Dèficit de places a La Sagrera

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
wencesalonso
Entrades: 1
Membre des de: dj. abr. 16, 2015 1:09 pm

Dèficit de places a La Sagrera

EntradaAutor: wencesalonso » dj. abr. 16, 2015 1:24 pm

Hola a tots,

Una any més tornar a haver-hi un dèficit de places de P3 molt important al barri de La Sagrera, a Barcelona (i pel que veig als foros a molts altres indrets).
La situació és igual de dràmatica que en anys anteriors, la diferència es que aquest any ho pateixen les nostres filles / fills.

Amb el "bolet" al Congrés-Indians (quina alegria per aquelles families que ho van demanar en primera opció) és soluciona una petita part del problema, però i la resta de escoles que? Al Sagrer (la nostra primera opció) ens quedem fora uns quants, però també a l´Estel, Pompeu Fabra i d´altres dels que segurament no tinc les dades.
He fet números i tot i la possible ampliació de ratios a mi no em surten els comptes, amb lo que no sé on ens ficaràn a tots.
He trucat al consorci i no volen dir res, m´han dit que m´esperi al dia 5 de Maig a que surtin les places definitives.... la veritat es que intento esperar amb paciència... però em resulta impossible...

Escric aquest "post" bàsicament per desfogar-me, però també per promoure el compartir informació, experiències d´anys anteriors o fins i tot a qui estigui interessat pre reunir-nos i veure que podem fer, ja no només per aquest any, si no per als propers, on nosaltres o d´altres famílies ens tornem a trobar en una situació tan angoixant com aquesta.
tururut
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dj. abr. 09, 2015 1:12 pm

Re: Dèficit de places a La Sagrera

EntradaAutor: tururut » dj. abr. 16, 2015 5:27 pm

Hola! Ja esta confirmat doncs el bolet del congres indians? Ho vaig saber ahir pero no sabia si ja es segur. Iguament hi havia unes 88 sol.licituds oi? I lampliacio de ratios al barri tambe? La veritat es que tal i com dius igualment potser que molts ens quedem fora i no hi ha prous places a les escoles que no han omplert per recolocar-nos a tots; tot aixoa banda de que tenim dret a escollir el tipus deducacio dels nostres fills i no ens val qualsevol escola ja que cada familia posa la llista en funcio dels seus propis criteris: en el nostre cas el projecte educatiu
Aix1896
Entrades: 1
Membre des de: dt. abr. 14, 2015 11:02 am

EntradaAutor: Aix1896 » dv. abr. 17, 2015 12:11 pm

Bones

Estem igual que vosaltres. Varem posar el Sagrer en primera opció i ens quedem fora...M'alegro x les famílies de Congrès-Indians que no hauran de patir més aquesta situació d'incertessa durant les properes setmanes. Peró d'altra banda, aquesta ampliació de places només beneficia a unes famílies en concret i som més les que estem en la mateixa situació, així que trobo que la sol.lució plantejada és un nyap, primer perque no sol.luciona el problema endèmic de places al barri i segon perque és injusta amb la resta de famílies que estem en la mateixa situació.

També hem trucat al Consorci i ens diuen el mateix....que fins el 5 de Maig ens hem d'esperar a les places definitives.

En fi....
Mar75
Entrades: 49
Membre des de: dv. feb. 24, 2012 9:34 pm

EntradaAutor: Mar75 » dl. abr. 20, 2015 7:56 pm

Estic com vosaltres: indignada i enfadada. El dèficit de places a la Sagrera és un escàndol. Jo tampoc tinc plaça, i al consorci em dien el mateix: Que m'esperi.
No poden jugar així amb el futur dels nostres fills!!!
La rubia
Entrades: 7
Membre des de: dj. abr. 16, 2015 12:44 pm

EntradaAutor: La rubia » dt. abr. 21, 2015 2:52 pm

Hola!

Les famílies que sabem que ens quedarem fora de totes les opcions i trobem que aquest sistema és inacceptable estem intentant organizar-nos. De moment estem en contacte totes les famílies de Gràcia, però volem establir contacte amb afectats d'altres barris. Si us plau, si us interessa escriviu a escolapublicagracia@gmail.com o a la nostra web https://escolapublicagracia.wordpress.c ... /contacte/! Hem de mobilizar-nos totes les famílies de tots els barris de Barcelona!!!!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::