Escoles Terrassa curs 14-15

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
crisxivi
Entrades: 3
Membre des de: dj. set. 05, 2013 9:48 am

Escoles Terrassa curs 14-15

EntradaAutor: crisxivi » dl. feb. 10, 2014 2:31 pm

Hola a totes, volia obrir aquest tema per fer com vaig veure que van fer algunes mares...parlar i compartir la informació de les escoles de Terrassa.
Que opineu del Vedruna-Escola Pia-Bisbat o Sala i Badrines?? i preus? quan costa la quota i el menjador??
he de quadrar numeros amb una bona escola i no sé que fer.
Apart d'això per zona el Bisbat no m'entra, i no sé si llavors val a la pena posar-la com a primera opció ja que m'han dit que els punts de la primera opció són després els que serveixen per la resta...
Gracies!!!
VTEROL
Entrades: 2
Membre des de: dc. gen. 22, 2014 10:59 pm

Re: Escoles Terrassa curs 14-15

EntradaAutor: VTEROL » dl. feb. 10, 2014 3:41 pm

Jo he sentit parlar moltbé del Bisbat ,.. Algú sap com està el França? i el CIM?

Han sortit el repartiment de zones d'aquest any? O són les mateixes q al 2013?
Alexia77
:: zebra
Entrades: 1226
Membre des de: dg. maig 15, 2011 9:14 am

EntradaAutor: Alexia77 » dt. feb. 11, 2014 2:22 pm

Hola! A mi m'interessen les escoles de la zona 2. De moment anirem a les portes obertes del Vapor, Lanaspa i el Carmel. Anirem a una entrevista a l'escola pia tambe perque és una escola amb moltes places i és possible que acabem alla si no entrem en les escoles que volem de la nostra zona.

M'he plantejat Vedruna però com esta fora de la meva zona i l'any passat van anar a sorteig, en principi la descartem. Només tindria els punts d'antiga alumna i els 10 punts de viure a la ciutat.

Crisxivi, el Vedruna crec que son uns 130 euros més menjador, al menys altres anys. Les portes obertes son el 23 de febrer.

Vterol, tant del França com el Cim m'han parlat molt be, sobretot del Cim. Altres anys crec que el Cim anava a sorteig, però aquest any diuen que hi ha menys nens, no sé com anirà.
Imatge

Imatge
VTEROL
Entrades: 2
Membre des de: dc. gen. 22, 2014 10:59 pm

EntradaAutor: VTEROL » dt. feb. 11, 2014 3:34 pm

Cris...si no es de tu zona...ummm...no se si merece la pena poner el bisbat de 2 opcion...las posibilidades son pocas, pero como todo va en función de la demanda
Alexia, si quieres o necesitas alguna información más concreta del Vapor tengo conocidos allí (casi todos coinciden que esta muy bien),
pimpam
:: pantera
Entrades: 838
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 12:30 pm

EntradaAutor: pimpam » dj. feb. 13, 2014 12:26 pm

:--/)
Ja comença el patiment oi??
Nosaltres encara no som de Terrassa, però esperem en els propers dies poder fer el trasllat. Ens toca Zona 1, i tot i que tenim algunes referencies anem ben perduts .
A les escoles t'informen de quantes preinscripcións han rebut? Esque ahir parlavem de que si agafavem com a primera opció una escola que no ens toca per zona, i només tenim els punts que marquem a la primera opció ( es a dir 10 per viure al municipi), ens fa cosa jugarnos-la .

Alexia, dius que aquest any hi ha msny nens que l'any passat? no he trobat com consultar la natalitat de 2011 versus la de 2010
PanxuPacte Positiu complert!!!! Anem per la segona ronda...Us estimo boniques!!

Imatge
Imatge
_SHELLEY_
Entrades: 1
Membre des de: dc. jul. 17, 2013 2:32 pm

EntradaAutor: _SHELLEY_ » dj. feb. 13, 2014 2:59 pm

Hola!!

Algú em podria dir alguna cosa del Ramon y Cajal? Gràcies!!
Alexia77

EntradaAutor: Alexia77 » dj. feb. 13, 2014 5:28 pm

Pimpam, és un comentari que m'han dit aixo de la natalitat. De tota manera suposo que les escoles més sol·licitades seguiran anant a sorteig amb 30 punts.

Les preinscripcions que han rebut suposo que les escoles informen, però ara mateix es difícil saber com esta el tema en una escola en concret. En aquests moments nomes podem saber quants germans n'hi ha i a partir d'aquí quantes places disponibles.
Imatge

Imatge
clarabelle
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dg. feb. 19, 2012 8:33 pm

EntradaAutor: clarabelle » dj. feb. 13, 2014 5:37 pm

Hola a totes,
Jo estava com vosaltres el curs passat i sé que es pateix molt. Volia donar-vos suport i algun consell després de l'experiència:
Si us agrada molt una escola i us costa renunciar encara que estigui molt sol.licitada jo us recomanaria que la poseu en primera opció i en segona poseu una escola que no us desagradi del tot amb plaça segura. Per això penso que és important anar a totes les jornades de portes obertes que pogueu encara que l'escola, d'entrada, no us faci el pes, perque segons com vagi tot aquella escola es pot convertit en una digna segona opció.
Tot es juga en els darrers moments. Nosaltres vam presentar la preinscripció el darrer dia a la tarda. Els dos darrers dies si truqueu a les escoles acostumen a facilitar les dades: quantes preinscripcions tenen i quantes places disponibles. Això us pot fer girar tots els plans, de manera que carregueu-vos de paciència.
Nosaltres el darrer dia dubtavem encara entre dues escoles que anaven a sorteig i al final vam optar per presentar-nos a les dues i parlar directament amb el personal d'allà, administratives i directores i més que el que ens van dir va ser com ens ho vam dir i les sensacions que ens van donar el que ens va fer decantar-nos per una. (tot i que estic segura que les dues valen la pena)
Tingueu també en compte que els punts els arrossegeu, per tant si poses en primera opció una escola amb només 10 punt t'has d'assegurar que sobrin places perque sinó té poc sentit.
Una altra cosa: el tema de la natalitat: Potser aquest any va de debó però l'any passat tothom deia que hi havia menys nens i al final, escoles incloses, vam quedar tots sorpresos perquè, al menys el les de la zona 2 sobraven un munt de nens en totes les públiques o sigui que fins al final no se sap mai.
Molta sort a tots/totes
Per cert, el meu fill va a El Vapor i estem encantats.
Alexia77

EntradaAutor: Alexia77 » dj. feb. 13, 2014 9:08 pm

Ja recordo el que vas patir l'any passat, que anava seguint el fil, i em vaig alegrar molt quan vaig veure que ho vas aconseguir.
Alexia77 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 25, 2014 9:04 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
terrassa5
:: rateta
Entrades: 183
Membre des de: dt. nov. 16, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: terrassa5 » dj. feb. 13, 2014 10:49 pm

La meva filla fa P5 a l'escola Pia, i estem molt contents. Si teniu alguna pregunta...
pimpam

EntradaAutor: pimpam » dv. feb. 14, 2014 9:02 am

Alexia si, ho comentava pel que diu la clarabelle que comentaven de l'any passat.I aixó dels germans, suposo que fins que no es sapiguen quanta gent va amb més punts ni idea, oi?
Clarabell, moltes gràcies pels concells :ok:

Terrassa5, jo la tindré davant de casa la Pia...quines avantatges té que tingui tantes lineas?

Imatge
Imatge
terrassa5

EntradaAutor: terrassa5 » dg. feb. 16, 2014 3:57 pm

No sé si tenir tantes línies té algun avantatge, abans de portar la meva filla no em feia gaire gràcia, em semblava que amb tants nens tot seria molt impersonal, però estava del tot equivocada.

Hi ha molta relació entre totes les classes, tots els mestres coneixen a tots els nens, al menys a infantil, però crec que a primària serà igual.

Hi ha una entrada per infantil i dues per primària i ESO. Doncs nosaltres a P3 algunes vegades sortiem per l'entrada principal de primària, i al cap de pocs dies la dona que vigila la porta ja saludava a la meva filla pel nom, i veus que fa el mateix amb els nens de tots els cursos.

Fa tants anys que l'escola funciona amb tantes línies que estan perfectament organitzats, per les excursions moltes vegades es divideixen i van dues classes un dia i les altres un altre dia.

El recinte es immens, de forma que no "xoquen" amb altres cursos. Hi ha patis independents per P3, P4 i P5. I hi ha espai de sobres per fer festes, cerimònies i activitats de tot tipus. Fins i tot per muntar varies piscines pel campus d'estiu.

Al principi no m'agradava gens una escola tan gran, però ara no li veig cap problema. No sé si té algun avantatge, però no li trobo desavantatges ni problemes. Nosaltres estem molt contents.
Alexia77

EntradaAutor: Alexia77 » dg. feb. 16, 2014 5:46 pm

Moltes gràcies per la teva explicació, terrassa5. L'Escola Pia és la nostra següent opció si el nen no entra al Vapor i veig que està molt bé.
Imatge

Imatge
pimpam

EntradaAutor: pimpam » dl. feb. 17, 2014 9:39 am

:ok: Terrassa, suposo que es aquesta la por que em fa una escola tant gran, però ja veig que no és així.M'en alegro molt, moltes gràcies

Imatge
Imatge
Alexia77

EntradaAutor: Alexia77 » dl. feb. 17, 2014 3:02 pm

Una pregunta de la Pia. L'entrada a l'escola es a les 9 h en punt o es pot deixar el nen una estona abans?
Imatge

Imatge
joan79
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dc. feb. 19, 2014 3:50 pm

EntradaAutor: joan79 » dc. feb. 19, 2014 3:53 pm

Hola a tothom,

En principi nosaltres estem decidint estre l'Escola Vedruna i el Cim. Tenim el punt d'exalumnes a les 2 i per tant ens hauria d'entrar a la que escollim, però com fer-ho?

Ahí está la complicació.

Algunes idees?

Moltes gràcies
terrassa5

EntradaAutor: terrassa5 » dj. feb. 20, 2014 6:49 pm

L'entrada oficial a la Pia és a les 9h, però els pots deixar a partir de les 8:30 sense pagar res. El servei de matiners (pagant) crec que és de 8h a 8:30.
Alexia77

EntradaAutor: Alexia77 » dv. feb. 21, 2014 3:19 pm

Lanaspa nomes te 5 places disponibles...
Imatge

Imatge
joan79
Entrades: 13
Membre des de: dc. feb. 19, 2014 3:50 pm

EntradaAutor: joan79 » dv. feb. 21, 2014 3:27 pm

Alexia77 ha escrit:Lanaspa nomes te 5 places disponibles...

Només 5 places? La resta son per germans? Com es això?
Alexia77

EntradaAutor: Alexia77 » dv. feb. 21, 2014 9:03 pm

Les altres 20 son per germans i no hi haurà cap augment de ratio aquest any pel que han dit aquesta tarda.
Imatge

Imatge

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::