Escoles Tarragona
- papallona84
- :: conillet

- Entrades: 352
- Membre des de: dv. set. 09, 2011 6:12 pm
Escoles Tarragona
Hola! En breu començaran les jorandes de portes obertes de les escoles i volia saber opinions!
Estem pensanten la Salle o Sant Pau.
Gracies
Estem pensanten la Salle o Sant Pau.
Gracies
- CARMEGB1978
- :: puça

- Entrades: 12
- Membre des de: dc. març 17, 2010 3:09 pm
Re: Escoles Tarragona
Bones, sóc una mama de Tarragona que porta el seu fill a la Salle.
Des de l'any pasat han aplicat la incorporació de l'anglés. Ténen profesorat natiu, l'hora complementària la fan integrament en anglés. Per posar un exemple, el temari que han fet durant la setmana a matemàtiques o medi, el repassen en anglès en aquestes hores que et comento, així aprenen nou vocabulari.
Les instal·lacions són antigues però correctes, gadueixen de la natura... ténen un gran bosc dintre de l'escola i fan moltes activitats a l'hort... podria comentar-te moltes coses...
Si vols m'envies privat amb els dubtes o preguntes que et puguis surgir i en parlem.
Des de l'any pasat han aplicat la incorporació de l'anglés. Ténen profesorat natiu, l'hora complementària la fan integrament en anglés. Per posar un exemple, el temari que han fet durant la setmana a matemàtiques o medi, el repassen en anglès en aquestes hores que et comento, així aprenen nou vocabulari.
Les instal·lacions són antigues però correctes, gadueixen de la natura... ténen un gran bosc dintre de l'escola i fan moltes activitats a l'hort... podria comentar-te moltes coses...
Si vols m'envies privat amb els dubtes o preguntes que et puguis surgir i en parlem.
- papallona84
- :: conillet

- Entrades: 352
- Membre des de: dv. set. 09, 2011 6:12 pm
Re: Escoles Tarragona
M'interessa el tema! Jo tenia pensat el practiques i el marcel.li, en sabeu algo?
Sobretot busco un cole que es basi amb experimentació i que no maxaquin a fitxes als nens...
Què tal és la salle amb aquest aspecte?
Sobretot busco un cole que es basi amb experimentació i que no maxaquin a fitxes als nens...
Què tal és la salle amb aquest aspecte?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |