Escoles Públiques a Premià de Mar
Escoles Públiques a Premià de Mar
Hola,
som una parella que viu a Barcelona però s'està plantejant mudar-se a Premià. Un dels factors que més pot influenciar en la nostra decisió és la presència de bones escoles públiques al poble, ja que la nostra filla començarà a anar al cole d'aquí a un any.
No trobo enlloc informació sobre la qualitat o la fama d'aquestes escoles (insisteixo que estem interessats en les públiques, no en La Salle, etc.) i agrairia qualsevol informació que ens podeu facilitar segons la vostra experiència. Alguna que s'hagi d'evitar especialment? alguna destaca per sobre de les demés?
Qualsevol comentari o consell serà totalment benvingut!!! :D
Moltes gràcies,
Anna i Jordi
som una parella que viu a Barcelona però s'està plantejant mudar-se a Premià. Un dels factors que més pot influenciar en la nostra decisió és la presència de bones escoles públiques al poble, ja que la nostra filla començarà a anar al cole d'aquí a un any.
No trobo enlloc informació sobre la qualitat o la fama d'aquestes escoles (insisteixo que estem interessats en les públiques, no en La Salle, etc.) i agrairia qualsevol informació que ens podeu facilitar segons la vostra experiència. Alguna que s'hagi d'evitar especialment? alguna destaca per sobre de les demés?
Qualsevol comentari o consell serà totalment benvingut!!! :D
Moltes gràcies,
Anna i Jordi
Re: Escoles Públiques a Premià de Mar
Hola,
jo tinc bones referencies de l'escola el Dofi.
jo tinc bones referencies de l'escola el Dofi.
- MamiMestra
- :: puça

- Entrades: 41
- Membre des de: dg. juny 29, 2014 5:06 pm
Re: Escoles Públiques a Premià de Mar
Jo com a mestra he treballat a la majoria d'escola de Premià de Mar, excepte a La Lió, i les trobo totes ben recomenables. No puc dir el mateix de les concertades, així que t'animo a matricular a la teva nena a la que més t'agradi. Potser la més "conflictiva" per la quantitat d'immigració és l'escola Montserrat. A la resta immigració sempre en trobaràs però trobo que ben gestionada. Espero haver-te ajudat 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |