col.legi lestonnac barcelona.opinions

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
bolita
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. gen. 21, 2015 11:26 am

col.legi lestonnac barcelona.opinions

EntradaAutor: bolita » ds. març 07, 2015 10:50 pm

Hola a tots
Necessitaria opinions del col.legi lestonnac barcelona.
el meu marit va estudiar alli I el voldria portar.
He llegit que son molt poc flexibles amb els nens I molt exigents.
sabeu quelcom? Coneixeu algu que els porti I pugui opinar? Gràcies
lilylau
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dc. gen. 21, 2015 10:42 am

Re: col.legi lestonnac barcelona.opinions

EntradaAutor: lilylau » dt. gen. 26, 2016 5:10 pm

Jo hi vaig anar l'any passat a les jornades de portes obertes i em va agradar molt. També conec una parella molt de fiar que hi porten el nen a preescolar i n'estan contents :) Sí que diuen que és exigent i que potser no tots els nens ho portarien igual de bé. L'únic que no em va agradar va ser que el pati em va semblar petit, i no hi ha camp de futbol, però potser totes les escoles de l'Eixample són més o menys així, no ho sé.
anna0310
Entrades: 25
Membre des de: ds. abr. 25, 2015 1:09 pm

EntradaAutor: anna0310 » dt. gen. 26, 2016 8:16 pm

Hola, jo tambe conec gent que porta els seus fills a Lestonnac i estan contents, ells diuen que si que son exigents i, a mes, al ser 3 linees, a vegades, queda una mica amb "molta gent" e impersonal. Aixo es el que ells troben. Ara que han passat dos cursos ells potser buscarien una escola mes familiar... pero...
La situacio de les escoles de l,eixample es molt diversa, malgrat tenir espais mes o menys "amples", evidentment estan condicionades per les illes de cases.
Segons el que busqueu pel vostre fill/a us sentireu mes a gust o no amb l.escola...
Per sort, per l,Eixample hi ha molta oferta educativa i sino us acaba de convencer Lestonnac, podeu triar altres centres... Escolàpies Lluria (al carrer seguent), la Merced, les Concepcionistes...etc
A veure com us va!!!!
Nina278
Entrades: 10
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:31 pm

EntradaAutor: Nina278 » dc. gen. 27, 2016 1:23 am

holla, tens referències de la merced, shalom o josep maria jujol. tenim la feina a la zona i busquem escola per el curs proper. Gràcies.
anna0310
Entrades: 25
Membre des de: ds. abr. 25, 2015 1:09 pm

EntradaAutor: anna0310 » dc. gen. 27, 2016 7:07 am

Hola mira del jujol no tinc massa referencies, el que conec es de fa molts anys i per tant... l,unic que se es que de la zona dels publics no es dels mes anomenats.
D,altre banda el shalom tinc uns coneguts que hi porten al nen. Ells estan contents, son exigents i una "mica tradicionals" pero be, es questio de veure el que busques i si hi encaixes
La Merced, es un cole molt petit, una linea, molt familiar.. pel meu gust una escola d,una linea queda massa "petita", amb menys possibilitats. De la Merced he sentit de tot, gent que esta contenta, gent que marxa per diversos problemes academics, detracte, de companys... no se...
Per la zona hi ha mes escoles, pots fer un recorregut i veure que t,agrada mes. Pensa que lo dls punts nomes es si la denanda supera la oferta. Informat a les escoles perqurle se que hi ha coles d,aquesra zona que la gebt entra amb 0 punts, ja que al haver-hi molta oferta educativa...
Abims!!!
lilylau

EntradaAutor: lilylau » dj. feb. 04, 2016 9:10 am

Algú que hagi anat a les portes obertes de Lestonnac d'aquest any sap si han dit res referent a treball per projectes? L'any passat quan hi vaig anar jo no em sona que en diguessin res. Es per saber si comencem a implementar-ne o no... Gràcies!
lilylau

EntradaAutor: lilylau » dl. feb. 15, 2016 11:04 am

Algú sap si a Lestonnac de Barcelona solen quedar places per gent de 2a opció? No les tinc totes de si arriscar-me a la pública o no, aixxxx... Merciiiii
afrailerodriguez
Entrades: 5
Membre des de: dj. gen. 07, 2016 2:43 pm

EntradaAutor: afrailerodriguez » dc. feb. 17, 2016 9:15 am

Als dos últims cursos, van entrar a P3 nens/nenes fins i tot amb 0 punts. Les previsions per aquest any són gairebé les mateixes. 75 places (3 línies) a P3, de les quals, aprox 20 per a germans/es.
afrailerodriguez
Entrades: 5
Membre des de: dj. gen. 07, 2016 2:43 pm

EntradaAutor: afrailerodriguez » dc. feb. 17, 2016 9:27 am

A la jornada de portes obertes del 30 de gener ens van dir que no segueixen un model pedagògic d'un únic tipus, sinó que hi ha matèries/competències que les treballen de manera "tradicional" i d'altres "per projectes". Aquesta "barreja" existeix a totes les etapes educatives i es va adaptant (i anirà evolucionant) a les necessitats dels cursos/grups concrets.
Per cert, hi haurà encara una altra jornada de portes obertes a Lestonnac el 24 de febrer a la tarda.

lilylau ha escrit:Algú que hagi anat a les portes obertes de Lestonnac d'aquest any sap si han dit res referent a treball per projectes? L'any passat quan hi vaig anar jo no em sona que en diguessin res. Es per saber si comencem a implementar-ne o no... Gràcies!
lilylau

EntradaAutor: lilylau » dc. feb. 17, 2016 9:17 pm

Moltes gràcies afrailerodriguez! Ja sé que hi entren nens amb 0 punts en primera opció, demanava si encara queden places en segona opció per si m'arrisco a posar la pública de primera. De totes maneres, com que no em toca fins l'any que ve, trucaré aquest any l'últim dia de les preinscripcions i preguntaré quantes sol·licituds han tingut, així tindré la resposta :)

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::