escola p.3

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
lyly1976
Entrades: 2
Membre des de: dc. feb. 18, 2015 7:48 pm

escola p.3

EntradaAutor: lyly1976 » dc. feb. 18, 2015 7:55 pm

Bona nit a tothom!!!.
Estic endinsada en l'aventura de cercar escola pel curs 2015-16....soc del barri d'horta-guinardo i fa poc vaig anar a les portes obertes de l'Acis Artur-Martorell i em va agradar molt!.Algu la coneix "des de dins"?
Sandra_82
Entrades: 2
Membre des de: dc. feb. 18, 2015 8:06 pm

Re: escola p.3

EntradaAutor: Sandra_82 » dc. feb. 18, 2015 9:26 pm

Hola!
Jo també soc del barri de tota la vida i també estic buscant escola per setembre. Fins ara, sempre havia sentit que a lAcis anava lo pitjor del barri, que no era una bona escola, però ara he començat a sentir que han canviat l'equip educatiu i son mestres
Joves i molt implicades. Sembla ser que tenen un projecte educatiu molt bo. A mi m'agaden
Escoles petites, i aquesta ho és. I el preu m'han dir que també és molt assequible. Jo voldria portar la meva filla a una escola a prop de casa, em sembla important que es trobi els companys al parc o quan surt a comprar. Jo aniré dissabte a les jornades de portes obertes, i seguramebt concertaré una entrevista privada. A veure quw tal. Ji tinc dubtes sobre el Baldiri i Raixach. No sé si tu el coneixes? En tot cas, ja t explicaré que m'ha semblat l'acis dissabte.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::