inscripcions escola fóra de termini

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
novella
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

inscripcions escola fóra de termini

EntradaAutor: novella » dt. gen. 27, 2015 11:24 am

A veure si em podeu donar un cop de mà. Nosaltres vivim a Girona, i teníem previst que el nostre nen, que el curs que ve ha de fer p3, anés a una de les escoles q ens toca x zona.
El tema és que tenim la possibilitat d'anar a viure a un poble proper però el problema és que el pis no està disponible fins abril o maig. Per una banda ens va bé, perquè el xic va l'escola bressol a Girona i evidentment hi acabaria el curs, però per altra banda, pel mig hi ha tema pre-inscripcions escoles...
Què hauria de fer? Inscriure'l a Girona i quan ja estiguem instal.lats demanar canvi? Al poble només hi ha una escola.. Ha d'entrar si o si o es pot quedar sense plaça? O hauria d'inscriure'l al poble tot i no estar -hi empadronats?. Algú sap com va el tema?
Què m'aconselleu?
Imatge
Imatge
novella
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Re: inscripcions escola fóra de termini

EntradaAutor: novella » dl. feb. 02, 2015 10:15 am

Ningú sap com va el tema? o si puc trucar a algun lloc per informar-me?
Imatge
Imatge
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dl. feb. 02, 2015 12:41 pm

Novella, jo no tinc ni idea de com funciona però jo aniria directament a parlar amb l'ajuntament del poble on anireu a viure, els expliques la situació i a veure què et diuen.
Jo crec que t'han de donar plaça "per nassos" però tampoc hi vull posar la mà al foc.

Fins i tot, si és un poble sense massa problemes de places podries demanar ja la plaça en aquella escola i ja l'inscrius allà si et toca i així no has de fer cap canvi.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
tona
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

EntradaAutor: tona » dg. feb. 08, 2015 11:56 pm

Novella no t acabo d entendre! Parles d aquest abril/maig el q hi anirieu a viure??? O del del 2016. Si es aquest el 2015 jo ja m aniria a empadronar al poble i faria alla la preinscripció. vaja jo ho veig ben clar però ja t'he dit q no he entes l any q hi anirieu a viure!!!
tona
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

EntradaAutor: tona » dl. feb. 09, 2015 12:01 am

Ahhh!! Si només hi ha una escola. si esteu empadronats al poble entra si o si. t explico. jo visc a poble i només hi ha una escola. l escola a principi de gener ja va demanar els nens empadronats al poble nascuts al 2012. Aquestes dates donen lloc a l oferta de places. per exemple 15 nens doncs s ofereixen aquestes places i alguna més i 2 o 3 son places per alumnes amb necessitats educatives espacials. de totes maneres ves a l ajuntanent del poble allà t ho explicaran millor!!!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::