Escoles Sabadell

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
mel
:: granota
Entrades: 221
Membre des de: dj. set. 23, 2010 6:11 pm

Escoles Sabadell

EntradaAutor: mel » dl. feb. 17, 2014 6:40 pm

Hola a tots, a veure si em podeu ajudar. Algú em pot donar referències de les escoles Guixot o Serra? Són dues de les que ens toquen per zona però no les conec, he anat a les entrevistes però no sento una confiança plena per cap d'elles.
M'han parlat molt bé de les escoles del centre de Sabadell però només tindria 10 punts i potser és arriscar massa. Que hi penseu? Aix això de les escoles em té molt amoïnada. M'han dit que si m'arrisco i després no ens agafen ens pot tocar a qualsevol escola i per desgràcia no vivim en una bona zona d'escoles.
A veure si em podeu ajudar...
Imatge

Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Escoles Sabadell

EntradaAutor: garota » dl. feb. 17, 2014 8:48 pm

Bones!!! Quines públiques teniu a la vora? Home, al centre hi han concertades bones sí, però també força sol·licitades. Tot i així, jo hi aniria a fer una visita, perquè depèn de l'any hi ha més demanda o menys.
rosadela
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dt. oct. 15, 2013 5:40 pm

EntradaAutor: rosadela » dl. feb. 17, 2014 10:14 pm

Personalment no m' agraden massa. Pel centre hi han altres mes "implicats" amb els nens... Franciscans tampoc... Si veus alguna mes et dono referencies.
Si que et dire que amb la crisi no hi han tants problemes per entrar a les concertades.
grill
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dj. nov. 01, 2012 9:16 pm

EntradaAutor: grill » dj. feb. 20, 2014 1:42 pm

Sabeu com està la Joanot Alisanda? Encara és tan bona com en els seus inicis?
mel

EntradaAutor: mel » dl. feb. 24, 2014 7:54 am

El que m'es m'amoïna de les escoles del centre son els 10 punts, m'han dit que fins que no arribi el dia i no comencin a arribar preinscripcions no em podran dir res. Respecte escoles concertades del centre m'han parlat molt bé del Safa, St. Nicolau, Escolapies, m'han parlat bé de totes sincerament.
Rosaleda tothom em diu això de la crisi però dels nens que van a la guarde amb el petit pocs aniran a la pública, només aniran els que per zona els toca Miquel Martí i Pol o Joanot Alisanda.
Grill vaig anar a a les jornades de portes obertes del Joanot Alisanda i molt bé, tothom en parla molt bé. La que més m'ha agradat és la Trama però només quedaven 5 places així que ni ho intentarem.
I ara diuen que han canviat les zones.
Imatge

Imatge
rosadela
Entrades: 22
Membre des de: dt. oct. 15, 2013 5:40 pm

EntradaAutor: rosadela » dv. feb. 28, 2014 12:48 pm

Del Centre, et puc parlar bé, de Claret, escola del Sol, Joanot Alisanda. Per feina treballo amb escoles i aquestes m'agraden com treballen vistes desde dins.
mel

EntradaAutor: mel » dc. març 05, 2014 9:44 am

Moltes gràcies Rosaleda, de moment la que més m'agrada és l'escola Claret encara que el pare de l'Aleix no està convençut del tot encara.
Imatge

Imatge

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::