Escoles a Salt

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
brosDe
Entrades: 2
Membre des de: dj. feb. 06, 2014 9:46 am

Escoles a Salt

EntradaAutor: brosDe » dj. feb. 06, 2014 9:56 am

Hola a tothom,

Aquest any la meva filla començarà P3 i era per si algú em podia aconsellar sobre els col·legis de Salt.
Quin creieu que està millor? He començat a mirar-me alguns com les Dominiques, el Vilagran i el Pompeu Fabra.
M'han aconsellat que també em miri els Maristes de Girona, diuen que encara que és religiós està molt bé i que és una molt bona opció. A poder ser preferiria portar-la a algun col·legi de Salt que em quedaria més a prop de casa, tot i que de moment no descarto la possibilitat de portar-la a Girona.

Moltes gràcies!!!
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Escoles a Salt

EntradaAutor: eternitat » dj. feb. 06, 2014 11:26 am

La cosina del meu home té 9 anys i va a les dominiques de salt, i la filla d'uns amics que en té 5 també. Tant els pares d'una com de l'altre n'estan molt contents, si jo fos de Salt segurament hi hauria portat el meu fill.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
brosDe
Entrades: 2
Membre des de: dj. feb. 06, 2014 9:46 am

Re: Escoles a Salt

EntradaAutor: brosDe » dj. feb. 06, 2014 1:11 pm

eternitat ha escrit:La cosina del meu home té 9 anys i va a les dominiques de salt, i la filla d'uns amics que en té 5 també. Tant els pares d'una com de l'altre n'estan molt contents, si jo fos de Salt segurament hi hauria portat el meu fill.

Gràcies per la resposta eternitat.
Justament la setmana que ve aniré a aquesta escola a la jornada de portes obertes a veure que tal.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::