escola Domeny de Girona

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

escola Domeny de Girona

EntradaAutor: sivi » dv. feb. 28, 2014 12:48 pm

Bon dia mares.
Aquest curs vinent la nostre estimada Berta comença l'escola, i ara estem enmig del bullici de veure escoles.
L'altre dia varem anar a veure l'escola Domeny de Girona i ens va encantar.
Hi ha alguna mare que i porti els nens o que m'en pugui dir alguna cosa?
Per zona no ens toca, pero per viure a girona i per proximitat de feina si.
gracies per adelantat.
Imatge

Imatge
AdrianaGC
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 5:23 pm

Re: escola Domeny de Girona

EntradaAutor: AdrianaGC » dt. març 04, 2014 6:30 pm

Hola Sivi!

Nosaltres també hi érem a la visita de dimecres!! A la reunió de dimarts però només va venir el meu marit.

A nosaltres ens toca per zona. En principi no serà la nostra primera opció, però tot depèn de com vagin les dues jornades de portes obertes que ens queden.

De referència només et puc dir que coneixem una família que hi porta la nena (que l'any passat era companya d'escola bressol del nostre fill). N'estan molt contents, tant de les professores com dels companys i famílies. La nena s'hi ha adaptat molt bé, això que patien una mica per ser un cole bastant gran.

Jo crec que és una bona escola, amb certs punts que em van agradar molt (material compartit, menjador, contacte diari amb les mestres d'infantil..).

Si vas a veure més escoles de la zona aquesta setmana ja comentarem!!
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: escola Domeny de Girona

EntradaAutor: sivi » dt. març 04, 2014 6:54 pm

Gracies adriana per la teva resposta.
A nosaltres per zona ens toquen les escoles del centre, i de moment no hem comvencen gaire.
Dema tenim visita i ja veurem.
Que tinguem sort!!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Tweety.12
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. abr. 29, 2011 9:25 am

Re: escola Domeny de Girona

EntradaAutor: Tweety.12 » dc. març 05, 2014 1:33 pm

Hola!
Jo també hi era a la visita de dimecres a l'escola de Domeny..... a la xerrada de dimarts no hi vaig poder anar. :-(
Hem va agradar força.... encara que hem tira una mica enredera el tema racons fins a 6é i el salt a l'institut, però per altre banda m'agrada l'ambient-famílies, trobo interessant el tema racons i les instal·lacions noves....
Avui tenim la xerrada a l'escola de Taialà i demà la visita; i divendres a l'escola Balandrau.
Son les més properes que hem toquen per zona, encara que com Balandrau està provisional quasi que la descartem.
Jo estic feta un lio, ja que el meu home ho té claríssim que vol que la nena vagi a Taialà, però jo no ho tinc gens clar, potser hem tira més Domeny.....
Hi tinc coneguts que hi porten els nens a les dues escoles i tots en parlen meravelles tant d'una com de l'altre.
Una altra opció que veig interessant es la de Sant Gregori, però crec que serà una mica difícil ja que sembla ser que ompliran amb els nens del poble.
Esperem a divendres a fer visites i després decidir...... encara que no será gens fàcil.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: escola Domeny de Girona

EntradaAutor: sivi » dc. març 05, 2014 6:29 pm

Tweety, nosaltres tambe tenim l'opcio de sant gregori en ment, ja que hi ha la meva germana al poble.
No sempre omplen amb els del poble, ja que tenen tres linies.
Taiala tambe ens agrada, pero ens cau lluny pels avis que han de tenir la berta uns dies al mes.
Imatge

Imatge
AdrianaGC
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 5:23 pm

Re: escola Domeny de Girona

EntradaAutor: AdrianaGC » dc. març 05, 2014 8:39 pm

Hola noies!

Nosaltres demà visitem el Montfalgars, és el CEIP que tenim més a prop de casa. Com que vivim a Santa Eugènia ja no ens hem ni plantejat el Taialà, ens cau molt lluny. Tot i que a nosaltres també ens n'han parlat molt bé!!

Tots aquest dies a mi se m'estan fent eterns!! Ja tinc unes ganes de ser divendres a les 5 i haver acabat totes les jornades!!

Sant Gregori, que l'escola està molt bé? Jo és que més enllà de dues línies em sembla una escola massa gran...

Que vagi molt bé les visites que teniu demà!
grill
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dj. nov. 01, 2012 9:16 pm

Re: escola Domeny de Girona

EntradaAutor: grill » dc. març 05, 2014 11:36 pm

La de Taialà..què en sabeu que té de "bò"? NO la conec ni ningú que me'n parli. : lasito :
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: escola Domeny de Girona

EntradaAutor: sivi » dj. març 06, 2014 12:19 pm

Grill, jo conec força gent que i porta els nens i tothom me n'ha parlat molt be. Es una escola gran, pero ben equipada i amb un equip de professors amb molte ganes de fer coses.
Es una bona escola.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Tweety.12
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. abr. 29, 2011 9:25 am

Re: escola Domeny de Girona

EntradaAutor: Tweety.12 » dj. març 06, 2014 8:50 pm

Hola noies!
Dons ja tenim l'escola de Taialà visitada.....
Encara estic feta més un embolic, m'ha agradat q al ser una escola amb molts anys tenen molt material i molts projectes engegats, però al ser tres linies ho trobo massa nens i es noten q les instal.lacions són velles, clar comparant amb Domeny....
Ara tenim una dies per consultar amb el coixí el futur dels nostres petits....
Imatge
Imatge
AdrianaGC
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 5:23 pm

Re: escola Domeny de Girona

EntradaAutor: AdrianaGC » dv. març 07, 2014 8:29 am

Bon dia!!

