TRIAR ESCOLA
TRIAR ESCOLA
Hola!
tinc una nena que aquest any comença P3. Acabo de començar a mirar escoles pel barri i la veritat que estic molt amoinada i feta un embolic. Sóc del barri del congrés de Barcelona i hi tinc vaires opcions. Agraïria moltíssim que algú que em pogués donar opinions sobre les escoles que hi ha. En concret són: Arrels, Ramón LLull, Guinardó, aquestes són concertades, i la Pompeu Fabra que és pública. Cualsevol opinió que tingueu si hi van els vostres fills o les coneixeu m'ajudarien moltíssim, perque no ho tinc gens clar.
tinc una nena que aquest any comença P3. Acabo de començar a mirar escoles pel barri i la veritat que estic molt amoinada i feta un embolic. Sóc del barri del congrés de Barcelona i hi tinc vaires opcions. Agraïria moltíssim que algú que em pogués donar opinions sobre les escoles que hi ha. En concret són: Arrels, Ramón LLull, Guinardó, aquestes són concertades, i la Pompeu Fabra que és pública. Cualsevol opinió que tingueu si hi van els vostres fills o les coneixeu m'ajudarien moltíssim, perque no ho tinc gens clar.
- marta9
- :: poltre

- Entrades: 657
- Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
- Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)
Re: TRIAR ESCOLA
No les conec, no sóc de Barcelona. Et recomanaria anar a les escoles a tafanejar a l,hora de la sortida. Diu molt d,una escola l,ambient que s,hi respira, els cartells amb les activitats, notes de l,Ampa... que trobis a l,entrada... Si pots anar a algun parc per allà i parlar amb pares... Això és la part que no es veu quan vas a la jornada de portes obertes, però dóna molta informació.
Doncs dóna la casualitat que l'any passat vam anar a les jornades de portes obertes de la Ramon Llull i de la Pompeu Fabra (tot i que al final ens vam decidir per una altra escola). O sigui que te'n faré cinc cèntims.
Ramon Llull
- Religió: No en fan.
- Menjador: 13 a 15h. Catering.
- Horari: 8.50 a 16.50h
- Places disponibles: 25 alumnes (1 línia)
- Cursos i nivells: P3 a 4t ESO
- Activitats extraescolars: Informàtica en anglès, art, anglès, dansa, experimentació de ciències...
- Uniforme: Sí.
- Llibres de text: No en fan servir. Des de Primària, llibres en format digital.
- Idiomes estrangers: Anglès i francès
- Festivitats: Castanyada, Nadal, Sant Jordi, Santa Cecília...
- Sortides culturals: Sí. Cada mes.
- Migdiades: Sí.
Pompeu Fabra
- Menjador: 12.30 a 15.00h Cuina pròpia
- Horari: 9 a 16.30h
- Places disponibles: 26 alumnes (1 línia)
- Cursos i nivells: P3 a 6è Primària. ESO a Institut Joan Fuster
- Activitats extraescolars: P3, no en fan.
- Uniforme: No. Xandall no, però bata sí (la que es vulgui).
- Llibres de text: No
- Idiomes estrangers: Anglès (des de 1r Primària)
- Festivitats: Festa Major, Santa Cecília, Concert de Nadal, Carnaval, Jocs Florals, Sant Jordi...
- Sortides culturals: Sí.
... I això em penso que és tot.
Espero que et serveixi d'ajuda, tot i que si tens l'oportunitat d'anar a visitar-les quan facin les jornades de portes obertes, molt millor, que pot ser que m'hagi deixat alguna cosa.
Molta sort amb la tria!!
Ramon Llull
- Activitats extraescolars: Informàtica en anglès, art, anglès, dansa, experimentació de ciències...
- Llibres de text: No en fan servir. Des de Primària, llibres en format digital.
Pompeu Fabra
- Festivitats: Festa Major, Santa Cecília, Concert de Nadal, Carnaval, Jocs Florals, Sant Jordi...
Espero que et serveixi d'ajuda, tot i que si tens l'oportunitat d'anar a visitar-les quan facin les jornades de portes obertes, molt millor, que pot ser que m'hagi deixat alguna cosa.
Molta sort amb la tria!!
Hola :)
Sóc de Sabadell i estic buscant una escola Bressol pel centre.
Algú em podria recomanar alguna?
Moltes gràcies
Sóc de Sabadell i estic buscant una escola Bressol pel centre.
Algú em podria recomanar alguna?
Moltes gràcies
- Labuspythecus
- :: puça

- Entrades: 13
- Membre des de: dt. feb. 18, 2014 8:32 am
Murrieta ha escrit:Doncs dóna la casualitat que l'any passat vam anar a les jornades de portes obertes de la Ramon Llull i de la Pompeu Fabra (tot i que al final ens vam decidir per una altra escola). O sigui que te'n faré cinc cèntims.
Ramon Llull
Pompeu Fabra
Molta sort amb la tria!!
Nosaltres també ens toca per aquesta zona i estem també mirant el Joan Roca, tens també informació d'aquesta escola??
Moltes gràcies!!
Gràcies!
També m'han parlat molt bé de la l'escola bressol de l'Escola Sant Nicolau.
¿Em podeu donar referencies?
Gràcies
També m'han parlat molt bé de la l'escola bressol de l'Escola Sant Nicolau.
¿Em podeu donar referencies?
Gràcies
Gràcies a totes per contestar!tinc pendent anar a totes les portes obertes, que són ara al febrer, i ja he anat a tafanejar una mica a veure que tal, però es que és tan difícil escollir, que vaig molt perduda!A veure si algú que portés el seus fills em podría dir alguna cosa, si estan contents amb l'escola, es que no em vull equivocar! 
Labuspythecus ha escrit:Nosaltres també ens toca per aquesta zona i estem també mirant el Joan Roca, tens també informació d'aquesta escola??
Moltes gràcies!!
Doncs sí que també tinc informació de la Joan Roca (la de la Meridiana). Tot seguit et passo la que tinc disponible.
- Menjador: 13 a 14.50h. Catering.
- Horari: 9 a 17h
- Places disponibles: 25-30 alumnes (1 línia)
- Cursos i nivells: P0 a P5. Educació Primària. ESO. Batxillerat.
- Activitats extraescolars: Natació, dansa jazz, kumon, anglès, prevolei, voleibol...
- Idiomes estrangers: Anglès i alemany
- Sortides culturals: Sí. Cada trimestre.
Ja veus que hi ha alguns punts que no te'ls sabria resoldre, però és que va ser la primera escola que vam visitar i ens va costar apuntar-ho tot... massa informació en tan poca estona!
Ah, i si us deixen d'anar amb els nens a les jornades de portes obertes, pot servir d'ajuda de cara a la decisió final.
Una vegada més, molta sort (i paciència!) amb la tria.
- Labuspythecus
- :: puça

- Entrades: 13
- Membre des de: dt. feb. 18, 2014 8:32 am
Murrieta ha escrit:Labuspythecus ha escrit:Nosaltres també ens toca per aquesta zona i estem també mirant el Joan Roca, tens també informació d'aquesta escola??
Moltes gràcies!!
Doncs sí que també tinc informació de la Joan Roca (la de la Meridiana). Tot seguit et passo la que tinc disponible.
- Menjador: 13 a 14.50h. Catering.
- Horari: 9 a 17h
- Places disponibles: 25-30 alumnes (1 línia)
- Cursos i nivells: P0 a P5. Educació Primària. ESO. Batxillerat.
- Activitats extraescolars: Natació, dansa jazz, kumon, anglès, prevolei, voleibol...
- Idiomes estrangers: Anglès i alemany
- Sortides culturals: Sí. Cada trimestre.
Ja veus que hi ha alguns punts que no te'ls sabria resoldre, però és que va ser la primera escola que vam visitar i ens va costar apuntar-ho tot... massa informació en tan poca estona!![]()
Ah, i si us deixen d'anar amb els nens a les jornades de portes obertes, pot servir d'ajuda de cara a la decisió final.
Una vegada més, molta sort (i paciència!) amb la tria.
Moltes gràcies Murrieta!!
Haurem d'anar a veure-les totes!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |