Escoles Montseny i Josep Maria de Sagarra, Vallcarca

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Tietejant
Entrades: 3
Membre des de: dt. març 03, 2015 12:37 pm

Escoles Montseny i Josep Maria de Sagarra, Vallcarca

EntradaAutor: Tietejant » dt. març 03, 2015 12:41 pm

Bones,
estem buscant escola pel petit i estem en dubtes de quina de les dues escoles és millor.
Ens han agradat molt l'Escola Montseny i l'Escola Josep Maria de Sagarra de Vallcarca, a Barcelona, però voldríem alguna opinió més enllà de l'AMPA i la mateixa escola.
Que ens podeu donar un cop de mà, sisplau?
Gràcies!
VespresVerds
:: cèrvol
Entrades: 572
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Escoles Montseny i Josep Maria de Sagarra, Vallcarca

EntradaAutor: VespresVerds » dt. març 03, 2015 12:55 pm

Jo també vaig anar a les portes obertes del Sagarra i em va agradar molt! :ok:
VespresVerds
Entrades: 572
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

EntradaAutor: VespresVerds » dt. març 03, 2015 1:04 pm

Per cert, penjo aquest vídeo de l'Escola Sagarra, a veure què us sembla!

https://www.youtube.com/watch?v=91xCK1dCdgU

:ok:
sargantana7
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dt. feb. 10, 2015 12:08 pm

EntradaAutor: sargantana7 » dt. març 03, 2015 4:26 pm

Hola!
Jo no conec directament les dues ecoles així que tampoc puc opinar del cert. De tota manera sóc del barri, la meva filla encara va a l´escola bressol però com m´interessa el tema i em tocarà d´aquí no gaire mirar escoles parlo sovint amb les mares del parc, l´escola, veïns, al centre civic Taxonera… La veritat és que jo aquestes escoles no les he mirat pq no són de les que tenen millor fama entre les publiques de la zona. Al barri diuen que són les escoles menys sol•licitades pq tenen una proporció molt alta de població nouvinguda i de les families menys afavorides de la zona i diuen que això fa baixar el nivell d´estudis, una veïna parlava de conflictivitat al Montseny (però això no se si és veritat). Per altra banda una familia em va comentar que al Segarra el personal s´implica força i que treballen per millorar la imatge de l´escola i fan coses més interessants.
No voldria jutjar injustament però entenc que si mires escoles et deu interessar tenir totes les opinions. De les escoles públiques de la zona que la majoria de gent parla bé són el Poveda i el Farigola.
Espero no haver-te embolicat més.
Tietejant

EntradaAutor: Tietejant » dt. març 03, 2015 5:05 pm

Ostres, moltes gràcies. Sí que em va bé la
Tietejant

EntradaAutor: Tietejant » dt. març 03, 2015 5:08 pm

Informació
Se m'ha disparat la resposta abans d'acabar d'escriure
Catilina
:: papallona
Entrades: 140
Membre des de: dt. juny 18, 2013 4:14 pm

EntradaAutor: Catilina » dc. març 04, 2015 7:46 pm

hola noies!
i alguna informació/pega sobre l´escola bressol Galatea? sóc del barri i pensava anar-hi el dia de portes obertes.
Imatge
sargantana7
Entrades: 31
Membre des de: dt. feb. 10, 2015 12:08 pm

EntradaAutor: sargantana7 » dc. març 04, 2015 9:50 pm

Jo vaig anar a veure la Galatea l'any passat i les instalacions em van semblar xulíssimes, teniem força clar q voliem escola bressol pública (sobretot x preu) i vem mirar aquesta i la tranvia blau. La tranvia blau la vem acabar descartant x la distància i finalment un parell d persones dl barri ens van fer algun comentari d Galatea q ens va fer tirar enrera. Una mare ens va dir q la profe dl seu fill era "molt funcionària" i q eren força rígids en normativa, q ella no podia canviar-lo x tema econòmic però q sino el canviaria pq no estava molt contenta (però el segueix portant així q no li deu semblar tant malament). I després uns avis q em trobo al parc em van comentar q el seu net havia sortit dos dies amb caca seca al bolquer i q pensaven q la profe no l'havia canviat pq només feia horari d matí....no se total q ens va agafar mal rotllo i finalment vem optar x una escola bressol privada dl barri q ens surt una mica més cara però teniem molt bones referències i la veritat és q estem suuuupercontents. Total només son tres anys d'apretar-nos una mica més el cinturó :-)
A veure q et sembla a tu les portes obertes. Sort!
Catilina
Entrades: 140
Membre des de: dt. juny 18, 2013 4:14 pm

EntradaAutor: Catilina » dj. març 05, 2015 12:36 pm

Gràcies sargantana7! :ok:
Imatge
mare contenta
Entrades: 1
Membre des de: dv. març 27, 2015 9:56 am

EntradaAutor: mare contenta » dv. març 27, 2015 10:09 am

Sóc mare d'alumnes de l'escola Sagarra. Les meves filles surten cada dia molt contentes de l'escola i m'he d'enfandar amb elles perquè no volen marxar. Es fan moltes coses que no s'escolten pel barri. S'ha canviat la manera de treballar. Cada dia pujo a la classe amb les meves filles ja que fan entrada relaxada, respecten el ritme d'aprenentatge dels nens i treballen per ambients. També us he de dir que els meus nebots, ex alumnes del Sagarra ja están a l'IES i els han felicitat de lo ben preparats que han sortit.
ACTIONS_ NO_ WORDS
Membre des de: dv. març 27, 2015 10:01 am

EntradaAutor: ACTIONS_ NO_ WORDS » dv. març 27, 2015 10:16 am

Yo tengo a mis 2 hijas en la escuela Sagarra.
Una cosa es la fama de las escuelas y otra bien distinta la realidad de las cosas.
Tengo en esta escuela toda mi confianza. Las maestras son jovenes y cuidan a las niñas como si fueran sus hijas.
Hay un proyecto que ilusiona a todos los niños.
Personalmente eso de educar en el arte ( o algo asi) lo ver muy positivo.
Se ve a las niñas contentas cuando van a la escuela.
Aprenden ingles desde P3 - Musica - Experimentan...
Bueno resumiendo que estoy cantenta.
Martamartona
Membre des de: dv. març 27, 2015 10:52 am

EntradaAutor: Martamartona » dv. març 27, 2015 10:58 am

Porto a les meves dues filles al Sagarra i el meu nebot, molt contents del projecte que fan, tot relacionat amb l ' art, al menjador menjar de proximitat i ara han començat amb ecologic, nosaltres molt contents i les criatures més encara, molt familiar ens coneixem tots.
seregran
Membre des de: dc. maig 20, 2015 12:13 pm

EntradaAutor: seregran » dc. maig 20, 2015 12:31 pm

Hola, jo he portat a la meva filla gran a la bressol GALATEA, i ara portaré a l´altre nena petita. va ser una molt bona experiencia, tant per nosaltres com per la nena. les profesores super amables, la directora molt maca, els nens molt ben cuidats, en resum no puc parlar més que de coses bones d´aquesta escola. hem tingut la sort de poder tornar ara amb la nostra segona filla. Aixó de que són funcionaris i que son rígids no es cert. la meva experiencia ha sigut inmillorable i de tota la gent que conec que ha portat als nens a aquesta bressol, veins, als parcs, al barri, he de dir que no he sentit critiques i la gent en general ha quedat contenta i lo mes important els nens han sortit guardant un bonic record. la meva filla encara mira el álbum de fotos que els donen dels anys que han estat amb molt carinyo.
i respect de l´escola montseny, és cert que la escola te o millor dit tenia aquesta fama. Jo porto a la meva filla gran a aquesta escola després d´haver fet P3 a una altre escola d´on la vaig treure perque no em va agradar. he de dir que estic molt i molt contenta. aquest problema de conflictivitat avui no existeix, ´la presencia de inmigrants, es la mateixa que a altres escoles i aixo no suposa una baixada del nivel d´estudis, tenen un entorn i unes instal´.lacions envejables,participen en les activitats de l´hort o l´aula del bosc del turull, tenen en desenvolupament el projecte natura per gaudir més de l´entorn en el seu aprenentatge, la dirección es accesible, es un col.legi obert a tothom i a totes les propostes, on es pot participar, i aixo es molt més del que es pot dir d´altres escoles del barri amb més bona fama.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::