Preinscripció 2014-15 al barri de la Sagrera

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Fdrom
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dt. març 25, 2014 12:10 pm

Preinscripció 2014-15 al barri de la Sagrera

EntradaAutor: Fdrom » dt. març 25, 2014 12:20 pm

Hola,

Algú te alguna información de quantes sol·licituts hi ha hagut a l'escola la Pegaso per P3? Crec que les places ofertades eren 52 (no estic segur) hi ja hi havien 15 per a germans.

Gràcies,
JuViCa
:: granota
Entrades: 218
Membre des de: dg. juny 05, 2011 8:43 am
Ubicació: Barcelona

Re: Preinscripció 2014-15 al barri de la Sagrera

EntradaAutor: JuViCa » dc. març 26, 2014 10:06 pm

Jo vaig trucar dilluns cap al migdia hi van rebre 37 sol.licituds de preinscripcions. Per tant, tot aquell que ho va demanar en primera opció, entra.

Ja no sé si hi ha moltes famílies que demanessin en segona i tercera opció; Segurament emplenen.

La vas demanar en primera opció? Nos no vam poder anar a les jornades der portes obertes i no la vem posar en el nostre llistat.

A la Sagrera l'oferta està bastant saturada, totes les escoles de la zona han rebut sol.licituds per sobre de la seva oferta excepte Pegaso.
Imatge

Imatge
Fdrom

EntradaAutor: Fdrom » dc. març 26, 2014 11:05 pm

Hola,

Si, la vem posar com a primera opció. No savia que es podia trucar per preguntar les sol·licituts que van rebre. Vas trucar el dilluns d'aquesta semana o de la semana pasada? Ho dit per si ja havia acabat el proces de preincripció o encara faltaven entregar sol·licituts

Jo tenia clar que volia posar la Pegaso com a primera opció ja que em queda al costat de casa. Jo vaig anar a les portes obertes i la veritat es que l'escola i el pla d'educació esta molt bé. Se que aquesta escola no te molt bona fama, pero conect molts pares que porten els seus fills allà i están encantats.

A la Sagrera sempre han tingut problemas amb les places. L'escola el Sagrer crec que es el que reb més sol·licituts per sobre de les places disponibles.

Si et puc preguntar, quina escola vas posar en primera opció?

Moltissimes gràcies per la información.
JuViCa

EntradaAutor: JuViCa » dj. març 27, 2014 3:09 pm

Hola Fdrom,
Doncs vaig trucar aquest dilluns, arrel de que les escoles que havia posat al meu llistat eren totes plenes. Em vaig preguntar quines escoles havien punxat i vaig trucar a Pegaso i a Doctor Ferran i Clua que només van tenir 42 de 52 places ofertades.

Nos vem posar finalment el Sagrer en primer lloc i esque ens va agradar molt. També Pompeu però ens queda més lluny. Sagrer el tenim ben aprop.

Ens hem arriscat molt perque totes les altres que hem possat d'emplenen de primeres però qui no arrisca. .. despres ho lamentariem.
Segurament si no hi ha sort en el sorteig ens tocarà plaça d'ofici però de moment no hi pensem...

La cosa està complicada..
Jo també conec forces famílies que hi van contentes a Pegaso,germans de companys de classe del meu fil
Jo es que no vaig poder anar a les portes obertes així queno puc opinar i no la vem posar.
Imatge

Imatge
piltruki
Entrades: 233
Membre des de: dt. ago. 19, 2008 11:52 am

EntradaAutor: piltruki » dv. març 28, 2014 7:37 am

wow JuViCa!! Quina feina de camp has fet!!!! >.-<:

Per casualitat no sabras el número de preinscripcions a Congrés-Indians? Nosaltres finalment vam optar per posar-la com primera opció, pel mateix motiu qui no arrisca... jajaja. Vem trucar divendres a l'horari que havien dit a les portes obertes, ja anavem a sorteig per 1... vem insistir a la tarda i ens van donar una dada molt generica que no ens ha aclarit si anem a sorteig per una o per 50 sol·licituds...

Certament es confirma que a la Sagrera hi ha una mancança de places impressionant... A veure si tenim sort!!
Imatge

Imatge
Fdrom

EntradaAutor: Fdrom » dv. març 28, 2014 8:11 am

El Sagrer es de les millors escoles del barri pero també es de les més sol·licitades. La Pompeu si que se que anaven a sorteig.

De l'escola Congres-Indians no se com esta el tema. Potser que aquesta escola la traslladin on abans hi havia l'escola els 4 vents?

Espero que tots tingueu sort amb aquest procès. Ja queda menys per saber els resultats.
piltruki

EntradaAutor: piltruki » dv. març 28, 2014 8:27 am

Fdrom, si que la traslladen on estava l'escola Rosa dels Vents, que tanquen l'any vinent! La veritat que ara toca creuar els dits!! Tu per sort ja ho tens!!! Enhorabona, perquè realment aquest procès és angoixant!
Imatge

Imatge
Fdrom

EntradaAutor: Fdrom » dv. març 28, 2014 11:26 am

Hola Piltruki,

La veritat es que es un proces molt engoixant. Jo vaig entregar la sol·licitud el día 12 de Març, es a dir, un dia després de obrir el periode de les preincripcions. Teniem molt clar on volia fer la sol·licitut. Pero des de aquesll día ja estaba nervios. A més, quan vaig anar a les portes obertes de la Pegaso hi havia molt gent i vaig pensar que estaria molt sol·licitada.

Ara ja estic un pel més tranquil, però fins el día 1 o 2 d'Abril no les tindré totes.

Potser al Congres-Indians al cambiar de edifici ara tinguin més lloc i depenent de les sol·licituts obrin una nova línea.
JuViCa

EntradaAutor: JuViCa » dt. abr. 01, 2014 8:55 pm

Doncs el numero exacte del Congrés Indians no el no el tinc, Piltruky, però ser del cert per una amiga que a data de migdia la cosa estava bastant bé, que no passaven gaires sol.licituds però a la tarda es van rebre une 25 sol.licituds, així que la cosa no està gaire bé.

Nos som 17 places a sorteig a trenta punts i demà sabrem que pasa. Si no tenim sort (me*** de sistema :-(( que un numero és el que marca de passar l'escola que més vols pels teus fills a qualsevol lloc on quedin places lliures independentment de proximitat, metodologia, etc que tu vulguis.

Demà ho sabrem... quins nervis!!! :-o00m :-o00m :-o00m

Molta sooort a tots i totes!!!
Imatge

Imatge
piltruki

EntradaAutor: piltruki » dc. abr. 02, 2014 7:24 am

Molta sort al sorteig JuViCa!!! Quins nervis!!
Imatge

Imatge
Fdrom

EntradaAutor: Fdrom » dc. abr. 02, 2014 8:04 am

Nosaltres em tingut sort. La pegaso tenia 52 places i han rebut 37 sol·licituts per lo que tots ja entrem.

Espero que tingueu tots molta sort. Tothom hauriem de poguer escollir on volen estudiar els seus fills.
piltruki

EntradaAutor: piltruki » dc. abr. 02, 2014 12:57 pm

Enhorabona Fdrom!!! He llegit la línea pegagògica de la Pegaso i pinta bé!
JuViCa com ha anat el sorteig? Quanta gent anaveu a sorteig per 17 places?
Nosaltres pinta molt bé, tenim un número de sorteig relativament bo, però ho he d'acabar de confirmar amb l'escola aquesta tarda!

Es molt injust aquest sistema, a sobre la informació no es prou clara, nosaltres encara ni hem rebut el correu amb el codi per accedir a fer la consulta... i portem batallant tot el matí amb el consorci... sort de l'escola que ens ha facilitat tota la informació!!
Imatge

Imatge
JuViCa

EntradaAutor: JuViCa » ds. abr. 05, 2014 8:35 am

Hola Fdrom,

Doncs fatal!! Ens quedem fora i, per tant, fora de la resta d'escola que hem posat que ja han omplert en primeres o omplirian en les altres opcions.

Encara estem paint la situació, que trobem injusta, perquè el dèficit de places no s'arregla any rera any i la gent del barri haurem de buscar alternatives fora.
No sé si es per com ho està gestionant Consorsi: el numeros que preveuen no són els mateixos que surten una vegada feta la preinscripció, les àrees de proximitat, tot i que garanteixen un mínim de sis públiques i sis privades, fan que aquestes àrees s'ampliin més enllà del teu barri i les escoles més demanadas emplenin amb números astronòmics que impliquen anar a sorteig i que famílies del barri de tota la vida no hi puguin accedir-hi. :ufs: :ufs:

Però a més, és que les escoles dels voltants, com Sant Andreu també tenen aquesta mancances. per tant, alguna cosa no va bé. I és clar, les famílies som les perjudicades, passant uns nervis davant tota aquesta situació. No hi ha informació al respecte del procediment a seguir davant plaça d'ofici, com s'assigna i perquè, etc Tot és força oscur... ja sabem que la transparència en l'administració no és la que hauria de ser... :ufs:

Fins al dia 15 de maig, quan ja estigui publicada l'oferta final i l'assignació de places definitives aleshores rebren una comunicació d'on ens toca. Mentrestant, toca esperar amb angoixa. :-o00m
Imatge

Imatge

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::