BUSCANT LA MILLOR ESCOLA P3..
BUSCANT LA MILLOR ESCOLA P3..
Hola!
Som uns papis d'horta Guinardó que, tot i que encara queden alguns mesos...comencem a donar voltes sobre quina es la millor escola per la nostra petita.. Algú te referències de:
Públics
1. L''Escola del Mar
2. Tres Fonts
3. L''Estel-Guinardó
4. Mas Casanova
Concertats
1. Acis
2. Cardenal Spínola
3. Palcam
Tot son dubtes i mes dubtes.. Ens preocupa el nivell, però també valorem altres aspectes tals com, una educació lliure i respectuosa... Amb valors....
Gràcies!
Som uns papis d'horta Guinardó que, tot i que encara queden alguns mesos...comencem a donar voltes sobre quina es la millor escola per la nostra petita.. Algú te referències de:
Públics
1. L''Escola del Mar
2. Tres Fonts
3. L''Estel-Guinardó
4. Mas Casanova
Concertats
1. Acis
2. Cardenal Spínola
3. Palcam
Tot son dubtes i mes dubtes.. Ens preocupa el nivell, però també valorem altres aspectes tals com, una educació lliure i respectuosa... Amb valors....
Gràcies!
Re: BUSCANT LA MILLOR ESCOLA P3..
Nosaltres anirem a veure quatre escoles:
-Castro de la Peña
-Estel
-Torrent d'en Melis
-Escola del Mar
A veure què decidim!
-Castro de la Peña
-Estel
-Torrent d'en Melis
-Escola del Mar
A veure què decidim!

28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!
El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
A mi m'agrada molt la guarderia Ada a Horta.
Nosaltres xq actualment vivim lluny ( + de 100km...) si no segur q el petit i aniria :)
No se si us queda molt lluny...
Sort amb la cerca!!
Marsa
Nosaltres xq actualment vivim lluny ( + de 100km...) si no segur q el petit i aniria :)
No se si us queda molt lluny...
Sort amb la cerca!!
Marsa
Hola,
Ja heu vist algunes escoles? A nosaltres només ens falta l'escola del mar, que hi anem demà a les portes obertes.. de moment, l'Estel té molts punts per a ser la primera opció!!!
Ja heu vist algunes escoles? A nosaltres només ens falta l'escola del mar, que hi anem demà a les portes obertes.. de moment, l'Estel té molts punts per a ser la primera opció!!!

Nosaltres hem vist, El Mar, l'Estel i Torrent d'en Melis. El Mar li l'Estel les millors sens dubte... Torrent, descartat. Demà Parc Guinardó i... Sort... Moooooooolta sooooort!
A mi el que més em va agradar va ser l'Estel (i el pare n'és ex alumne!!), el Torrent no el vaig trobar malament (en tenia molt mala idea i les instal•lacions estaven bé, tot i que massa gran) i l'escola del mar no em va acabar de convèncer... Potser pq la visita de 3 hores em va deixar ko! Nosaltres ja no mirem cap escola més, vivim al costat de l'Estel i el Melis, a res de l'escola del Mar... Sort!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |