Natacio Petit Estel (Terrassa)

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
africajambo
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. nov. 22, 2012 1:22 pm
Ubicació: terrassa

Natacio Petit Estel (Terrassa)

EntradaAutor: africajambo » dg. juny 16, 2013 5:57 pm

HOla!!!
arriba l'hora en que la nena comença P3 i també fer extra escolars.
La meva escola porta als nens a la piscina del petit estel a fer natació, i em fa respecte dur-la perque li te una mica por a l'aigua. Algú coneix com implanten les classes als nens tan petits i sobretot als que tenen por? segur que ella estarà tranquila, pero jo no :((
Merci!!!
Petons!
pinocheta
:: conillet
:: conillet
Entrades: 356
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 4:27 pm

Re: Natacio Petit Estel (Terrassa)

EntradaAutor: pinocheta » dl. juny 17, 2013 10:26 pm

Jo porto a la meva nena des de l'any a curset de Natació justament per aquest mateix motiu que tu comentes. Tenia pànic a l'aigua!! Ara en mica en mica va perdent el respecte a l'aigua però encara li costa. Jo t'ho recomano al 100%. El primer any, nosaltres també haviem de posar-nos a la piscina amb ella, però aquest any, ja només era per ells. La veiritat és que li ha anat molt bé, bàsicament han fet adaptació al medi aquàtic.

L'any que vé, com que la meva nena ha entrat al Petit Estel farà el curset allà, suposo que com que hi hauràn nens que no hauràn fet curset, serà més aviat a base d'adaptació. Amb xurros, manguitos... els faràn anar a buscar joguines .... No et puc dir com fan els cursets al Petit Estel, però sí que t'he de dir que si el Bisbat Egara i el Vedruna fan l'extraescolar aquí, tenint el Crol tant aprop, déu ser per alguna cosa!! Jo t'animo!!!!
Imatge

Imatge
africajambo
Entrades: 87
Membre des de: dj. nov. 22, 2012 1:22 pm
Ubicació: terrassa

Re: Natacio Petit Estel (Terrassa)

EntradaAutor: africajambo » dt. juny 18, 2013 6:52 am

Gràcies Pinocheta, precisament la meva filla a entrat al Bisbat i fan alla els cursets, pero com no ha fet piscina ni amb mi, sempre va a la platja agafada com un coala a mi, em fa por deixar-le "sola", que sé que hi han monitors, pero hi han tants nens....
Tinc mes por jo que ella, segur, pero em fa pena deixar-la alla sense veure-la....nose.
Merci! Segurament l'apuntarem, perque ha d'aprendre per nassos.
;)
Petons!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::