I nosaltres ja tenim feta la de Montfalgars. Em va passar com a tu Tweety amb el tema instal·lacions... vaig veure-la tant velleta comparada amb Domeny!!

L'escola en sí però em va agradar, i molt!! També treballen per racons, tenen cuina pròpia, les classes de p3, 4 i 5 súper plenes de material per manualitats i joc simbòlic, llibres socialitzats, la biblioteca súper xula, pissares digitals a gairebé totes les classes. I a tots els nens se'ls veia molt contents!! Hi vam anar amb el nostre fill i de seguida es va apuntar a jugar amb els altres, i les professores estaven encantades!! Un molt bon ambient!!

Però de les 48-50 places (encara no tenen clar quantes n'hi haurà), 30 ja són per a germans!! Això ens ha trencat els esquemes, perquè està bastant clar que els de 30 apunts aquest any també anem a sorteig. I això no ens ho esperàvem...

Avui ja la última, Balandrau.

Grill, pel que fa a Taialà, un ex company de feina hi portava els fills i la cunyada d'una amiga també. I diuen que molt bé i que n'estan molt contents. Només sé això, com que a nosaltres ens queda lluny i ja la descartem, no me n'he informat més.
grill
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dj. nov. 01, 2012 9:16 pm

Re: escola Domeny de Girona

EntradaAutor: grill » dv. març 07, 2014 12:34 pm

Ah molt bé..gràcies! Jo vaig anar a l'escola Mare de déu del Mont i em va entusiasmar el nou equip!!! Ha plegat tot el bloc ranci que hi havia i ara tenen uns projectes maquíssims i molt interessants. També un munt d'espai i un hort i el pati estupendo.. tot a peu pla pels petits.. Llàstima de la terrible ratio d'immigració, que és massa exagerada pensem.

La de Taialà què té de bò doncs? Com treballen..projecte educatiu..què en sabeu? A nosaltres ens queda aprop.
grill
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dj. nov. 01, 2012 9:16 pm

Re: escola Domeny de Girona

EntradaAutor: grill » dv. març 07, 2014 12:34 pm

Ah molt bé..gràcies! Jo vaig anar a l'escola Mare de déu del Mont i em va entusiasmar el nou equip!!! Ha plegat tot el bloc ranci que hi havia i ara tenen uns projectes maquíssims i molt interessants. També un munt d'espai i un hort i el pati estupendo.. tot a peu pla pels petits.. Llàstima de la terrible ratio d'immigració, que és massa exagerada pensem.

La de Taialà què té de bò doncs? Com treballen..projecte educatiu..què en sabeu? A nosaltres ens queda aprop.
AdrianaGC
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 5:23 pm

Re: escola Domeny de Girona

EntradaAutor: AdrianaGC » dv. març 07, 2014 12:50 pm

grill ha escrit:Jo vaig anar a l'escola Mare de déu del Mont i em va entusiasmar el nou equip!!!


Però la Mare de Déu del Mont no entra a la zona 2 oi? Has mirat el web de l'escola Taialà? Potser en trauràs més informació... jo no te'n sé dir res mes, sap greu.
Avatar de l’usuari
Tweety.12
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. abr. 29, 2011 9:25 am

Re: escola Domeny de Girona

EntradaAutor: Tweety.12 » dj. març 13, 2014 9:32 am

Grill,
Jo la tinc al cantó de casa i encara estem amb el meu home decidint si la primera opció será Domeny o Taialà.......
Hi tinc moltes amigues que hi porten els seus fills i n'están molt contentes.... el professorat molt implicat, una escola amb molts anys d'experiència i molt material acumulat durant aquests anys.... P3-P4-P5 per racons i desde 1er a 6é tradicional.
Són tres linies per curs.
De la xerrada i la visita a l'escola m'en vaig endur una bona sensació...

Es molt complicat això de triar escola noies.......
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: escola Domeny de Girona

EntradaAutor: sivi » dj. març 13, 2014 10:12 am

Com ho porteu noies.
Aquesta nit emplenarem els paper i dema al mati dure la preinscripcio.
Al final ens decidim per Domeny.
A veure si tenim sort i entra ?-)
Imatge

Imatge
AdrianaGC
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 5:23 pm

Re: escola Domeny de Girona

EntradaAutor: AdrianaGC » dj. març 13, 2014 11:00 am

Va noies, que ja queda poc per treure'ns aquest pes de sobre!!

He vist que tenim 3 fils que parlem més o menys del mateix, la zona 2 de Girona. Per si us interessen les nostres preferències, les apunto al que m'ha semblat més general "P3 zona 2 Girona".

Que tinguem sort!!
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: escola Domeny de Girona

EntradaAutor: sivi » dv. març 14, 2014 9:08 am

Preinscripcio feta. Quins nervis que passarem fins el 15 de maig que surtiran la llista d'admesos.
Imatge

Imatge
nopsya
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. set. 21, 2018 3:39 pm

Re: escola Domeny de Girona

EntradaAutor: nopsya » dl. feb. 14, 2022 3:22 pm

Hola!!
Ara que ha passat temps i podeu parlar des de l'experiència, em podrieu donar la vostra opinió de l'escola de Domeny? Sobre la metodologia, l'ambient, les extraescolars, tot plegat. M'aniria molt bé de cares a la preinscripció d'aquest any!

Mil gràcies!
nopsya :-())

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::