Els punts ja no puntuen per a la segona opció??

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
damelume
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dj. maig 20, 2010 12:08 pm

Els punts ja no puntuen per a la segona opció??

EntradaAutor: damelume » dg. març 16, 2014 9:04 am

Nosaltres encara no tenim enllestida la preinscripció, perquè el gran tema és escollir la segona opció... crec que els punts només computen per a la primera opció, m'ho podeu confirmar??? Si és així, potser poso una escola que no em queda lluny, però que ja no em toca per zona, i que em sembla que no omple del tot en primera opció. gràcies
soclamarga
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

Re: Els punts ja no puntuen per a la segona opció??

EntradaAutor: soclamarga » dg. març 16, 2014 10:07 am

NO NOOOO!!!

Els punt amb què aniràs a TOTES les opcions, són els punts que aconsegueixis a la PRIMERA OPCIÓ. És a dir, si en primera opció tens els 30 punts per proximitat, i en segona opció poses una escola que no et toca per zona i per exemple només et tocarien 10 punts, si a la primera opció no hi entres, a l'escola de la segona opció t'ordenaran a la llista amb els 30 punts (després dels que haguéssin triat aquella escola en primera opció)! Aix, no sé si m'he explicat...

O sigui que si en primera opció t'apuntes a una escola que no et toca per proximitat i només tens per exemple 10 punts, davant teu passaran els que hagin posat en primera opció aquesta escola i tinguin més punts, i al final tu.... Si per mala sort no entressis, perquè aquest any faltessin places, és amb aquests 10 punts amb què et "presentes" a totes les altres opcions... o sigui que estaries a la cua de les llistes... Jo no t'ho recomano!

Almenys així és com anava l'any passat a Lleida, suposo que és igual a tot arreu! En el meu cas, vaig posar en primera opció una escola amb què tenia 30 punts. No va entrar (tot i que normalment entrava tothom...), i a la segona opció vaig posar una escola d'una línia amb molta demanda a un barri que "no em toca", però que al final van obrir segona línia i vam entrar-hi!!
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dg. març 16, 2014 2:15 pm

L'explicació de la Soclamarga és correcta, però em sembla que hi ha un malentès. Crec que la Damelume vol posar en 1a opció una escola on té els 30 punts de proximitat i en 2a opció una escola on en té 10. Si és així és una bona estratègia perquè els punts s'arrosseguen, o sigui que en tindria 30 també per a la 2a opció si no entrés en 1a.

Sort!!
Imatge
Imatge
soclamarga

EntradaAutor: soclamarga » dg. març 16, 2014 9:32 pm

Ah val, jeje, ara tornant-ho a llegir crec que ho he entès bé doncs:
damelume ha escrit:...i que em sembla que no omple del tot en primera opció. gràcies

es referia a què l'escola que ella volia posar com a SEGONA opció era una en la qual normalment sobren places, no? És que jo havia entès que aquesta la volia posar com a primera opció.
damelume

EntradaAutor: damelume » dg. març 16, 2014 9:37 pm

Si, és això.... de primera opció demanem una escola molt demandada i en segona opció intentarem posar una que n'acostumin a quedar algunes places. Sort a tothom!
Gargots
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dt. juny 15, 2010 10:36 pm

EntradaAutor: Gargots » dg. març 16, 2014 10:47 pm

Jo crec que l'explicació de la Soclamarga no és correcta.

La baremació dels punts només serveix per a la primera opció. A partir de la segona opció, ja no hi ha punts que valguin. Per tant, és molt important quina escola poses en 1a opció.

Si a la primera escola que poses no entres, aleshores saltes a la segona sense cap punt i només entraries en aquesta segona un cop hagin tingut plaça tots els qui l'hagin posat en primera opció, encara que tinguin 0 punts, i després tu si hi queden places, I així successivament amb la resta d'escoles per ordre de preferència.

Així és com m'ho han explicat a totes les jornades de portes obertes que he anat.
damelume

EntradaAutor: damelume » dl. març 17, 2014 8:26 am

Noies,

Es confirma que els punts de la primera opció es mantenen. He fet la consulta al consorci d'educació i em diuen "En relació a la seva consulta l'informem que el barem s'aplica en relació amb el centre i l'ensenyament demanat en primer lloc i es manté per a la resta de peticions."
soclamarga

EntradaAutor: soclamarga » dl. març 17, 2014 9:32 pm

Gargots ha escrit:Jo crec que l'explicació de la Soclamarga no és correcta.

La baremació dels punts només serveix per a la primera opció. A partir de la segona opció, ja no hi ha punts que valguin. Per tant, és molt important quina escola poses en 1a opció.

Si a la primera escola que poses no entres, aleshores saltes a la segona sense cap punt i només entraries en aquesta segona un cop hagin tingut plaça tots els qui l'hagin posat en primera opció, encara que tinguin 0 punts, i després tu si hi queden places, I així successivament amb la resta d'escoles per ordre de preferència.

Així és com m'ho han explicat a totes les jornades de portes obertes que he anat.

El fet és que si per la primera escola tens 30 punts però no entres, i has d'anar a la segona opció, allà sí que és veritat que primer hi entraran tots els que l'hagin posat com a primera opció (tinguin els punts que tinguin), però després els que l'han posat en segona opció s'han d'ordenar d'alguna manera (imagina que hi queden 5 places lliures però hi ha 30 persones que l'han posat de segona opció... bé se n'han de "triar" només 5), i l'ordre que s'utilitza és segons la puntuació que tenies en l'escola que havies posat en primer lloc, o sigui, això que dèiem, que "s'arrosseguen" els punts de la primera opció.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::