Escoles a Esparreguera
Escoles a Esparreguera
Hola!
Em podeu assessorar sobre les escoles d'Esparreguera? Necessito saber com funcionen: tallers, racons, projectes, ambients, espais,... Sóc nova al poble i vaig super perduda!
M'agradaria una pública però que no sigui massa tradicional!
Em podeu ajudar?
Moltes gràcies
Em podeu assessorar sobre les escoles d'Esparreguera? Necessito saber com funcionen: tallers, racons, projectes, ambients, espais,... Sóc nova al poble i vaig super perduda!
M'agradaria una pública però que no sigui massa tradicional!
Em podeu ajudar?
Moltes gràcies
Re: Escoles a Esparreguera
Em pots dir quines publiques et van agrdar mes?
Jo conec de referència El Puig. Una pedagoga que conec n'està enamorada i una exalumna també. Però no en conec els detalls...
franz75 ha escrit:Jo conec de referència El Puig. Una pedagoga que conec n'està enamorada i una exalumna també. Però no en conec els detalls...
Si, el Puig ja el conec pero economicament es inviable. Per si algu altre li interessa: 500 eur matricula, 208 eur/mensuals per alumne, 75 eur mensuals per familia. I a part, acollida, menjador, etc..
Ups... Jo em pensava que era pública...
nb_30 ha escrit:franz75 ha escrit:Jo conec de referència El Puig. Una pedagoga que conec n'està enamorada i una exalumna també. Però no en conec els detalls...
Si, el Puig ja el conec pero economicament es inviable. Per si algu altre li interessa: 500 eur matricula, 208 eur/mensuals per alumne, 75 eur mensuals per familia. I a part, acollida, menjador, etc..
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |