no entrem a cap opció ... i ara què?
no entrem a cap opció ... i ara què?
Noies, veig que no entrem a cap opció, ens la jugàvem en 1a perquè a la 2a ja estava plena.... ara què hem de fer? esperar a que ens donin la plaça d'ofici?
com puc saber si queden places lliures i poder anar a veure les escoles?
gràcies....
com puc saber si queden places lliures i poder anar a veure les escoles?
gràcies....
Re: no entrem a cap opció ... i ara què?
Tacai, com ho saps? Només vas posar dues escoles?
no, però a Gràcies totes omplen en 1a opció... les que he posat vaja! no hi havia opció a anar a 2a casi...
A mi també m'interessa!
Nosaltres no hem entrat ni a primera, ni a segona, tercera.... Entrarem, segurament, a una concertada que vam posar en última opció a a qual NO volem anar (i per què la vas posar, direu... doncs perquè som tontos).

Nosaltres no hem entrat ni a primera, ni a segona, tercera.... Entrarem, segurament, a una concertada que vam posar en última opció a a qual NO volem anar (i per què la vas posar, direu... doncs perquè som tontos).

Penny, tranqui... jo crec qeu tots ho fem lo millor que podem en aquell moment... i quan van mal dades ens trobem amb això! jo tampoc vaig posar les que sabia que podia entrar perquè no volia que anés allà... i ara estic desitjant que me l'enviin a una d'aquestes! per no enviar-la a l'altra punta de Barcelona!
Hola
si no heu entrat a cap opció, us asignaran una plaça d'ofici. El dia que es publiquen les places definitives, en la llista que pengen en l'escola que heu posat en primera opció, hi posa quina plaça us han asignat.
Després hi ha uns dies per reclamar o intentar canviar la plaça asignada (sempre que quedin places lliures en alguna banda) però em sembla que això (que et deixin canviar etc) depèn més de amb qui et toca "negociar" que de normes massa concretes.
Ànims!!
si no heu entrat a cap opció, us asignaran una plaça d'ofici. El dia que es publiquen les places definitives, en la llista que pengen en l'escola que heu posat en primera opció, hi posa quina plaça us han asignat.
Després hi ha uns dies per reclamar o intentar canviar la plaça asignada (sempre que quedin places lliures en alguna banda) però em sembla que això (que et deixin canviar etc) depèn més de amb qui et toca "negociar" que de normes massa concretes.
Ànims!!
- dolços somnis
- :: puça

- Entrades: 29
- Membre des de: dt. abr. 07, 2015 1:37 pm
Hola mares!! Nosaltres tb ens em deixat portar xl cor i vam triar l 'escola q mes ens agradava i em quedat fora. Es molt angoixant el no saber q passarà. Anims a totes!!!
Gràcies, Ponioleta!
És complex el sistema, eh??
A veure, a la web de la Generalitat diu:
Llistes de sol·licituds amb la puntuació definitiva: 14 d'abril de 2015
Publicació de l'oferta final de places escolars: 5 de maig de 2015
Llistes d'alumnes admesos: 12 de maig de 2015
Matrícula: del 8 al 12 de juny de 2015
I si fas clic a l'enllaç, trobes una pàgina que diu:
Publicació de les llistes amb la puntuació definitiva
Un cop resoltes les reclamacions presentades es fa pública al tauler d'anuncis del centre la nova relació de sol·licituds, ordenades segons les prioritats, la puntuació definitiva i el número de desempat.
Publicació de les places assignades
Finalment, cada centre publica al tauler d'anuncis la llista dels alumnes assignats al centre i la llista dels alumnes preinscrits al centre amb indicació del centre assignat. Les oficines municipals d'escolarització també publiquen les llistes d'assignació de places.
Això significa que el dia 12 de maig sabrem quina escola ens han assignat? i que ho podrem saber: 1) en un llistat penjat a l'escola que vam posar en primera opció, 2) a l'OME o 3) per Internet.
És complex el sistema, eh??
A veure, a la web de la Generalitat diu:
Llistes de sol·licituds amb la puntuació definitiva: 14 d'abril de 2015
Publicació de l'oferta final de places escolars: 5 de maig de 2015
Llistes d'alumnes admesos: 12 de maig de 2015
Matrícula: del 8 al 12 de juny de 2015
I si fas clic a l'enllaç, trobes una pàgina que diu:
Publicació de les llistes amb la puntuació definitiva
Un cop resoltes les reclamacions presentades es fa pública al tauler d'anuncis del centre la nova relació de sol·licituds, ordenades segons les prioritats, la puntuació definitiva i el número de desempat.
Publicació de les places assignades
Finalment, cada centre publica al tauler d'anuncis la llista dels alumnes assignats al centre i la llista dels alumnes preinscrits al centre amb indicació del centre assignat. Les oficines municipals d'escolarització també publiquen les llistes d'assignació de places.
Això significa que el dia 12 de maig sabrem quina escola ens han assignat? i que ho podrem saber: 1) en un llistat penjat a l'escola que vam posar en primera opció, 2) a l'OME o 3) per Internet.
Ostres quina putada!
Pel que ens van anar informant a les portes obertes.... hi ha qui deia que s'havia d'omplir les 10 opcions si o si per evitar que et donin plaça d'ofici; altres ens deien que omplíssim varies, però que no calia les 10, que sobretot NO poséssim MAI una escola a la que no volguéssim anar, que era preferible una assignació d'ofici.
Segons tinc entès si et donen una d'ofici pots demanar canvi, al·legar els motius per els que no vols anar allà i et poden oferir triar una altra de les que quedin places disponibles (evidentment si hi ha); en canvi, si t'assignen una de la llista, encara que sigui la que vas triar en 10a posició ... "te l'has de menjar amb patates"
.
Pel que ens van anar informant a les portes obertes.... hi ha qui deia que s'havia d'omplir les 10 opcions si o si per evitar que et donin plaça d'ofici; altres ens deien que omplíssim varies, però que no calia les 10, que sobretot NO poséssim MAI una escola a la que no volguéssim anar, que era preferible una assignació d'ofici.
Segons tinc entès si et donen una d'ofici pots demanar canvi, al·legar els motius per els que no vols anar allà i et poden oferir triar una altra de les que quedin places disponibles (evidentment si hi ha); en canvi, si t'assignen una de la llista, encara que sigui la que vas triar en 10a posició ... "te l'has de menjar amb patates"
Penny, i llavors què és el que surt el dia 5? Que són les places definitives etc? Per ampliacions de ràtios?
Jo entenc que sí, catalanna! però no ho sé del cert.
Ampliacions de ràtios, obertura de bolets... suposo que deu ser això... suposo!

Ampliacions de ràtios, obertura de bolets... suposo que deu ser això... suposo!
Hola!!!
Tacai estem igual. Nosaltres amb el número q tneim, el q ha sortit i el q tenien els altres q anaven a sorteig quedem fora fijo. Estic ben xof i emprenyada...
Tacai estem igual. Nosaltres amb el número q tneim, el q ha sortit i el q tenien els altres q anaven a sorteig quedem fora fijo. Estic ben xof i emprenyada...

M.apunto al club d.emprenyades....
Nosaltres nomes vam posar 3 coles...i com ens quedem fora pel sorteig....ens quedem sense cole perque els altres dos ja estan plens amb les de 1a opcio...ara a esperar...la sort es que no vam posar cap mes cole, que no ens agradaven, perque si et toca no hi ha marxa enrera....i com deia a esperar que ens assignin una d.ofici...i a reclamar una entrevista per negociar les opcions
Nosaltres nomes vam posar 3 coles...i com ens quedem fora pel sorteig....ens quedem sense cole perque els altres dos ja estan plens amb les de 1a opcio...ara a esperar...la sort es que no vam posar cap mes cole, que no ens agradaven, perque si et toca no hi ha marxa enrera....i com deia a esperar que ens assignin una d.ofici...i a reclamar una entrevista per negociar les opcions
maryan ha escrit:la sort es que no vam posar cap mes cole, que no ens agradaven, perque si et toca no hi ha marxa enrera....
Això és el que diu tothom però realment és així o és una idea que simplement s'ha extès? hi ha alguna normativa que així ho indiqui explícitament??
Hola,
Jo em vaig trobar amb aquesta situació fa uns any, i el que diu la norma és:
- Si t'assignen alguna de les escoles que has posat al full de preinscripció, NO es pot fer cap reclamació, i tal com diuen "t'ho has de menjar amb patates". Només es pot fer reclamació de canviar d'escola quan ja s'han fet totes les matriculacions i quedi alguna plaça lliure en alguna escola, però passes a la cua de tots, ja que ells t'han assignat una plaça a una escola que tu has demanat. Per això és molt important no posar mai una escola que no t'agrada.
- Si t'assignen una escola d'ofici, llavors SI pots fer reclamació. El problema és després que et facin cas de les reclamacions. El que us puc dir, respecte a les reclamacions, és que el tema religiós no en fan cas. A nosaltres es van assignar una escola religiosa i vam fer reclamació indicant que volíem escola laica... Ni caso!!! Al final et diuen que aquí l'educació és laica i per tant, si no es vol fer religió, no es fa (mentida!!!!). Per tant, aquest discurs a nosaltres no ens va valer
Al final el vam poder canviar a una escola amb places lliures.
- Si t'assignen alguna de les escoles que has posat al full de preinscripció, NO es pot fer cap reclamació, i tal com diuen "t'ho has de menjar amb patates". Només es pot fer reclamació de canviar d'escola quan ja s'han fet totes les matriculacions i quedi alguna plaça lliure en alguna escola, però passes a la cua de tots, ja que ells t'han assignat una plaça a una escola que tu has demanat. Per això és molt important no posar mai una escola que no t'agrada.
- Si t'assignen una escola d'ofici, llavors SI pots fer reclamació. El problema és després que et facin cas de les reclamacions. El que us puc dir, respecte a les reclamacions, és que el tema religiós no en fan cas. A nosaltres es van assignar una escola religiosa i vam fer reclamació indicant que volíem escola laica... Ni caso!!! Al final et diuen que aquí l'educació és laica i per tant, si no es vol fer religió, no es fa (mentida!!!!). Per tant, aquest discurs a nosaltres no ens va valer
Al final el vam poder canviar a una escola amb places lliures.
popa_pap ha escrit:Hola,
Hola!
Ah, entesos... llavors entenc que el dia 12/05 sortirà la llista d'assignacions. Les famílies que hagin rebut plaça d'ofici podran reclamar, si volen. I un cop totes aquestes famílies estiguin recol·locades, nosaltres podríem optar a alguna de les places que hagin pogut quedar lliures.
Pel que dius, vosaltres ho vau poder aconseguir, oi? com vau saber quines places lliures quedaven després de toootes les assignacions i reassignacions? us ho va dir l'OME?
Si, nosaltres ho vam aconseguir però perquè ens van assignar una plaça d'ofici. Vam poder canviar-ho a una escola amb places lliures ja que la que ens va tocar d'ofici no ens va agradar. Les places lliures estan publicades a l'OME
Les reclamacions les vam fer a posteriori, perquè vam intentar que ens assignessin una de les que havíem demanat, però no va haver forma.
Les reclamacions les vam fer a posteriori, perquè vam intentar que ens assignessin una de les que havíem demanat, però no va haver forma.
Ah, d'acord, merci... llavors teníeu tota la raó de reclamar!
Nosaltres és que ens assignaran aquesta escola que no ens agrada
(mare meva... tants dies i dies dedicats a visitar escoles, fer càlculs i estratègies... i al final, no ho vam fer més malament perquè no vam poder).
Nosaltres és que ens assignaran aquesta escola que no ens agrada
(mare meva... tants dies i dies dedicats a visitar escoles, fer càlculs i estratègies... i al final, no ho vam fer més malament perquè no vam poder).Re: no entrem a cap opció ... i ara què?
Ho sento Penny.....tb et queda l.opcio de canviar de cole un cop començat el curs...a un cole amb places lliures...esclar...sempre hi ha algo de moviment...
Buf noies això és molt complicat.... El tema és que et pot no agradar una escola del teu barri però tot i això ser millor que el que et puguin donar d'ofici! Jo he posat escoles a la preinscripció que ni fu ni fa, però clar... Sempre millor allò que depèn de què i sobretot on!
No trobeu però que el sistema és molt hipòcrita?? Posen publiques i concertades, laiques i religioses tot al mateix sac....i sí, ja sabem que per llei pots no pagar la quota voluntària i que no faci religió, però els mateixos que ho diuen han de saber que això no és factible a la pràctica!!!
No trobeu però que el sistema és molt hipòcrita?? Posen publiques i concertades, laiques i religioses tot al mateix sac....i sí, ja sabem que per llei pots no pagar la quota voluntària i que no faci religió, però els mateixos que ho diuen han de saber que això no és factible a la pràctica!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |