Escola Joan Miro - Diputació
Son escoles que estan a l'eixample esquerra, son les dues públiques, algú te referències???
i el salesians de rocafort i maria euxiliadora??? aquestes son concertades
Son escoles que estan a l'eixample esquerra, son les dues públiques, algú te referències???
i el salesians de rocafort i maria euxiliadora??? aquestes son concertades
Re: Escola Joan Miro - Diputació
Jo no tincs referències però de ben segur que si entres a les seves webs podràs consultar al menys si són públiques o concertades.
Si aixo ho se. Les dues primeres son publiques i les dues altres son concertades.
Es per si algú les coneix.
Pero gracies pero contestar. Penso que ningú les coneix
Es per si algú les coneix.
Pero gracies pero contestar. Penso que ningú les coneix
- Santandria
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm
Hola toska! Doncs jo les conec les dues Joan Miró i Diputació
No per experiència pròpia, però vaig anar a l'Institut Parc de l'Escorxador (actualment Ernest Lluch) i vaig conèixer gent que venia de les dues. He de ir que jo sóc pro-escola pública, però dels meus companys, tant els que venien d'una com de l'altra ells estven molt contents i de toes dues venien amb bon nivell. Quan jo vaig estudiar a Diputació la 2a llengua era el francès, a la Joan Miró feien anglès. De fet, un noia que anava amb mi a l'institut, que és mestra i que va anar a la Joan Miró, ara hi porta els seus fills (deu ser que n'està contenta com a mare i com a alumna) L'escola Diputació és potser més familiar.
Bé, no et puc dir més perquè no hi vaig anar jo...
No per experiència pròpia, però vaig anar a l'Institut Parc de l'Escorxador (actualment Ernest Lluch) i vaig conèixer gent que venia de les dues. He de ir que jo sóc pro-escola pública, però dels meus companys, tant els que venien d'una com de l'altra ells estven molt contents i de toes dues venien amb bon nivell. Quan jo vaig estudiar a Diputació la 2a llengua era el francès, a la Joan Miró feien anglès. De fet, un noia que anava amb mi a l'institut, que és mestra i que va anar a la Joan Miró, ara hi porta els seus fills (deu ser que n'està contenta com a mare i com a alumna) L'escola Diputació és potser més familiar.
Bé, no et puc dir més perquè no hi vaig anar jo...

Moltes gracies. A mi tambe m'agrada l'escola pública. Pero aquí a Barcelona tenen mala fama.
Les tinc a la meva llista de prioritats.
Les tinc a la meva llista de prioritats.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |