Portes Obertes amb nens?
- tamaraaramat
- :: puça

- Entrades: 36
- Membre des de: dg. des. 05, 2010 8:16 am
Portes Obertes amb nens?
Volia preguntar si heu anat amb nens a les portes obertes les qui ja heu estat!!
Re: Portes Obertes amb nens?
Hola,
Abans que res..... ànims amb les portes obertes i la tria d'escola!!! Jo ho vaig patir l'any passat...un a p3 i l'altre a la bressol...i va ser un patir.
A la teva pregunta, jo vaig anar a totes les jornades amb el nen...no tenia una altra opció. Personalment si t'ho pots estalviar millor, sinó tampoc es dramàtic. En algunes escoles tenen acollida i en les que no, doncs a tenir-lo tranquilet :).
Abans que res..... ànims amb les portes obertes i la tria d'escola!!! Jo ho vaig patir l'any passat...un a p3 i l'altre a la bressol...i va ser un patir.
A la teva pregunta, jo vaig anar a totes les jornades amb el nen...no tenia una altra opció. Personalment si t'ho pots estalviar millor, sinó tampoc es dramàtic. En algunes escoles tenen acollida i en les que no, doncs a tenir-lo tranquilet :).
Millor amb els nens. Són ells qui hi hauràn de passar-hi hores i hores entre aquestes parets i és bo que d'alguna manera formin part d'aquesta decisió i també que amb la visita vagin interioritzant el canvi que s'acosta, anar a veure les escoles per ells es fa més real "el cole dels grans". Jo hi vaig anar en totes les portes obertes amb la nena i m'agradava veure quina era la seva sensació quan era allà i com es comportava.
Jo igual que la Xaina! Si t ho pots estalviar millor! Podras estar mes atenta a la informació
Jo no el portaria.. Ahir la única familia que portava nen va haver de marxar.. El cap de setmana el vam portar, ja que anava amb el meu home, i ens vam tornar, un al pati i un altre seguint la visita
també depèn de com sigui el nen, el meu no és excesivament mogut però sabia greu que, quan agafava algo per jugar o seia a alguna classe, ja haviem de marxar i seguir el recorregut..
també depèn de com sigui el nen, el meu no és excesivament mogut però sabia greu que, quan agafava algo per jugar o seia a alguna classe, ja haviem de marxar i seguir el recorregut..Re: Portes Obertes amb nens?
neuetes ha escrit:Millor amb els nens. Són ells qui hi hauràn de passar-hi hores i hores entre aquestes parets i és bo que d'alguna manera formin part d'aquesta decisió i també que amb la visita vagin interioritzant el canvi que s'acosta, anar a veure les escoles per ells es fa més real "el cole dels grans". Jo hi vaig anar en totes les portes obertes amb la nena i m'agradava veure quina era la seva sensació quan era allà i com es comportava.
Jo opino el mateix.
Nosaltres vam anar sempre amb ella, menys un cop que les portes obertes es feien en dos parts, un dia per a veure les instal.lacions i un altre per a només xerrada informativa i a la xerrada no la vam dur, i un altre cop que no vam poner anar al dia de portes obertes i vam quedar per a que ens ho ensenyessin a nosaltres sols i com que ens van demanar que fos en horari escolar ho vam fer divendres a la tarda, que tenim lliure, mentre ella era a la guarde. Però a poc que podíem la portàvem i no érem ni molt menys els únics. Al cap i a la fi, com diu la Neuetes, és una decisió que també és important per a ells i no està de més que se sentin partíceps.
- saludoalaluna
- :: papallona

- Entrades: 134
- Membre des de: dl. ago. 16, 2010 10:42 am
Jo tambe hi vaig anar amb els nens perque aixi els fas conscient de que començaran l escola, entenen que es, veuen l espai... i els fas una mica particeps d aquesta decisio tant important.
A mes, pel que vaig veure, moltes vegades les escoles tenen un mestre que s hi esta amb ells, els deixen entrar a l aula, tocar jogiines, experimentar... quan jo hi vaig anar quasi tothom portava als nens.
El millor es anar els dos pares aixi si es fa xerrada, un es queda escoltant i l altre volta amb el nen.
A vegades les escoles inclos programen la xerrada en un altre horari per que no es solapi amb la visita...
A mes, pel que vaig veure, moltes vegades les escoles tenen un mestre que s hi esta amb ells, els deixen entrar a l aula, tocar jogiines, experimentar... quan jo hi vaig anar quasi tothom portava als nens.
El millor es anar els dos pares aixi si es fa xerrada, un es queda escoltant i l altre volta amb el nen.
A vegades les escoles inclos programen la xerrada en un altre horari per que no es solapi amb la visita...
- saludoalaluna
- :: papallona

- Entrades: 134
- Membre des de: dl. ago. 16, 2010 10:42 am
Jo tambe hi vaig anar amb els nens perque aixi els fas conscient de que començaran l escola, entenen que es, veuen l espai... i els fas una mica particeps d aquesta decisio tant important.
No sé a altres llocs, però a Barcelona, almenys al meu barri, no ens deixen anar-hi en nens (parlo de les públiques, que són les que mirem nosaltres). A mi em sap greu perquè penso que ells són els que hi hauran d'anar moltes hores i el millor és veure si ja li crida l'atenció el que hi ha. A les escoles bressol sí que et deixen anar-hi, en aquest cas encara ho trobo més necessari. Sort amb el procés!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]