Opinions CEIP LA RODA Terrassa
Opinions CEIP LA RODA Terrassa
Bon dia, tinc dues nenes de 4 i 7 anys que van al CEIP La Roda de Terrassa. A la gran la vaig apuntar allà sense dubtar perquè havia sentit durant anys bones opinions sobre el col·legi, però a la petita la vaig apuntar exclusivament perquè hi anava la seva germana, ja que estic preocupada pel baix nivell que crec que té i pels comentaris que sento darrerament d'altres persones sobre el col·legi. En comparació amb altres col·legis públics de Terrassa, penso que a La Roda fan menys matèria. Per exemple, la meva filla gran ha acabat 1er i no els han ensenyat a sumar ni a restar portant, sinó que ho fan tot comptant enrere i endavant a partir d'una xifra, cosa que em sembla bé però crec que el sistema "normal" sobre el paper també és necessari.
Agrairia molt a altres pares/mares que tingueu fills allà o que hagueu dut fills a La Roda la vostra opinió. No entenc el baix nivell que tenen (i, per cert, les dues tenen bones notes, pel que no es tracta que a elles els costi aprendre més que a altres nens). Potser les vostres opinions m'ajuden també a aclarir-me.
Salutacions i gràcies per endavant!
Agrairia molt a altres pares/mares que tingueu fills allà o que hagueu dut fills a La Roda la vostra opinió. No entenc el baix nivell que tenen (i, per cert, les dues tenen bones notes, pel que no es tracta que a elles els costi aprendre més que a altres nens). Potser les vostres opinions m'ajuden també a aclarir-me.
Salutacions i gràcies per endavant!
- PetitaPruna
- :: puça

- Entrades: 45
- Membre des de: dl. gen. 20, 2014 3:27 pm
Re: Opinions CEIP LA RODA Terrassa
Hola!
Tot i que fa una miqueta de temps d'aquest post, m'agradaria refrescar-lo. Ens toca escollir escola aquest any i La Roda és una de les opcions més fortes per ara... agrairia si ens poguéssiu donar més opinions, i també saber si ha canviat la teva, otuoella.
Gràcies!!
Tot i que fa una miqueta de temps d'aquest post, m'agradaria refrescar-lo. Ens toca escollir escola aquest any i La Roda és una de les opcions més fortes per ara... agrairia si ens poguéssiu donar més opinions, i també saber si ha canviat la teva, otuoella.
Gràcies!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |