Escoles a Terrassa

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
maripere
Entrades: 2
Membre des de: dl. oct. 14, 2013 10:32 am

Escoles a Terrassa

EntradaAutor: maripere » dl. oct. 14, 2013 10:40 am

Bon dia a tothom!

Fa un temps que consulto les converses obertes al fòrum i he decidit obrir-ne una de nova perquè busco opinions específiques sobre dues escoles de Terrassa. Aviat haurem de fer la preinscripció per començar P-3 i tenim puntuació per entrar al Col·legi Vedruna del carrer del Vall i a l'Escola El Cim. Totes dues tenen avantatges i inconvenients i les coneixem perquè els pares en som ex-alumnes, tot i que ja fa molts anys! Ens agradaria saber les opinions dels que hi porteu els fills o heu parlat amb gent que ara mateix està dins l'escola i esteu pensant en demanar-hi plaça.

Moltes gràcies per llegir!
pinocheta
:: conillet
Entrades: 356
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 4:27 pm

Re: Escoles a Terrassa

EntradaAutor: pinocheta » dl. oct. 14, 2013 10:35 pm

Nosaltres ens ha tocat fer la pre-inscripció aquest any passat. Us puc comentar la nostra experiència sobretot pel què fa el Vedruna, el Cim només la conec per comentaris i en parlen molt bé.

La nostra primera opció va ser el Vedruna però com que teniem 25 punts (jo sóc ex-alumna d'allà) vàrem treure papers l'últim dia i els vem portar al Petit Estel. Tant el Vedruna com el Cim aquest any han anat a sorteig amb 30 punts. El Vedruna ser que van entrar-hi tothom que es va mantenir les pre-inscripcions amb 30 punts perquè finalment van demanar augment de ratio.

El Vedruna és una escola que quan vaig sortir d'allà vaig dir que mai portaria el meu filla allà i la veritat és que finalment volia portar a la meva filla allà!!!! Ha canviat molt respecte la meva época. Ara per exemple, l'anglès ja l'inicien a P3 i el castellà a P4. A primària, volien començar a fer la Plàstica en anglès per potenciar-ho. Tinc molts coneguts que porten els nens allà i gent que és mestre allà. Fins ara, tenien la mancança que quan un nen tenia problemes no estaven preparats. Ara però, amb aquest tema també han canviat molt.

Del Cim tot el que n'he sentit a parlar són coses bones, els idiomes els potencien molts i després tenen accés directa a la Tecnos pel Batxillerat. No sé, si tens algún dubte o consulta d'alguna cosa en concret, ja m'ho diràs.

Espero que t'hagi ajudat una mica.
Imatge

Imatge
maripere
Membre des de: dl. oct. 14, 2013 10:32 am

EntradaAutor: maripere » dc. oct. 16, 2013 12:10 pm

Moltes gràcies per contestar!

La veritat és que per ex-alumnes i per zona, creiem que la nena entra als dos coles (encara hem de mirar bé tot això de tràmits, punts, etc.) Suposo que tots dos han millorat molt amb els anys, el que passa és que el Vedruna ens sembla més estricte, enfoquen els nens a treure bones notes i ser excel·lents, i el Cim se'l coneix per ser més familiar, que potencien molt més la part artística i emocional dels nens. No podríem fusionar-los? jejeje en tenim referències de tota mena i costa decidir-se per un!

He estat llegint els vostres comentaris de l'any passat i m'ha servit molt, sort dels fòrums per aclarir tants dubtes!

Gràcies!! :globus:
cgg1699
Membre des de: dj. feb. 27, 2014 12:03 pm

EntradaAutor: cgg1699 » dj. feb. 27, 2014 1:09 pm

Hola pinocheta,

comentes que finalment vau portar els papers al Petit Estel? què tal? com va? és una de les opcions que contemplem per l'any vinent, juntament amb el Montcau. O ens recomanaries la Pia? (tothom ens la recomana).

Gracies!
pinocheta
Entrades: 356
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 4:27 pm

EntradaAutor: pinocheta » dv. feb. 28, 2014 8:17 pm

Finalment vem portar-la al Petit Estel i n'estem encantats. Només t'en puc dir coses positives.
És una escola de tres linies on tenen diferenciat per edificis infantil de la resta de l'escola. Això va molt bé perquè ells hi estiguin millor al cole.
És una escola molt familiar on tothpm coneix a tots els nens i la directora de l'escola s'implica molt amb les families i intenta ser participar en tot.
Si vols saber alguna cosa en concret pregunta-m'ho i t'ho intento contestar.
Nosaltres vem descartar l'Escola Pia entre d'altres coses que són masses linies.
Imatge

Imatge

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::