Opinio escola Sant miquel barcelona

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
elinhoa2311
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dt. feb. 17, 2015 12:25 pm

Opinio escola Sant miquel barcelona

EntradaAutor: elinhoa2311 » dl. març 09, 2015 9:57 pm

Algu m podria domar referencies d aquesta escola?! Graciesss
sagmai
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

Re: Opinio escola Sant miquel barcelona

EntradaAutor: sagmai » dt. març 10, 2015 8:48 am

Jo no l'he visitada, però n'he sentit a parlar respecte al tractament de la religió. Sembla que és de les hardcore (sense ser tipus opus o similar, eh!).
sandrix77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

EntradaAutor: sandrix77 » dt. març 10, 2015 11:40 am

Hola!!!

Directament no, però ma cosina hi porta el nen i està molt contenta. No crec q sigui gaire hardcore: ells no són ni parella de fet neu:-D i el nen no està batejat ni molt menys. Vaja, em sorprèn pq no la veig portant el nen a una escola d'aquestes tan dures...
Imatge

Imatge
nadia28
Entrades: 1
Membre des de: ds. març 21, 2015 8:04 am

EntradaAutor: nadia28 » ds. març 21, 2015 8:15 am

Hola. Jo vaig estudiar a l escola sant miquel. Han passat 20 anys desde que vaig sortir d aquesta escola i tinc molt bon record. Vàrem sortir molt ben preparats de cara a la selectivitat. Pel que demanes del tema e la religió és una escola cristiana però res a veure amb l opus ni res d això. T inculquen valors com a persona i es celebrava que arribava nadal, pasqua, t explicaven el que era... però tot a això a classe de religió. Es feien la resta d asignatures com a qualsevol altra escola i ningú feia referència a la religió.
sagmai

EntradaAutor: sagmai » dg. març 22, 2015 4:07 pm

Ara mateix als de p3 els fan resar cada dia abans de començar les classes.que cadascú dedueixi el que vulgui....
VespresVerds
:: cèrvol
Entrades: 572
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

EntradaAutor: VespresVerds » dg. març 22, 2015 6:20 pm

Jo... no sé, penso que us compliqueu una mica la vida, xiquetes!
Vosaltres més que ningú sabeu què penseu i en què creieu o en què no creieu... A mi em sobta que gent que no sigui creient porti el seu fill en una escola religiosa o que li sigui igual que el seu fill faci religió... No ho sé... Al barri hi ha escoles de tot tipus, podeu triar! :ok:

Per cert, algú sap ja a quina escola ha entrat?
sagmai

EntradaAutor: sagmai » dv. abr. 03, 2015 6:45 pm

VespresVerds ha escrit:Jo... no sé, penso que us compliqueu una mica la vida, xiquetes!
Vosaltres més que ningú sabeu què penseu i en què creieu o en què no creieu... A mi em sobta que gent que no sigui creient porti el seu fill en una escola religiosa o que li sigui igual que el seu fill faci religió... No ho sé... Al barri hi ha escoles de tot tipus, podeu triar! :ok:

Per cert, algú sap ja a quina escola ha entrat?

totalment d'acord VespresVerds....

però fixa't quanta gent es casa per l'església "per la família" o per estrenar vestit o perquè les fotos queden més maques....
VespresVerds
Entrades: 572
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

EntradaAutor: VespresVerds » ds. abr. 04, 2015 12:18 pm

Ja, ja... què m'has de dir, si sempre m'he sentit com un gos verd en aquestes coses. A mi em sembla de lo més normal tenir criteri, però és veu que no és tan fàcil.
lafau
Entrades: 39
Membre des de: dg. feb. 08, 2015 1:16 am

EntradaAutor: lafau » dc. abr. 08, 2015 7:12 pm

Jo vaig anar a l'escola Sant Miquel quan no era concertada i era privada. És una bona escola, no gaire canyera amb el tema religiós. L'escola és cristiana però respecten 100 % totes les opcions religioses.
Les característiques principals que té són:

- Molt exigent acadèmicament. La mitjana de selectivitat és de les més altes.
- Sistema tradicional, de llibres i deures.
- Donen molta importància a l'educació esportiva. Massa i tot. Fins al punt de que un nen no es pot apuntar a una extraescolar esportiva d'una manera normal. Ha de pasar unes proves perquè l'equip competeix a les millors lligues escolars. Si el teu fill no arriva al nivell no entra a l'equip. Al menys ho fan així amb el Futbol, l'Handbol i el Basket.

En aquest cas, el tema religió no ho veig molt determinant a l'hora d'escollir o no el Sant Miquel. El projecte educatiu si. Molt exigent acadèmicament.
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: leta » dg. maig 24, 2015 4:16 pm

Jo hi vaig estudiar 4 anys quan era petita (del 86 al 89) i llavors era privada. Mirant la web, s'han relaxat molt respecte a aquella època (en que no es celebeava ni carnestoltes ni castanyada ni res). Com a escola, el nivell acadèmic era molt bo, però qui no estava a l'alçada, el convidaven a marxar... El meu record és molt bo, però jo no hi portaria la meva filla perquè no comparteixo el tema de la religió (no em van convèncer gaire!)
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
mirnas
Entrades: 1
Membre des de: dt. març 06, 2018 12:23 pm

EntradaAutor: mirnas » dt. març 06, 2018 12:33 pm

molt decebuda amb l'escola.

Ridiculitzen als nens davant els companys de classe ... molt lleig! en comptes de parlar amb ells en privat.

La majoria de professors son caducos, (excepte un parell), i la cap d'estudis un desastre absolut! hipocresia en estat pur!

No tracten a tots els nens igual, i quan se'ls hi creua algú, has begut oli.

Trauré la meva filla aquest any, ja en tinc prou!

NO el recomano de cap manera!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::