triar escola a les corts per p3

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
tutucky
Entrades: 4
Membre des de: dg. feb. 01, 2015 8:34 pm

triar escola a les corts per p3

EntradaAutor: tutucky » dg. feb. 01, 2015 9:10 pm

es el primer cop que escric i es que estic molt preocupada amb el tema de l'escola.el meu nen comença p3 al setembre i no ens decidim.volem una escola concertada i que estigui aprop de casa i aixo ho te el santa teresa de lisieux pero no tenim referencies.
alguna coneix algu que porti als nens alla? teniu alguna informacio?
moltes gracies
Mireia80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:44 am

Re: triar escola a les corts per p3

EntradaAutor: Mireia80 » dl. feb. 02, 2015 9:03 am

Hola guapa! Jo vaig passar per aquest tràmit fa dos anys i va ser un pal, molts dubtes i molta por a equivocar-nos... al final vam escollir el Pare Manyanet, però la nostra segona opció era el Sta. Teresa de Lisieux. El que ens va tirar una mica enrera al final va ser que les instal.lacions de P3 P4 i P5 no ens van acabar d'agradar. Ens va semblar que era com allargar la guarderia 3 anys més.. A més tenim un altre fill que l'any que ve farà P3, i coincidiríen a l'escola un any, però després quan la gran passés a Primaria ja hauria de portar-la a l'escola de l'Illa i al petit a la dels petits....amb les ganes que tinc que vagi junts i no haver de córrer matí i tarda per deixar a un i a l'altre!
L'escola "dels grans" però està força bé, a més a la jornada de portes obertes ens va fer de guia un professor maquíssim i ens va encantar el sistema. Un punt també a favor és que el preu és a Batxillerat no puja, que normalment a totes les escoles concertades a Batxillerat és molt més car... Si fas la visita privada, la directora de infantil és un encant i es veu que disfruta amb la seva feina.
Tinc conegudes que porten els fills i n'estan molt contents.

Al final nosaltres ens vam quedar amb el Manyanet per les instal.lacions, la piscina en hores lectives i per la sensació d'escola "de tota la vida". Hi haurà moltíssimes que això d'escola de tota la vida us tiri enrera, però a nosaltres ens va agradar molt el que ens van ensenyar. Ara que la nena ja fa P4 estic molt contenta amb la nostra elecció!! Aprenen moltíssimes coses, juguen molt i fomenten valors com l'amistat, el fet de compartir, d'ajudar la gent amb menys recursos etc. Jo no sóc gens religiosa, i de moment no trobo que sigui una escola gens invasiva en aquest aspecte tot i que, evidentment, sóc conscient d'on la porto!!

De tota manera un consell, estigues tranquil.la perquè segur que preneu una bona decisió!!!! Ves a les portes obertes de les que tinguis a la vora i valora el que t'agrada més i el que més et convé!

Una abraçada!!
tutucky

EntradaAutor: tutucky » dl. feb. 02, 2015 10:46 am

Moltisimes gracies!!!!! He agafat entrevista personal abans de les portes obertes per veure que tal.
Em quedo una mica mes tranquila amb el que m'has dit tu dels teus coneguts.
Ja us explicare que tal la entrevista
Una abraçada!!!
VespresVerds
:: cèrvol
Entrades: 572
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

EntradaAutor: VespresVerds » dl. feb. 02, 2015 10:58 am

Jo et recomanaria que fessis una mena de llista de quines coses t'agradaria que tingués l'escola del teu fill, què creus que és essencial o important... D'aquesta manera, si en vas a veure unes quantes (que també t'ho recomano; TOTES LES QUE PUGUIS!!!!) tindràs un llistat per avaluar-les i veuràs quina escolta compleix tots o casi tots els requisits que demanes i quines no.

Intenteu guiar-vos per més coses, no només per si us semblen "guais" els mestres que us la presenten, perquè de mentir en sap tothom! I us asseguro, que des de l'escola s'intenta vendre, sobretot des d'una concertada.

Sort!!
tutucky

EntradaAutor: tutucky » dl. feb. 02, 2015 12:33 pm

Gracies! El problema es que teniem bastant clar que voliem pero la veritat es que ens hem donat conte que l'escola perfecte per nosaltres no existeix. La voliem concertada,laica i aprop de casa!!!! El santa teresa sembla que no es molt religiosa i es una escola "norma".
Tambe anirem a veure solc que potser ens agrada mes el tipus d'escola que es pero el fet que estigui lluny ens tira una mica enrrera per el nen.el veiem molt petit per estar tantes hores fora de casa amb transport,etc
jo tambe crec que les escoles concertades en el fons son un negoci i que et diuen una mica el que vols sentir
Moltes gracies!!!
VespresVerds

EntradaAutor: VespresVerds » dl. feb. 02, 2015 1:01 pm

tutucky, jo vaig anar al Thau (està just al costat de la Solc) des de p3, amb tots els meus cosins i el meu germà. L'escola començava a les 8.30 i això permetia a la meva mare o la meva tieta portar-nos a l'escola i després entrar a la feina sense haver d'anar a corre-cuita.
Jo no tinc cap trauma, al contrari, estic molt satisfeta i agraïda que els meus pares escollissin una metodologia i una cultura, abans que una comoditat!

Ja diràs què et semblen! :ok:
tutucky

EntradaAutor: tutucky » dl. feb. 02, 2015 1:37 pm

Vespres verds gracies per la teva aportacio!
El thau tambe el vem mirar pero no ens acaba d'agradar que sigui una escola tan gran, voliem una mica mes petita i familiar.mes que comoditat es perque el petit al setembre encara no tindra 3 anys. Es molt dormilega i ara l'hem de llevar cada dia a les 8,30 per anar a l'escola bressol.pensem que s'haura de llevar a les 7 del mati .tambe pensem que amb una escola aprop de casa podra estar amb els amics dsl cole al parc i disfrutar una mica del carrer ara que es petit.sino anira de casa a l'escola i de l'escola a casa.
Tenim el cap fet un bombo!!!!!
VespresVerds

EntradaAutor: VespresVerds » dl. feb. 02, 2015 3:36 pm

Ho entenc! És una mica rollo això de triar escola.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::