DUBTES LOGOPÈDIA

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
pometa
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:39 am

DUBTES LOGOPÈDIA

EntradaAutor: pometa » dv. oct. 03, 2014 11:47 am

Hola,
Tinc un fill de 5 anys i ja en fa 1 i mig que va al logopeda perquè als 3 anys eren diversos els sons que no feia bé. No sé si ens vam precipitar. El cas és que de seguida vam notar molta millora; va acabar P3 fent-los tots bé excepte la s, j, x, tx.
El curs passat, P4, ens vam estancar, ja que va aprendre a fer-los però no els aplicava, només quan hi pensava. I passat l´estiu, que hem descansat de logopeda però ho hem seguit "treballant" a casa, estem igual.
Vam quedar amb el logopeda que a l´octubre el trucaríem i valoraríem si continuem o ja no cal. I la veritat és que no ho tinc gens clar. Per una banda penso que la feina del logopeda ja està feta, el nen ja ha après a fer els sons, ara queda reforçar-ho a casa.
Però per una altra banda penso que si no els aplica, la feina està a mitges i hauria de continuar anant al logopeda, i en aquest cas no sé si convindria canviar de logopeda, doncs en tot el curs passat no vam evolucionar gaire.
Algú té bones referències de logopedes de Tarragona? O algun/a logopeda em pot donar la seva opinió?
Gràcies.
MartaMorera
Entrades: 32
Membre des de: dt. gen. 14, 2014 4:35 pm

Re: DUBTES LOGOPÈDIA

EntradaAutor: MartaMorera » dv. oct. 03, 2014 7:31 pm

Hola molt bona nit, no sé quin problema a nivell oral tenia el seu fill.Si la vàren derivar al logopeda i van notar millora crec que no es van equivocar, ja que a cada edat fins els 6 anys es van consolidant una sèrie de sons.
Si era una dislàlia generalitzada, crec que sí que vàren actuar correctament..
jo li podría dir que la s s´assoleix als 3 anys, la j s´assoleix als 5 anys, la x crec que ja ha d´estar assolida i la tx es normal que encara no estigui consolidada perquè la confonen amb la x.
Jo de vostè sí que tornaría a anar al logopeda i potser donant-li jocs i cançons per casa es poden acabar de consolidar els sons.
Desconec un logopeda a tarragona, jo estic a barcelona, concretament al barri de sants, B-08028
salutacions
marta Morera
Pedagoga i Logopeda
www.edukatio.org
marta.morera.sauret@gmail.com

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::