Escoleta lliure a Sants

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
MamaMón
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dj. maig 02, 2013 2:16 pm
Ubicació: Barcelona-Sants
Contacta:

Escoleta lliure a Sants

EntradaAutor: MamaMón » dv. maig 09, 2014 10:47 pm

Hola,

sóc mare d'un nen de 2 anys i desde que va nèixer que li dóno voltes al tema de l'escolarització. Després de marejar-me donant voltes he decidit crear juntamente amb una altra mare un espai de criança en base al respecte i a l'acompanyament conscient per a nens i nenes de 2 a 6 anys.

Ja tenim local i estem en procés de organització (materials, distribució, dia a dia, propostes i activitats, professionals...) qualsevol aportació, idea, col.laboració...serà benvinguda! per a més informació o si algú coneix famílies que hi poguèssin estar interessades aquí us deixo el correu: espaitatainti@gmail.com

A banda de l'escoleta volem que l'espai a les tardes sigui un punt de trobada i activitats per a famílies, petits i grans, així que sigui com sigui espero connectem en algún moment. L'espai es dirá Tata Inti i esperem obrir portes aquest estiu 2014.

Moltes gràcies!! >.-<:
Tata Inti: criança, joc i creativitat
luva
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1438
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 1:22 pm

Re: Escoleta lliure a Sants

EntradaAutor: luva » ds. maig 10, 2014 1:40 pm

Hola Mamamón!
Jo també soc mare d' una nena de dos anys a la que fins al juny tinc amb una cangur, però de cara al setembre que ve, hem decidit portar a la llar. Estem mirant les llars del barri però aquesta idea d' escoleta lliure també em fa el pes. Em podries informar d' on estareu situats, preus, ...
Moltes gràcies!
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!

17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
AnnaGP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 9:43 pm

EntradaAutor: AnnaGP » dg. maig 11, 2014 10:05 pm

M'apunto al tema, encara que el meu petit nomes te 10 mesos, pero lo de les tardes m'agrada!!!!
MamaMón
Entrades: 38
Membre des de: dj. maig 02, 2013 2:16 pm
Ubicació: Barcelona-Sants
Contacta:

EntradaAutor: MamaMón » dc. maig 21, 2014 9:45 am

Hola a totes,

moltes gràcies per les vostres respostes i interessos...m'agradaria comentar-vos que ja tenim blog (en construcció) on podeu apropar-vos una mica més i millor al nostre projecte:

www.tatainti.wordpress.com

I també, per les mares amb infants més petits dels 2 anys comentar-vos que s'està gestant un grup de criança compartida que s'ubicarà també a Tata Inti per a infants de 0 a 2 anys. Aquest disposa de molt poquetes places i ja està gairebé ple però per si pot ser del vostre interès aquí us passo el correu electrònic i en podem parlar amb mes calma i detalls: espaitatainti@gmail.com

Mil gràcies!!

Mercè
Tata Inti: criança, joc i creativitat

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::