Escoles a Nou Barris
Escoles a Nou Barris
Bona tarda,
Vivim a Nou Barris, concretament a la zona de Virrei Amat, i aquest any ens toca inscriure la nostra nena a P3. Ens agradaria poder anar a l'escola pública però tampoc descartem la concertada (laica). Algú ens pot donar referències d'escoles per la zona? Què en sabeu de les escoles Timbaler del Bruc, Splai, Calderon de la Barca i Closa?
Som nosaltres només o això d'haver de decidir escola és una mica complicat????
Moltíssimes gràcies!
Vivim a Nou Barris, concretament a la zona de Virrei Amat, i aquest any ens toca inscriure la nostra nena a P3. Ens agradaria poder anar a l'escola pública però tampoc descartem la concertada (laica). Algú ens pot donar referències d'escoles per la zona? Què en sabeu de les escoles Timbaler del Bruc, Splai, Calderon de la Barca i Closa?
Som nosaltres només o això d'haver de decidir escola és una mica complicat????
Moltíssimes gràcies!
- sasha_vikos
- :: rateta

- Entrades: 186
- Membre des de: dj. ago. 29, 2013 2:11 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: Escoles a Nou Barris
Jo també sóc de la zona, una mica més a baix, de la Plaçà del Congrés. La meva filla encara té 7 mesos, però m'interesa el post. A veure si hi ha algú que pugui opinar.
- juliabcn1982
- Entrades: 2
- Membre des de: dv. gen. 24, 2014 11:31 pm
Hola soc d'Horta pero a prop de nou barris. Una amiga m'ha parlat d'algunes escoles concertados com les dominiques, Regina Carmeli, La Salle. Sabeu alguna cosa d'aquestes escoles?
Hola sóc de Nou Barris tocant el barri d'Horta. Tinc un nen que està fent P5 a l'escola Regina Carmeli. Porto des de P3 i estic encantada amb l'escola, els mestres i la seva línia pedagògica. Aquest setembre entrarà la meva filla a l'escola a fer llar 2. Crec que les portes obertes les fan el 23 de febrer. Espero que et sigui d'ajuda.
Hola,
Joc tb visc a Nou Barris i el meu fill gran fa P3 a l'escola Àgora. Estem super contents es una escola molt respectuosa amb els nens i hi ha una gran implicació de les families en tots els projectes, està al costat de la masia de la guineueta, dins del parc central.
De l'Splai he sentit molt bones referencies, tot i que diuen que es una escola molt "tradicional"..... Les concertades no ho se.
Salut
Joc tb visc a Nou Barris i el meu fill gran fa P3 a l'escola Àgora. Estem super contents es una escola molt respectuosa amb els nens i hi ha una gran implicació de les families en tots els projectes, està al costat de la masia de la guineueta, dins del parc central.
De l'Splai he sentit molt bones referencies, tot i que diuen que es una escola molt "tradicional"..... Les concertades no ho se.
Salut
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]