Escoles Montornes del Valles
Escoles Montornes del Valles
Algu amb opinions i experiencies a escoles de Montornes?
Re: Escoles Montornes del Valles
Jo tb soc de Montornes, opinió directa no te'n puc donar, també ho estem mirant ara pq el meu nen comença el cole al setembre. En principi ens agrada el Mogent pq és per projectes i sense llibres, pero ens acabarem de decidir a les portes obertes. El q si he sentit es q hi va haver molta natalitat al 2011 i que han d'obrir una nova linia sino no hi caben pero encara no saben a quina escola
Jo tambe em decanto pel mogent. A veure que....
Conec gent que hi va i n'estan molt contents pero suposo que es com tot. Depen dels companys, mestre, etc....
Amb la llar n'estic molt contenta
Conec gent que hi va i n'estan molt contents pero suposo que es com tot. Depen dels companys, mestre, etc....
Amb la llar n'estic molt contenta
Portes obertes han ficat l'ultim dia, el 10, serà pq no t'ho pensis molt jejeje. Jo a la lar tb estic molt contenta, espero seguir pensant igual al cole
Van a sac el dia següent de les portes obertes al mogent comencen les preinscripcions!
Jo els mirare tots per si no entra a primera opcio coneixer on pot ser que entri per sorteig pero d'entrada primera opcio mogent i segona can parera.
El que no vull es el marinada (i aixo que es el que tinc al costat)
Jo els mirare tots per si no entra a primera opcio coneixer on pot ser que entri per sorteig pero d'entrada primera opcio mogent i segona can parera.
El que no vull es el marinada (i aixo que es el que tinc al costat)
Jo el que no vull es el Palau d'Ametlla.... i s on van a parar els q si hi ha sorteig no entran
Tampoc em crida aquest....
Potser les dues ultimes opcions poso algun de granollers (on tampoc entraria)
Potser les dues ultimes opcions poso algun de granollers (on tampoc entraria)
Jo vull anar a mirar algun de Granollers i de Mollet per posar-lo tb d'altres opcions
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |