Escola catalana i laica a l'Hospitalet de Llobregat

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
sil30
:: zebra
Entrades: 1041
Membre des de: dt. maig 25, 2010 12:05 pm

Escola catalana i laica a l'Hospitalet de Llobregat

EntradaAutor: sil30 » dt. març 18, 2014 3:29 pm

Hola noies,
necessito ajuda urgent!! Necessito algún tipus de referència d'escola per l'Hospitalet de llobregat. Per mi és molt important que sigui una escola catalana. El tema laica també ho seria, però podria fer la vista grossa si fós el cas. Jo sóc de la zona de Pubilla Cases i per aquí poca cosa trobo.
Qualsevol referència o informació em seria útil. Pública, concertada o privada, m'és indiferent. A aquestes alçades cal còrrer i els coses no han anat com havia planejat, hahaha.

Gràcies!! :-o00m :-o00m
El post de la Laia: viewtopic.php?f=91&t=23764

El dia 27-7-2011 a les 11.00h neix la nostra Laia. Ha nescut a les 41 setmanes. Pesa 3.160 kg i fa 49 cm. És la coseta més bonica que hem fet mai!!

ImatgeImatge
Gargots
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dt. juny 15, 2010 10:36 pm

Re: Escola catalana i laica a l'Hospitalet de Llobregat

EntradaAutor: Gargots » dt. març 18, 2014 3:41 pm

Hola sil30,

Jo també sóc de Pubilla Cases i el tema en aquest barri és molt complicat. Teòricament, el català hauria de ser la llengua vehicular de totes les escoles, públiques i concertades, però la realitat del barri és una altra i hi ha escoles (públiques) que fan el que poden, ja que reben alumnes que no tenen les necessitats bàsiques cobertes (és així de cru).

Després hi ha altres que no saben què és això d'escola catalana. Jo els vaig fer aquesta pregunta a les portes obertes del Sant Josep Obrer i el director em va dir que no sabia a què m'estava referint...sense comentaris...

Nosaltres ens plantegem seriosament sortir del barri, però amb un risc elevat per no tenir tants punts. Encara no ho hem acabat de decidir. També depèn de si busques pública o concertada, i dins de la concertada què estàs disposada a pagar (per exemple, hi ha el Garbí i l'Isabel de Villena d'Esplugues, catalanes i amb un projecte pedagògic molt bo, però concertades molt cares).

Teniu alguna escola en ment???

Si et puc ajudar d'alguna altra manera, m'ho dius.
sil30

EntradaAutor: sil30 » dt. març 18, 2014 4:16 pm

Ostres moltes gràcies Gargots. No et pots imaginar com em consola veure que hi ha gent com jo... És molt complicat en aquest barri i també he mirat a fora però al sortir del municipi estic sense punts. Ho trobo tant i tant injust. Treballo en un carrer on l'acera del davant ja és barcelona i a les escoles d'allà ja no tinc punts. He entregat sol.licitud en una d'elles amb l'esperança d'entrar, però l'he hagut d'estripar perquè ja segur que no entra.

A l'Hospitalet centre coneixes alguna cosa? Allà està el Patufet Sant Jordi, però m'han dit que tindria pocs punts i normalment ja entren a sorteig amb 30.

El Garbí l'he descartat per car, ja que tinc entés que cada curs augmenten el preu. M'han parlat del Thau i també d'Isabel de Villena. D'aquest últim en saps el preu? He de fer els meus càlculs, hehehe.

T'agraeixo la informació.

Molta sort, ja em diràs per on tires. Quins nervis!! :love:

El dia 27-7-2011 a les 11.00h neix la nostra Laia. Ha nescut a les 41 setmanes. Pesa 3.160 kg i fa 49 cm. És la coseta més bonica que hem fet mai!!

ImatgeImatge
pirene1979
:: rateta
:: rateta
Entrades: 155
Membre des de: dt. feb. 16, 2010 5:58 pm

EntradaAutor: pirene1979 » dt. març 18, 2014 10:05 pm

Hola,
efectivament, aconseguir plaça a l'escola Patufet Sant Jordi és complicat, els darrers anys les sol·licituds amb els 30 punts de zona han anat a sorteig, amb una probabilitat baixa d'entrar perquè ja hi havia moltes places ocupades per germans i per nens amb més punts.
No sé si et podria interessar una altra escola del Centre que pel que tinc entès respon una mica al que dius: l'escola Canigó, a la Rambla Just Oliveras. I a la vostra zona però més cap a Can Serra hi ha alguna escola concertada laica com la Fax, tot i que no en conec el tarannà.
Ànims amb el procés!
Gargots

EntradaAutor: Gargots » dc. març 19, 2014 12:50 am

Hola silc30,

Del Thau no en tinc cap referència, perquè no hi he anat. Però sí que et puc posar els preus de l'Isabel de Villena:

- Educació infantil: 180,95€ x 10 mesos
- Educació primària: 210,06€ x 10 mesos
- ESO: 258,60€ x 10 mesos
- Batxillerat: 512,83€ x 10 mesos

- Menjador: 150,78€ x 9 mesos
- Autocar: 106,50€
- Donació a la Fundació: 270,45€ (se suposa que és una donació voluntària, però en realitat és obligatòria, tot i que no està permès però l'Administració ho permet).

Com diu la pirene1979, entrar al Patufet és gairebé impossible si no vius allà, a dia d'avui ja estaven gairebé coberts i tots amb 30 punts o més.

La que havies presentat de Barcelona i està plena és el Pau Romeva, oi? Nosaltres també la teníem en ment, però estan desbordats de sol·licituds amb 30 punts i amb 20, i els de l'Hospitalet no tenim cap opció.

Nosaltres contemplem l'escola Paco Candel, està a Santa Eulàlia, i força mal comunicada per a nosaltres, però ens agrada el projecte. Abans, però, te n'hauries d'informar, perquè no a tothom li agrada aquest tipus d'escola.

L'escola Canigó no la conec gens. També tens la Sant Ramon Nonat, que personalment no la conec, només n'he sentit a parlar, però pertany a Barcelona.

I, a part, n'has mirat alguna pública d'Esplugues?

El Fax, personalment no em va agradar, però això va a gustos. La vaig veure que encara vivia força en el passat (quant a projecte), tot i que els nens de P3 utilitzen iPad. A més, a l'interior de l'escola notava que em faltava l'aire, està massa ben aprofitada i no era del meu gust. Però ja sabem que això és una opinió molt subjectiva.

Si necessites res aquí estic. Crec que aquests dies he fet un màster en escoles, je je!!!
sil30

EntradaAutor: sil30 » dc. març 19, 2014 3:25 pm

Holaaa, continuem amb la cerca...

Pirene1979, i que tal l'escola Canigó? Le mirat per sobre i respón al que busco, però no sé si tindria opcions. La meva idea seria posar-la com a segona opció potser. Voldria intentar-ho a la del costat de la feina. ?-)

Gràcies Gargots per la info. Deunidó el que puja. Més que res és que va incrementant i això fa ràbia. Hauré de mirar altres opcions. Per preu prefereixo moure'm per concertades millor comunicades per mi.

Si Pau Romeva era la que havia mirat... Impossible amb 0 punts. :-:)

D'Esplugues pública dubto que trobés plaça. Potser alguna concertada ben comunicada amb el Tram, jejeje.

Miraré tb l'escola Proa de Sants i Joan pelegrí. Sabeu si tenen problemes de places? Diuen que Proa és careta, però en sabeu el preu?

ImatgeImatge
sil30

EntradaAutor: sil30 » dc. març 19, 2014 3:27 pm

I tinc un dubte, si poses opcions amb pocs punts que passa si no entres a ninguna? Pots buscar places lliures a les privades o concertades que t'interessen després? O millor posar-les encara que sigui com a quarte, cinquena... opció?

Estic feta un embolic. No m'esperava arribar a aquesta incertesa a dos dies del tancament de sol.licituds :-o00m :-o00m

ImatgeImatge
Gargots

EntradaAutor: Gargots » dv. març 21, 2014 8:19 am

Crec que sí que pots buscar tu alguna escola que tingui places lliures i a l'hora de reclamar dir que no t'agrada la que t'han assignat d'ofici i proposar la que vols. Però potser és millor ja posar-la d'entrada, encara que no estigui en les primeres opcions.
sil30

EntradaAutor: sil30 » dv. març 21, 2014 4:57 pm

Merci Gargots. Ja les he posat per si de cas, tot i que també són amb 0 punts. Bé ja està. Quin fart de patir oi? Hahahaha :love:

ImatgeImatge
MartaMorera
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dt. gen. 14, 2014 4:35 pm

EntradaAutor: MartaMorera » dc. juny 18, 2014 6:46 am

Hola bon dia sóc Marta Morera Pedagoga i Logopeda i estic vivnt casi tocant a l´hospitalet.
Tinc referències que una bona escola es l´escola Montessori.
Jo t´aconsello aquest métode d´aprenentatge que respecten molt l´interès del nen i ho fan tot de forma lúdica.
Si vols saber més del métode montessori, pose´t al meu blog
www.edukatio.org
atentament
marta
orc
Entrades: 1
Membre des de: dj. ago. 11, 2016 5:36 pm

EntradaAutor: orc » dj. ago. 11, 2016 5:45 pm

Algu sap els preus de la escola montessori d'hospitalet?
Gracies!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::