Escoles privades a Girona
- aranthalas
- Entrades: 1
- Membre des de: dv. abr. 30, 2010 12:04 pm
Escoles privades a Girona
Hola!
Algú sap més o menys que valen les escoles privades de Girona? Em refereixo a les no concertades, Montessori, Bambini...
No surt enlloc, i la única manera és anar a fer una entrevista.
He sentit de tot, i m'agradaria fer-me un idea per veure si val la pena demanar una entrevista o només seria anar a perdre el temps.
Algú sap més o menys que valen les escoles privades de Girona? Em refereixo a les no concertades, Montessori, Bambini...
No surt enlloc, i la única manera és anar a fer una entrevista.
He sentit de tot, i m'agradaria fer-me un idea per veure si val la pena demanar una entrevista o només seria anar a perdre el temps.
Re: Escoles privades a Girona
Hola, el Montessori surt uns 900 al mes comptant transport. Matrícula i material a part. Les Alzines o Bell-lloc crec que menys.. Bambini o St. George's crec que semblant a Montessori però si que és veritat que no donen preu si no vas a la entrevista, tot com molt secret...penso que els preus hauríen de ser públicats al menys és la meva opinió.
Re: Escoles privades a Girona
A les Alzines i el Bell-lloc l'educació primària i secundària són concertades. Altrament no ho és el batxillerat així que hi ha molta diferència de preu entre secundària i batxillerat. Tinc parents que hi van. Els hi preguntaré el preu i quan ho sàpiga t'escric.

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |