Aguna te referències de l'Escola Rius i Taulet, de Gràcia?

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Karpa
:: granota
Entrades: 230
Membre des de: dl. març 07, 2011 4:03 pm

Aguna te referències de l'Escola Rius i Taulet, de Gràcia?

EntradaAutor: Karpa » dg. feb. 09, 2014 2:03 pm

Hola,

Estem mirant escoles per les nenes que han de començar p3 al setembre i voliem coneixer experiéncies de gent que porti els nens a l'escola Rius i Taulet de Barcelona, que està a Gràcia, a la plaça Lesseps. Coneixeu a algu?

Gràcies!!!

:-)
[/code][/code][/code]Imatge
9 abril TE +
20 abril, 1 eco, SON 2!!!!
5 de maig, 2 eco, ja fan 2 cm.
30 de maig, 3 eco. Fan 5.8 i 6.2 cm!! Sembla NEN.
28 de juny, 4 eco. Fan 10 cm, continuan en "llitera", es mouen moltísim y semblan 2 NENES!!!
20 de juliol, morfológica. Son NENES, estan assegudes i ja fan 20 centímetres : )
25 de agost. Eco, tot bé!
FIONA i TURA
PresidènciaAMPAJujol
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dt. jul. 09, 2013 12:12 am

Re: Aguna te referències de l'Escola Rius i Taulet, de Gràcia?

EntradaAutor: PresidènciaAMPAJujol » dj. feb. 20, 2014 10:08 pm

Hola Karpa,

Jo conec la Maria de l'AMPA i diu que està molt contenta. Sembla ser que l'Albert, el director, és un gran professional, si bé un pèl tímid. La directora de la meva escola em va comentar un dia que la Rius i Taulet va ser pionera en les aules d'acollida a Barcelona. A més tenen unes grans instal·lacions, l'escola fa pocs anys (crec que quatre) que es va fer completament nova per dintre i, molt important també: si la poses de primera opció entres directa, t'oblides de la resta del procés!

Espero que això et serveixi!

Ana
Karpa
Entrades: 230
Membre des de: dl. març 07, 2011 4:03 pm

EntradaAutor: Karpa » dv. feb. 21, 2014 1:14 pm

Moltíssimes gràcies Ana!!!

Molts companys de la escola bressol volen anar a Jujol!!!!! no vem poder anar a les portes obertes (ens coincidien amb altres que tenim molt més aprop) pero tothom va quedar encantar. Tant, que ens estem plantejant posar-la de segona opció tot i que estem súper lluny. Creus que tenir cap alternativa de entrar de segona opció a la vostra escola??

Milions de gràcies per la teva informació. Avui a les 16 hores tinc reunió amb l'Albert aviam qué tal. De fet, nosaltres tenim clarísima la primera opció, que ens encanta, pero está molt saturada i ens volem asegurar un bon "Plan B".

Petons!!!
[/code][/code][/code]Imatge
9 abril TE +
20 abril, 1 eco, SON 2!!!!
5 de maig, 2 eco, ja fan 2 cm.
30 de maig, 3 eco. Fan 5.8 i 6.2 cm!! Sembla NEN.
28 de juny, 4 eco. Fan 10 cm, continuan en "llitera", es mouen moltísim y semblan 2 NENES!!!
20 de juliol, morfológica. Son NENES, estan assegudes i ja fan 20 centímetres : )
25 de agost. Eco, tot bé!
FIONA i TURA
PresidènciaAMPAJujol
Entrades: 11
Membre des de: dt. jul. 09, 2013 12:12 am

EntradaAutor: PresidènciaAMPAJujol » dl. feb. 24, 2014 10:46 pm

Karpa ha escrit:Molts companys de la escola bressol volen anar a Jujol!!!!!

No saps el que m'alegro! Jo ja fa 9 anys que hi sóc, em queda només un anyet i mig de ser-hi i no saps el greu que m'està sabent ja haver de marxar!

Karpa ha escrit:no vem poder anar a les portes obertes

Si vols saber coses del Jujol et recomano que visites la web de l'escola i el bloc de l'AMPA:
http://www.xtec.cat/centres/a8042780/
http://ampajujol.wordpress.com/

Karpa ha escrit:ens estem plantejant posar-la de segona opció tot i que estem súper lluny. Creus que tenir cap alternativa de entrar de segona opció a la vostra escola??

Ai, si tingués la bola màgica! Si ens fiques de primera opció hi ha molts números (gairebé tots!) de que puguis entrar. De segona opció ja no t'ho puc assegurar perquè acostumen a quedar poques places i llavors va pel número de tall del sorteig.

Karpa ha escrit:Milions de gràcies per la teva informació.

De res, dona!

Karpa ha escrit:Avui a les 16 hores tinc reunió amb l'Albert aviam qué tal.

Espero que us agradés perquè trobo que és una molt bona escola.

Molt bona sort!!

Ana

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::