Escoles immersio angles

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Dory2012
Entrades: 1
Membre des de: dt. feb. 24, 2015 7:09 pm

Escoles immersio angles

EntradaAutor: Dory2012 » dt. feb. 24, 2015 7:22 pm

Hola a tothom! Aquest es el nostre primer post al fòrum. Disculpeu si aquest tema ja ha sortit, però hem estat llegint i no el trobem.

Nosaltres vivim fora d'Europa i tenim previst tornar a BArcelona el juliol. La nostra filla comença P3 el curs vinent. Tot i que no estem molt emocionats pel fet d'haver-la de portar a l'escola durant tota una jornada lectiva a la seva edat, sembla que a Barcelona no hi ha altra elecció.

Portem molts anys vivint fora i valorem que l'escola tingui una immersió forta en l'anglès. Les poques escoles que hem pogut visitar no sembla que el potenciïn massa (Thau, Aula, Betània)

Viurem a Les Corts. Algú ens podria suggerir escoles concertades o públiques que tinguin un fort component d'anglès en el seu projecte educatiu? Realment, a P3, a part d'aprendre jugant, poca cosa més i passar l'estona cantant o jugant en anglès (que és el que fa ella als matins quan va al kinderagrden on vivim) pot fer molta diferència en l'aprenentatge de l'idioma.

Moltes gràcies!
MariaCarme
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 7:18 pm

Re: Escoles immersio angles

EntradaAutor: MariaCarme » dt. feb. 24, 2015 8:01 pm

Hola Dory!

Malhauradament en general les escoles publiques/concertades no treballen gens be l'angles. Si vols una escola amb bon nivell d'angles per sobre de tot, el millor es una escola internacional tipus Benjamin Franklin, Oak House, Bristish School... Pero son privades i força cares.

Pel que fa a publica/concertada, en general les concertades fan mes hores setmanals d'angles perque fan 5 hores mes a la setmana que les publiques i solen dedicar-ne gran part a l'angles. A La Salle i Kostka fan angles cada dia des de P3.

Per la zona de Les Corts em sap greu pero no et puc ajudar.
primerenca34
:: peixet
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: primerenca34 » dt. feb. 24, 2015 9:07 pm

Hola Dory,
Nosaltres portem a la nena a una escola internacional de Sant Cugat que tenen programa d'immersió en anglès durant tota l'educació infantil, cosa que vol dir que tenen un 80% del temps dedicat a jugar en aquesta llengua. A P3 tenen una mestra nativa de país de parla anglesa i una auxiliar que els parla en la seva llengua materna, i a partir de P4 només la mestra anglesa. A partir de primària fan 30 % en català, castellà i anglès, o sigui que la part forta en anglès són els primers anys. Molta gent es planteja dur els nens durant l'infantil i després, quan ja tenen una bona base d'anglès, canviar d'escola pel tema preu (és car i va pujant a mesura que el nen avança). Jo tenia moltes reticències perquè em semblava una escola molt pija i potser massa estricta, i he de dir que n'estic molt contenta: la nena hi va encantadíssima, s'ho passa molt bé, i de pares n'hi ha de totes menes, hi he trobat gent molt maca. L'escola es diu Europa International School, i és a sant cugat però tenen autocar des de barcelona.
Que vagi molt bé!
Imatge
Imatge
patlu
Entrades: 4
Membre des de: ds. feb. 28, 2015 1:18 am

EntradaAutor: patlu » dt. març 17, 2015 8:09 pm

Dory, jo et podria dir que de les que fan immersió lingüística la millor es la Benjamin Franklin, tinc uns amics que porten allà a la nena i estan molt contents... instal·lacions, filosofia etc... Nosaltres també estavam interessats però de moment encara em queda, ja que ara ara anirà a la guarde...!!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::