Santa Teresa de Lisieux
Santa Teresa de Lisieux
Hola,
Estoy mirando la posibilidad de este cole, situado en Les Corts, para mi peque. Alguien me podría dar referencias en cuanto a nivel de educación, ambiente padres-alumnos....?
Gracias!!!
Estoy mirando la posibilidad de este cole, situado en Les Corts, para mi peque. Alguien me podría dar referencias en cuanto a nivel de educación, ambiente padres-alumnos....?
Gracias!!!
Re: Santa Teresa de Lisieux
Holaaaa jo sóc ex alumne...peró fa temps que vaig acabar...1998! Molt bon record. I em va anar molt bé a nivell acadèmic amb bon resultat a la selectivitat q em va permetre accedir a una carrera de difícil accés. Clar que en tot aquest temps pot haver canviat molt. Suposo que part del professorat haurà canviat x jubilació i d altres seguiran en actiu.
Personalment tinc un molt bon record en tots els aspectes.
ELE ha escrit:Holaaaa jo sóc ex alumne...peró fa temps que vaig acabar...1998! Molt bon record. I em va anar molt bé a nivell acadèmic amb bon resultat a la selectivitat q em va permetre accedir a una carrera de difícil accés. Clar que en tot aquest temps pot haver canviat molt. Suposo que part del professorat haurà canviat x jubilació i d altres seguiran en actiu.
Muchas gracias por tus comentarios!!!
Preguntarte también si fomentan el esfuerzo de cada alumno y si los motivan para el estudio.
Claro que te incitaban a estudiar...unos de forma más divertida o de colegueo y otros de forma más estricta....dependía del profesor...pero claro...no te ponen una pistola en el pecho o sea que realmente depende del propio alumno. Como en todos lados había profesores que te transmitian más o menos...o te hacian la materia más amena o menos...
Pero ya te digo que era un colegio donde trataba bien al alumno...de hecho yo venia de otro colegio mucho más estricto y de trato más estirado...y noté mucho el cambio.
Ojalá encuentres opiniones más recientes pero no creo que haya cambiado mucho...
Pero ya te digo que era un colegio donde trataba bien al alumno...de hecho yo venia de otro colegio mucho más estricto y de trato más estirado...y noté mucho el cambio.
Ojalá encuentres opiniones más recientes pero no creo que haya cambiado mucho...
Aaaahhh...y en mi época era un colegio de familias con un nivel medio...nada pijo. Eso si...tema idiomas estaba enfocado muy teorico y poco conversar...como casi todos los coles excepto los trilingues...
Jo tinc família que porta els nens i estan descontents en alguns temes organitzatius del Santa Teresa tot i que he sentit opinions diverses. A mi m'han parlat molt bé de l'itaca i lavinia, i pel que he vist estan molt a obbre del desenvolupament del nen.
Gracias Ele!
Albert, sabes exactamente en que están descontentos? Es algo prioritario o no tanto? Ya sabemos que el colegio perfecto no existe.....
Albert, sabes exactamente en que están descontentos? Es algo prioritario o no tanto? Ya sabemos que el colegio perfecto no existe.....
Bona nit!!!
Jo com l'ELE sóc ex-alumna i en tinc un record magnífic (soc de la promocio del 2000).
Nosaltres volem portar a la nostra filla a aquesta escola però com que vivim a l'Hospitalet només té els 5p de mare ex-alumna. Els meus pres viuen a 2min... però això ja no compta ni puntua... així que estic en contacte amb la direcció del centre per saber quantes preinscipcions tenen i si reben més preisncripcions que les places q tenen, ja no hi tenim res a fer així que dijous/divendres sabrem si al sta teresa o un prop de casa...
I respecte a estar descontents... no sé... la meva millor amiga hi duu el seu fill i està molt contenta tan ella com el nen...!
Jo com l'ELE sóc ex-alumna i en tinc un record magnífic (soc de la promocio del 2000).
Nosaltres volem portar a la nostra filla a aquesta escola però com que vivim a l'Hospitalet només té els 5p de mare ex-alumna. Els meus pres viuen a 2min... però això ja no compta ni puntua... així que estic en contacte amb la direcció del centre per saber quantes preinscipcions tenen i si reben més preisncripcions que les places q tenen, ja no hi tenim res a fer així que dijous/divendres sabrem si al sta teresa o un prop de casa...
I respecte a estar descontents... no sé... la meva millor amiga hi duu el seu fill i està molt contenta tan ella com el nen...!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |