Escoles Girona..portes obertes!! Ho comentem?
Escoles Girona..portes obertes!! Ho comentem?
Bones!!
Em surt fum del cap!!!
Necessito ajuda..i encara no conec prou gent a Girona com per poder-ho parlar..
M'agradaria comentar coses que he vist i que he intuït a les jornades de portes obertes.. Alguna em toca per zona i a d'altres hi he anat només per fer el xafarder o per conèixer projectes i tarannàs..
He anat a les següents escoles:
- Castellum
- Balandrau
- Mare de Déu del MOnt
- Domeny
- Annexa
Si algú també ho vol comentar..podem escriure i així anar-nos ajudant els uns als altres! Uf..i que difícil això de triar escola..no m'ho hagués pensat mai! Ànims!!!
Em surt fum del cap!!!
Necessito ajuda..i encara no conec prou gent a Girona com per poder-ho parlar..M'agradaria comentar coses que he vist i que he intuït a les jornades de portes obertes.. Alguna em toca per zona i a d'altres hi he anat només per fer el xafarder o per conèixer projectes i tarannàs..
He anat a les següents escoles:
- Castellum
- Balandrau
- Mare de Déu del MOnt
- Domeny
- Annexa
Si algú també ho vol comentar..podem escriure i així anar-nos ajudant els uns als altres! Uf..i que difícil això de triar escola..no m'ho hagués pensat mai! Ànims!!!
Re: Escoles Girona..portes obertes!! Ho comentem?
A mi també m'agradaria comentar, però estic a la zona 1 i només he anat a portes obertes al Bruguera i Eiximenis.
I tampoc tinc gaire clar que fer, perquè tot i que tots 2 m'han semblat bé m'agradaria sentir altres opinions i a més oferten tan poques places!!
I tampoc tinc gaire clar que fer, perquè tot i que tots 2 m'han semblat bé m'agradaria sentir altres opinions i a més oferten tan poques places!!
Has anat a l'Annexa? Si t'interessés, segur que et deixen entrar un dia qualsevol per ensenyart'ho i explicar-te el que puguin..són molt bona gent.
Hola ninosha, he llegit que as anat a les jorndes de portes obertes de l'escola Domeny...
que t'ha semblat?
necessito ayuda perque m'he mudar ara a Girona, a Fontajau, y ya son obertes le inscripcions i no se on apuntarla....
De l'escola de Taiala tenium referencies??
gracies
que t'ha semblat?
necessito ayuda perque m'he mudar ara a Girona, a Fontajau, y ya son obertes le inscripcions i no se on apuntarla....
De l'escola de Taiala tenium referencies??
gracies
Hola nuria, què vols saber de la de domeny? Em va agradar que treballessin per racons i que no són tristos barracons, és una escola consolidada i això dóna seguretat. De la de Taialà no en sé res..
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |