quan pagueu de llibres??

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
botafoc
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dv. abr. 17, 2015 8:58 pm

quan pagueu de llibres??

EntradaAutor: botafoc » dc. jul. 08, 2015 3:31 am

Hola...mon fill farà p3..i he pagat 70 euros en llibres (2carpetes Nuva dimensió nuvaria..fitxes contes...) i un quadernet de religio catolica.
A 1r de primària ja paguen 300 euros..i a 4rt 400 euros..hho veoeu normal???
FloR
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: quan pagueu de llibres??

EntradaAutor: FloR » dc. jul. 08, 2015 6:37 am

Doncs no.. Però quan vas mirar cole no ho vas valorar? Al nostre a parvulari no es necessiten, cap llibre ni fitxes i a primària estàn socialitzats i només es paga algo simbòlic, no recordo si 15-20€..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dc. jul. 08, 2015 6:55 am

Q es una concertada? Nosaltres anem a una publica i a parvulari paguem uns 30 euros x curs i a primaria els llibres estan sociabilitzats i pagues fiansa q s estan b a final de curs t'ho tornen.
botafoc

EntradaAutor: botafoc » dc. jul. 08, 2015 8:03 am

Hola...no...quan vaig anar a portes obertes no vaig preguntar quin preu tenien els llibres que utilitzaven....tampoc ho preguntaria ara....només que no ho entenc...si a tots els coles tenen les mateixes assignatures perquè a uns els costa 100 i a altres 300 ? no ho entenc...tan varia el preu d' un llibre d' una editorial a l' altrte de preu???
Si, és concertat...el que em toca per zona. És bon col.legi...però hi ha coses que no entenc com això dels llibres.
De totes formes...,només tenim un nen...ho podem pagar perfectament però no se si en áquest cole amb això dels llibres ens estan prenent el pèl.
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dc. jul. 08, 2015 8:08 am

Els llibres valen més o menys el mateix de totes les editorials, el tema està en que una escola amb una metodologia menys tradicional no farà fitxes a p3 i per tant no necessitarà llibres (jo pel meu fill no n'he de comprar cap a p3) i una escola amb més sensibilitat per les butxaques dels pares farà socialització...
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dc. jul. 08, 2015 8:08 am

Nosaltres anem a una concertada, aquest any el peque farà P3 i els llibres surten a 91 euros. El gran farà primer i surten a uns 130 euros.
Imatge

Imatge
glorieta
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

EntradaAutor: glorieta » dc. jul. 08, 2015 8:10 am

Uala!!! Nosaltres a infantil no en tenim de llibres. A primer n'hem de comprar un de matemàtiques que val uns 26€, a segon no ho se i a partir de tercer també están sociabilitzats.
El que si que paguem es una quota anual de material que a infantil i primaria es de uns 90-100€. Però això inclou les sortides pel poble (titelles, museu,...) i tot el material que fan servir ( fitxes, bolis, pintures)
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
DarthVero
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dj. març 28, 2013 9:01 pm

EntradaAutor: DarthVero » dc. jul. 08, 2015 8:41 am

Una mica estafa, no? Al nostre cole fan llibres socialitzats i paquem 15€ per nen i curs. No sé què farà un nen de tres anyets amb un llibre de text....
bronte68
:: cèrvol
Entrades: 554
Membre des de: dc. des. 01, 2010 2:14 pm

EntradaAutor: bronte68 » dc. jul. 08, 2015 9:35 am

La meva filla també farà P3 al setembre i NO paguem llibres, be... no en tenen. Paguem material 1 cop l'any (crec recordar uns 100€) i inclou sortides. I si, això és una de les coses importants a preguntar quan vas a les portes obertes, no tant pel cost que et suposa, sinó perquè t'indica molt la linea educativa, si heu triat aquesta escola es perquè us agrada... o potser us ha tocat d'ofici?
24/12/10 Inici RA 28/06/11 Beta 168 -POSITIU!
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

17/01 Que aviat has vingut LIA (32+6 setmanes) - 1,760 Kg i 40 cm

Imatge
Alehop
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

EntradaAutor: Alehop » dc. jul. 08, 2015 10:07 am

Nosaltres a infantil no en paguem tampoc. Depen de la metodologia que utilitzi l'escola tindrà més o menys llibres i fitxes
elir
:: tigre
Entrades: 776
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 7:57 pm

EntradaAutor: elir » dc. jul. 08, 2015 11:36 am

Al nostre cole tampoc tenen llibres fins a 1er. També socializen. Paguem una cuota anual d 150€ en concepte de material i sortides.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Nelly2010
Entrades: 1055
Membre des de: dj. jul. 01, 2010 6:40 pm

EntradaAutor: Nelly2010 » dc. jul. 08, 2015 1:33 pm

Tot depen de la metodologia d cada escola, de si utilitzen o no, els meus fills fins a la ESO no utilitzaran cap llibre
MIRJAN
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: MIRJAN » dc. jul. 08, 2015 2:11 pm

Em sembla moltissim!!
nosaltres a Infantil no hi ha cap llibre. Les mestres fan el material i cobren 80€ a l'inici de curs per tot el material.
A partir de primaria hi ha llibres socialitzats.
Es escola concertada
Imatge

Imatge
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

EntradaAutor: petipe » dc. jul. 08, 2015 2:15 pm

Jo no ho veig normal, però pel que surt cada any a les notícies, crec que malauradament és força habitual.

Si trobes quòrum amb més pares el que podeu fer és manifestar aquest neguit a l'escola, ja sigui a través de l'AMPA o per la via que considereu. Potser així aconseguiu no pagar 400 euros a 4t.

Segurament no serà fàcil, però cada cop hi ha més escoles que estudien sense llibres, algunes des de fa molts anys d'altres des de fa poc (Jesuïtes), per tant, crec que és un tema a debatre amb l'escola si ho veieu desproporcionat. I sinó, plantejar el tema de la sociabilització de llibres, que es fa tant a públiques com a concertades.
damir
:: gosset
:: gosset
Entrades: 437
Membre des de: dc. gen. 26, 2011 8:55 pm

EntradaAutor: damir » dc. jul. 08, 2015 2:51 pm

que no tinguin llibres no vol dir que no tinguin costos, a la nostra escola es paguen quasi 300 euros de material a l'any, no tenen llibres però calen diners per a crear tot el material que necessiten.
septiembre
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 9:12 pm

EntradaAutor: septiembre » dc. jul. 08, 2015 4:34 pm

Nosotros, en p3 tampoco tenemos libros.
botafoc

EntradaAutor: botafoc » dc. jul. 08, 2015 8:54 pm

No, no ens ha tocat d'ofici.Per zona tenim 3...i una té 90% inmigració i ja no la vaig ficar.Està dacant de casa i té ESO i com no tenim ningú aqui amb nosaltres a part de cangur i reducció de jornada necessito tenir cole aprop. Vaig valorar això.
El tema fitxes a p3...he fUllejat les carpetes i són xulissimes!!m'agrada molt. Em sobra el quadernet de religió però és lo que hi ha en una escola catolica!!de totes formes el quader de religió son dibuixos de nadal..dels reis...engantxen gomets i pinten...
El tema socialització de llibres...no ho havia sentit a dir mai!!!em sembla una bona opció però a aquest cole no hi ha ni AMPA!!!
kabbisa
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dc. jul. 08, 2015 8:58 pm

La nostra escola és concertada també. A p3 vam haver de comprar tres llibres (dos eren de fitxes, de grafologia, amb traços verticals,...). A p4 son dos, un d'ells ha de ser la bomba (43€!).

De tota manera, fa un parell d'anys que han iniciat el tema de la socialització de certs llibres (en el nostre cas, mitjançant iddink). Podeu proposar-lo a la vostra escola (la meva tampoc te ampa, però sí un òrgan on hi ha representació dels pares) i potser ho implanten ;)

http://www.iddink.cat/ Al ser extern a l'escola, no els genera massa més feina i no son ells "qui decideixen" que un llibre no està en condicions, ja m'enteneu ;)
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
ikebana
Entrades: 751
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 1:40 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ikebana » dj. jul. 16, 2015 9:56 am

Aqui la pringadissima de l'escola.
Nosaltres tenim a P3, 2 llibres i material, i son 120€.
60 dels dos llibres ( que no les he vist, pero segur que son de fitxes) i 60 de material.
Les excursions son a part!
Barota
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dc. oct. 22, 2014 9:12 pm

EntradaAutor: Barota » dj. jul. 16, 2015 10:49 am

Otra pringada, 85 euros de libros en p3
Imatge

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat