Nou espai d'educació lliure a Sants (de 2 a 6 anys)
- MamaMón
- :: puça

- Entrades: 38
- Membre des de: dj. maig 02, 2013 2:16 pm
- Ubicació: Barcelona-Sants
- Contacta:
Nou espai d'educació lliure a Sants (de 2 a 6 anys)
Hola mamis,
us escric per informar-vos que dues mares del barri de Sants estem gestant un nou projecte d'educació lliure al barri. Ja tenim local i acompanyant, i estem buscant famílies interessades en educar i veure crèixer als infants des d'una mirada conscient, respectuosa, basada en l'amor i alternativa als sistemes educatius actuals.
La propera setmana farem dues trobades informatives al parc de l'Espanya Industrial, per totes aquelles famílies que s'ens han posat en contacte i volen conèixer el projecte una mica més d'aprop.
Us deixo aquí el blog per si voleu fer-li una ullada i potser ser del vostre interés.
http://www.tatainti.wordpress.com
Moltes gràcies
Mercè
us escric per informar-vos que dues mares del barri de Sants estem gestant un nou projecte d'educació lliure al barri. Ja tenim local i acompanyant, i estem buscant famílies interessades en educar i veure crèixer als infants des d'una mirada conscient, respectuosa, basada en l'amor i alternativa als sistemes educatius actuals.
La propera setmana farem dues trobades informatives al parc de l'Espanya Industrial, per totes aquelles famílies que s'ens han posat en contacte i volen conèixer el projecte una mica més d'aprop.
Us deixo aquí el blog per si voleu fer-li una ullada i potser ser del vostre interés.
http://www.tatainti.wordpress.com
Moltes gràcies
Mercè
Tata Inti: criança, joc i creativitat
- VespresVerds
- :: cèrvol

- Entrades: 572
- Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am
Re: Nou espai d'educació lliure a Sants (de 2 a 6 anys)
Uau, molt bé! A mi m'encantaria tenir aquests "collo..." i decidir-me a fer una cosa així.
Jo sóc mestra i psicopedagoga i sempre he pensat de fer una escola diferent... però se'm cau a sobre el món quan penso amb el que hauré d'invertir...
Felicitats!
Jo sóc mestra i psicopedagoga i sempre he pensat de fer una escola diferent... però se'm cau a sobre el món quan penso amb el que hauré d'invertir...
Felicitats!
- MartaMorera

- Entrades: 32
- Membre des de: dt. gen. 14, 2014 4:35 pm
Bon dia jo sóc Pedagoga i Logopeda i sóc de Sants.
M´interessa el projecte i m´agradaria que poguessiu comptar amb mi com a professional de la logopèdia.
Jo sovint en les meves sessions deixo participar als pares, tot veient què es fan a les meves classes per continuar ells el treball a casa.
Si sóc del vostre interès, marta.morera.sauret@gmail.com
wwwedukatio.org
atentament
Marta Morera
M´interessa el projecte i m´agradaria que poguessiu comptar amb mi com a professional de la logopèdia.
Jo sovint en les meves sessions deixo participar als pares, tot veient què es fan a les meves classes per continuar ells el treball a casa.
Si sóc del vostre interès, marta.morera.sauret@gmail.com
wwwedukatio.org
atentament
Marta Morera
- MamaMón

- Entrades: 38
- Membre des de: dj. maig 02, 2013 2:16 pm
- Ubicació: Barcelona-Sants
- Contacta:
Gràcies Marta, ja hem rebut el meu e-mail! ho tindrem present! ara estem en ple procés de recerca de famílies així que establim una mica el projecte ja ens posarem en contacte amb tu.
Gràcies
Mercè
Gràcies
Mercè
Tata Inti: criança, joc i creativitat
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |