Sol·licitud fora de termini curs 2014-15
- lamevairis
- Entrades: 2
- Membre des de: dc. juny 11, 2014 2:29 pm
Sol·licitud fora de termini curs 2014-15
Hola!!!
Nosaltres hem hagut de fer una sol·licitud fora de termini per poder ficar a la nostra filla en una escola de Terrassa (ha estat per canvi de municipi).
Hi ha algú més que estigui a la mateixa situació?? Ara estem passant pels nervis de saber quin centre ens assignaran :( He trucat a l'OME per saber quan més o menys informarien del resultat, i m'han dit que fins a finals de juny segurament no ho diguin...
Uf, quins nervisss!!
Nosaltres hem hagut de fer una sol·licitud fora de termini per poder ficar a la nostra filla en una escola de Terrassa (ha estat per canvi de municipi).
Hi ha algú més que estigui a la mateixa situació?? Ara estem passant pels nervis de saber quin centre ens assignaran :( He trucat a l'OME per saber quan més o menys informarien del resultat, i m'han dit que fins a finals de juny segurament no ho diguin...
Uf, quins nervisss!!
lamevairis l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 29, 2014 12:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: Sol·licitud fora de termini curs 2014-15 (Terrassa)
Ostres doncs no ens ha passat ni coneixem cap cas, però espero que tinguis sort!
a quin centre la voldriau dur? heu trucat ?
a quin centre la voldriau dur? heu trucat ?
Re: Sol·licitud fora de termini curs 2014-15 (Terrassa)
Ostres! Si! Quins nervis....
Jo tampoc m'he trobat en aquest cas... Però imagino que t'assignaran una escola amb vacants, que no s'hagi omplert ni amb primeres o altres opcions...
Hi ha centres que están molt demanats per tant en ella no crec que hi puguis obtenir plaça... Quines escoles t'agradarien? Hi podries trucar per saber com tenen el tema d'inscripciones i places covertes...
Que tinguis molts sort I ja ens diràs com va tot!
Jo tampoc m'he trobat en aquest cas... Però imagino que t'assignaran una escola amb vacants, que no s'hagi omplert ni amb primeres o altres opcions...
Hi ha centres que están molt demanats per tant en ella no crec que hi puguis obtenir plaça... Quines escoles t'agradarien? Hi podries trucar per saber com tenen el tema d'inscripciones i places covertes...
Que tinguis molts sort I ja ens diràs com va tot!
- lamevairis
- Entrades: 2
- Membre des de: dc. juny 11, 2014 2:29 pm
Re: Sol·licitud fora de termini curs 2014-15
Hola!
Aly84, pimpam, moltíssimes gràcies pels vostres ànims! He parlat ja amb l'escola, però això ja depèn de la decisió de la comissió d'escolarització...
La veritat és que segueixo força amoÏnada. La darrera notícia que tinc és que encara estaven pendents de la decisió de la comissió per dir-me alguna cosa i així segueixo... creuarem dits!!
Us aniré informant, moltes gràcies :)!
Aly84, pimpam, moltíssimes gràcies pels vostres ànims! He parlat ja amb l'escola, però això ja depèn de la decisió de la comissió d'escolarització...
La veritat és que segueixo força amoÏnada. La darrera notícia que tinc és que encara estaven pendents de la decisió de la comissió per dir-me alguna cosa i així segueixo... creuarem dits!!
Us aniré informant, moltes gràcies :)!
Quin patiment!! Estar a L'espera d'aquesta manera... I quan està previst que us diguin alguna cosa la comissió d'escolarització? Perquè ja estem practicament a juliol, I sempre és positiu tenir el màxim de temps possible per a preparar-se pel nou curs..
Bé, ja ens aniràs explicant I a veure si entreu a alguna escola que us agraden. Per curiositat quines us agradaría?
Molts sort!
Bé, ja ens aniràs explicant I a veure si entreu a alguna escola que us agraden. Per curiositat quines us agradaría?
Molts sort!
- CRISBUSBCN
- :: puça

- Entrades: 16
- Membre des de: dv. ago. 15, 2014 12:59 am
Hola, soc nova al foro, nosaltres acabem d´arrivar a Terrassa, el día 25 obra la OME i hem de demanar plaça per canvi de municipi per la nostra filla que farà P3. Us han dit algo ja a vosaltres? som de la zona 2 i no coneixem cap escola, però per proximitat el Vapor, Lanaspa i la França son les opcions. Hi ha alguna possibilitat? algú sap on hi ha places lliures (per estar preparats per el pitjor)? gràcies.

Pel què he escoltar en el Vapor I LaNaspa no crec que hi hagin vacants ja que han rebut més solicituds que places. Molta sort i a veure si ens expliques com estan les coses.
- CRISBUSBCN
- :: puça

- Entrades: 16
- Membre des de: dv. ago. 15, 2014 12:59 am
Hola,
el día divendres passat ens van assignar plaça de P3 al Maria Gali, que esta lluny i no ens agrada gens "l´entorn". Per això hem decidit de momento no escolaritzar a la nostra filla fins a trovar una escola que ens convenci del tot. Anirem trucant a les que ens agraden a veure si algú falla o marxa i quan trovem la plaça entrarà, mentre estarà amb els avis al matí i amb mí per les tardes. Segons com la portarem a Barcelona, que es on treballem, però es molt pesat anar amunt i avall amb una nena de 3 anys. Es el que hi ha, una pena....
Si algú sap d´alguna plaça d´algún alumne que marxi d´una escola en condicions que m´ho digui siusplau. A la Pia ja no hi ha places, ara volem probar a petit estel, a veure si hi ha sort...
el día divendres passat ens van assignar plaça de P3 al Maria Gali, que esta lluny i no ens agrada gens "l´entorn". Per això hem decidit de momento no escolaritzar a la nostra filla fins a trovar una escola que ens convenci del tot. Anirem trucant a les que ens agraden a veure si algú falla o marxa i quan trovem la plaça entrarà, mentre estarà amb els avis al matí i amb mí per les tardes. Segons com la portarem a Barcelona, que es on treballem, però es molt pesat anar amunt i avall amb una nena de 3 anys. Es el que hi ha, una pena....
Si algú sap d´alguna plaça d´algún alumne que marxi d´una escola en condicions que m´ho digui siusplau. A la Pia ja no hi ha places, ara volem probar a petit estel, a veure si hi ha sort...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |