Escola privada a Girona

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
mirenor
Entrades: 4
Membre des de: dl. març 25, 2013 11:12 am

Escola privada a Girona

EntradaAutor: mirenor » dt. feb. 11, 2014 4:52 pm

Hola a tothom!

Tot i que encara tenim un any de marge, ja ens preocupa el tema d'on portarem el nostre fill quan comenci P-3. L'altre dia vam anar a veure el Saint George School a Girona, i tot i que l'escola en si ens va agradar i pel tema de l'anglès ens interessa molt, ens agradaria tenir opinions de pares que hi portin els seus fills o hagin pensat en portar-los-hi. Algú de vosaltres hi porta els seus fills i ens pot donar alguna opinió? Tant si és positiva com negativa!

Moltes gràcies!!!
mordor
:: granota
:: granota
Entrades: 237
Membre des de: ds. nov. 13, 2010 5:09 pm

Re: Escola privada a Girona

EntradaAutor: mordor » dc. feb. 12, 2014 10:48 pm

Els meus germans van estudiar al St George, quan feia poc que havia obert. Al començament n'estaven molt contents, però poc a poc els professors nadius van anat marxant i el nivell d'anglès va baixar força. Ara tenen clar que no hi portarien els seus fills. Al cap d'uns anys hi va anar el meu cosí i va marxar-ne al cap de 2 anys perquè va tenir problemes amb la professora i la direcció no es va interessar gens per solucionar-ho. Ara està al Montessori i n'està encantat

Tot i així t'estic parlant de fa anys i la situació pot haver canviat molt
mel2010
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 07, 2010 8:28 pm

EntradaAutor: mel2010 » dc. març 05, 2014 7:35 pm

Has anat a veure el Montessori? Les instal.lacions són una passada. Nosaltres hi portem un fill i estem molt contents. Tenen un professor d' anglès nadiu a classe des de ben petits.
mirenor
Entrades: 4
Membre des de: dl. març 25, 2013 11:12 am

EntradaAutor: mirenor » dj. març 06, 2014 11:24 am

Moltes gràcies per les respostes! mel2010 , precisament el dia que haviem d'anar a veure el Montessori no hi vam poder anar, però segurament demanarem l'entrevista.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::