Escola Ramon Llull (Diagonal 275, Barcelona)
- hungrycaterpillar
- :: puça

- Entrades: 36
- Membre des de: dv. abr. 12, 2013 12:01 pm
Escola Ramon Llull (Diagonal 275, Barcelona)
Hola a tots/es:
Som uns pares que haviem posat com a primera opció l'Escola Concepció (d'Aragó amb Bruc) però ens hem quedat fora (hi havia tres preinscripcions per cada plaça). Era la que ens havia agradat més i la que teníem més aprop de casa.
El tema és que vem posar com a segona opció una escola que no ens havia convençut gaire (l'Escola Ramon Llull de la Diagonal) per tot un seguit de coses, una d'elles que ens cau molt lluny de casa. Voliem haver posat com a segona l'Escola Carlit, que ens va agradar molt i ens cau més aprop, però com que ja anava a sorteig com la Concepció doncs vem anar a assegurar el tret. Ara estem amb l'ai al cor, perqué no sabem gaires coses d'aquesta escola i és o això o directament a la concertada.
En resum, que ens farieu un favor si algú que llegeixi aquesta entrada ens pogués donar informació de primera mà sobre l'escola.
Hi ha algú que porti els seus fills a Escola Ramon Llull de la Diagonal o en sàpiga alguna cosa?
Moltes gràcies per avançat!
Som uns pares que haviem posat com a primera opció l'Escola Concepció (d'Aragó amb Bruc) però ens hem quedat fora (hi havia tres preinscripcions per cada plaça). Era la que ens havia agradat més i la que teníem més aprop de casa.
El tema és que vem posar com a segona opció una escola que no ens havia convençut gaire (l'Escola Ramon Llull de la Diagonal) per tot un seguit de coses, una d'elles que ens cau molt lluny de casa. Voliem haver posat com a segona l'Escola Carlit, que ens va agradar molt i ens cau més aprop, però com que ja anava a sorteig com la Concepció doncs vem anar a assegurar el tret. Ara estem amb l'ai al cor, perqué no sabem gaires coses d'aquesta escola i és o això o directament a la concertada.
En resum, que ens farieu un favor si algú que llegeixi aquesta entrada ens pogués donar informació de primera mà sobre l'escola.
Hi ha algú que porti els seus fills a Escola Ramon Llull de la Diagonal o en sàpiga alguna cosa?
Moltes gràcies per avançat!
Re: Escola Ramon Llull (Diagonal 275, Barcelona)
Segons la informació que em van facilitar els del departament corresponent, l´escola Ramón Llull, a pesar de tenir mala fama pel tema de la inmigració, és l´escola que té el nivell més bo en acabar 6è. Curiós oi? Doncs mira tu quina paradoxa més gran; l´escola menys sol·licitada i amb el millor nivell per damunt de totes les altres.
A mi m'interessa.
Nosaltres som de la "zona" tot i que no la vam posar perquè ens cau lluny.
No tenim clar que entrem a cap de les 4 opcions nostres.
És una escola on "sobren" places? Pot ser que m'hi envïin d'ofici o que hi hagi places i pugui demanar que m'hi envïin (bé, al meu fill)?
I si algú hi porta els fills i en pot fer cinc cèntims també ho agrairé.
És una escola on "sobren" places? Pot ser que m'hi envïin d'ofici o que hi hagi places i pugui demanar que m'hi envïin (bé, al meu fill)?
- hungrycaterpillar

En principi és la típica escola on hi sobren places cada any (perqué és molt gran i fa uns anys tenien 3 línies -ara dues-). En primera opció, eh? Al final deuen acabar omplint.
Imagino que la mala fama que té deu ser per això, i per lo que diu Saju, que una mica de racisme sempre hi ha.
Imagino que la mala fama que té deu ser per això, i per lo que diu Saju, que una mica de racisme sempre hi ha.
- hungrycaterpillar

Estaria bé que opinés algú que hi porti els nens, que és del que es tracta.
Gràcies Saju!
Gràcies Saju!
Ponioleta ha escrit:A mi m'interessa.
A pesar de la mala fama per l´alt nivell de nouvinguts, cal dir que és l´escola amb un percentatge de nivell més alt quan estudïen la ESO.
- hungrycaterpillar

Volia dir, Judt, perdó!
hungrycaterpillar ha escrit:En principi és la típica escola on hi sobren places cada any (perqué és molt gran i fa uns anys tenien 3 línies -ara dues-). En primera opció, eh? Al final deuen acabar omplint.
Els pares es deixen endur per altres referències del "boca orella", i cal recalcar que les escoles que s´emporten cada any més sol·licituts, no són ni de bon tros les millors... No són dolentes, naturalment, però és que tampoc ho és aquesta, i de fet, insisteixo, com a prova els resultats!
saju ha escrit:hungrycaterpillar ha escrit:En principi és la típica escola on hi sobren places cada any (perqué és molt gran i fa uns anys tenien 3 línies -ara dues-). En primera opció, eh? Al final deuen acabar omplint.
Els pares es deixen endur per altres referències del "boca orella", i cal recalcar que les escoles que s´emporten cada any més sol·licituts, no són ni de bon tros les millors... No són dolentes, naturalment, però és que tampoc ho és aquesta, i de fet, insisteixo, com a prova els resultats!
Per al darrer curs, ja no queden places!!!
- hungrycaterpillar

A on, al Ramon Llull?
Què vols dir? En 1ª opció o comptant els de 2ª.
Les llistes definitives encara no han sortit.
hungrycaterpillar ha escrit:A on, al Ramon Llull?
Ara em faràs dubtar, però hauria de ser de la primera opció!
- hungrycaterpillar

No, no em primera opció, no.
Nosaltres vem trucar i en quedaven encara.
Ara falta veure quants de 2ª entren i si en queden fora o no.
Nosaltres vem trucar i en quedaven encara.
Ara falta veure quants de 2ª entren i si en queden fora o no.
Hola!
Pujo aquest post a veure si algú em pot donar opinió actualitzada de l'escola Ramon Llull.
Gràcies!
Pujo aquest post a veure si algú em pot donar opinió actualitzada de l'escola Ramon Llull.
Gràcies!
- mandarina777
- :: formigueta

- Entrades: 94
- Membre des de: dl. feb. 20, 2017 10:47 am
A mi també m'interesa
mandarina777 ha escrit:A mi també m'interesa
Tens opcions d'acabar aquí??
- mandarina777

Tinc tan mal número en el sorteig que tot i que está fora de área influencia, i que no l'he posat he d'informar-me.
Estic molt desesperada
Estic molt desesperada
mandarina777 ha escrit:Tinc tan mal número en el sorteig que tot i que está fora de área influencia, i que no l'he posat he d'informar-me.
Estic molt desesperada
Jo la vaig posar de les últimes opcions, més que res per omplir llista i ja veig que hi anirem de cap....
- mandarina777

Doncs jo no em penso conformar perque vull que vagi a cole on tingui educació que jo vull no la "quedi"
Seguim parlant! Estic molt molt preocupada
Seguim parlant! Estic molt molt preocupada
- mandarina777

Pero cert fes-me 5 centims de la ramon llull. Veig que en general la gent no vol anar. Pero saps projecte (a les webs tot es el mateix a totes)? Fama? Llibres...no se....qué en sabem?
mandarina777 ha escrit:Pero cert fes-me 5 centims de la ramon llull. Veig que en general la gent no vol anar. Pero saps projecte (a les webs tot es el mateix a totes)? Fama? Llibres...no se....qué en sabem?
No et puc dir res d'aquesta escola perquè no en sé res. Per això vaig reprendre el post, per si algú em podia explicar alguna cosa.. m'han arribat veus que funciona per projectes i que està molt bé, però crec que la gent no la posa pel tema immigració
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |