Escala barri Sant Andreu de Barcelona
Escala barri Sant Andreu de Barcelona
D'aqui un any ens mudarem al barri de st Andreu. Tenim una nena que llavors tindrà poc més d'un any i haura d'anar a una escola bressol. Quina em recomaneu? Publica o privada? Hautia de ser una amb que obrissin tot el Juliol per anar be. També tenim un nen que el proper curs haira de començar l'escola. Voliem una escola trilingüe. N'hi ha alguna al barri? No aconsegueixo trobar-ne. Si no n'hi ha trilingüe, alguna amb novell alt d'angles? Que tal el col·legi Camí? Aix, que dificil triar escola pels nens!! Gràcies!!
- sasha_vikos
- :: rateta

- Entrades: 186
- Membre des de: dj. ago. 29, 2013 2:11 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: Escala barri Sant Andreu de Barcelona
Dona-li un cop d'ull al Col.legi Mare de Déu dels Àngels http://www.mdangels.org/joomla/
lulae99 ha escrit:D'aqui un any ens mudarem al barri de st Andreu. Tenim una nena que llavors tindrà poc més d'un any i haura d'anar a una escola bressol. Quina em recomaneu? Publica o privada? Hautia de ser una amb que obrissin tot el Juliol per anar be. També tenim un nen que el proper curs haira de començar l'escola. Voliem una escola trilingüe. N'hi ha alguna al barri? No aconsegueixo trobar-ne. Si no n'hi ha trilingüe, alguna amb novell alt d'angles? Que tal el col·legi Camí? Aix, que dificil triar escola pels nens!! Gràcies!!
Hola lulae,
Jo et puc ajudar en el tema de l'escola bressol. El meu nen té ara 22 mesos i el porto a l'escola bressol Orfila 3 al carrer Torras i Bages, al costat del Metro Sant Andreu. I estic contentissima! Totes les educadors i l'educador son molt dolços i molt bons. Els ensenyen moltes coses i aprenen un munt. Sempre estan fent activitats, cançons i jocs. Jo deixo el meu peke a dinar alli i s'ho menja tot i dorm molt bé la becaina. La feina és meva perque marxi. I tema preus, la veritat és que, tot i sent privada, els preus estan equiparats a les escoles bressol públiques. Jo hi vaig anar directa per recomanació d'una amiga meva.Tenen una pàgina de Facebook que han creat fa poc. Fes-li una ullada. Tu posa al Facebook Llar d'infants Orfila 3 i et sortirà.
De totes maneres, n'hi ha moltes de molt bones. Si vas a www.edubcn.cat (la pàgina del Consorci d'educació) i filtres per barris, allí et sortiran totes i cada una de les escoles bressol.
Tema de l'escola "de grans" encara no et puc ajudar. Nosaltres haurem de mirar bé a quina escola el duem per fer P3 l'any que ve... També ves a www.edubcn.cat per mirar coles.
Espero haver-te ajudat!
Abraçades d'una santandreuenca des de fa 7 anys! ;)
Gerard, ets el meu tresor! 

Hola, tenim una filla de 27 mesos, la porten a L'Escala bressol de la PEGASO, és pública. Es tracta d'un lloc maravellós, els infants tenen grans espais i llum natural. La direcció i el professorat immillorable. La nostra pena es que això s'acabi. No trobaràs una escola millor.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |