Opinions escola pia de mataro
Opinions escola pia de mataro
Bon dia,
M'agradaria consultar amb vosaltres les vostres opinions vers l'escola Pia de Mataró. Actualment el meu nen ha cursat P3 a una escola publica de Mataró. Hem quedat contents amb l'educadora i la seva professionalitat, però fòra de la classe, no m'agrada la conducta general de l'ambient. El nen està tot el dia al cole des de les 8 fins a les 4,30 i últimament ha adquirit males conductes i hem d'estar lluitant constantment, apart de que es tímid i a data d'avui encara no s'ha acabat d'adaptar , es sociable però la seva timidessa no li permet participar al 100% o de vegades el trepitjen els seus companys o d'altres més grans, ja que a permanències i fòra de l'horari de classe els petits es barrejen amb els grans a menjador i a pati. Ho ha passat de vegades molt malament fins al punt de demanar canvi de cole, de vegades content i de vegades a hores d'ara fa uns dies va sortir, per exemple plorant que no volia aquest cole que els nens li peguen.
Ara he tingut l'oportunitat de matricular-lo a l'escola Pia, tinc plaça, estava a llista d'espera. I tenia la Pia o el Meritxell. Al Meritxell encara no se sap si podran disposar de mes places.
El meu dubte és que si a l'escola Pia l'educació és més disciplinaria, si ensenyen més valors educatius com a persones respectuoses vers als altres, o pel contrari seria el mateix estil que una pública amb un nivell acadèmic una mica més alt, pero si el tema d'integració de l'alumne i sociabilització serà del mateix estil que al cole públic "o t'espabiles o t'espabilen per a sobreviure", si els alumnes de la Pia aprenen més ètica i modals o depen del nen i la familia.
Gràcies i salutacions
M'agradaria consultar amb vosaltres les vostres opinions vers l'escola Pia de Mataró. Actualment el meu nen ha cursat P3 a una escola publica de Mataró. Hem quedat contents amb l'educadora i la seva professionalitat, però fòra de la classe, no m'agrada la conducta general de l'ambient. El nen està tot el dia al cole des de les 8 fins a les 4,30 i últimament ha adquirit males conductes i hem d'estar lluitant constantment, apart de que es tímid i a data d'avui encara no s'ha acabat d'adaptar , es sociable però la seva timidessa no li permet participar al 100% o de vegades el trepitjen els seus companys o d'altres més grans, ja que a permanències i fòra de l'horari de classe els petits es barrejen amb els grans a menjador i a pati. Ho ha passat de vegades molt malament fins al punt de demanar canvi de cole, de vegades content i de vegades a hores d'ara fa uns dies va sortir, per exemple plorant que no volia aquest cole que els nens li peguen.
Ara he tingut l'oportunitat de matricular-lo a l'escola Pia, tinc plaça, estava a llista d'espera. I tenia la Pia o el Meritxell. Al Meritxell encara no se sap si podran disposar de mes places.
El meu dubte és que si a l'escola Pia l'educació és més disciplinaria, si ensenyen més valors educatius com a persones respectuoses vers als altres, o pel contrari seria el mateix estil que una pública amb un nivell acadèmic una mica més alt, pero si el tema d'integració de l'alumne i sociabilització serà del mateix estil que al cole públic "o t'espabiles o t'espabilen per a sobreviure", si els alumnes de la Pia aprenen més ètica i modals o depen del nen i la familia.
Gràcies i salutacions
Re: Opinions escola pia de mataro
Hola!
Ara soc fora de casa i no em puc explaiar. Nomes una pregunta: a quina escola va el teu fill? He treballat en moltes escoles de mataro i et podria donar la meva opinio....
Ara soc fora de casa i no em puc explaiar. Nomes una pregunta: a quina escola va el teu fill? He treballat en moltes escoles de mataro i et podria donar la meva opinio....
Silvya
La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/3cf3e1
Prendre la decisió de tenir un fill és transcendental. Es tracta de decidir, per sempre, que el teu cor vagi caminant fora del teu cos. Elizabeth Stone.
MARTINA. 31-3-2013
Prendre la decisió de tenir un fill és transcendental. Es tracta de decidir, per sempre, que el teu cor vagi caminant fora del teu cos. Elizabeth Stone.
MARTINA. 31-3-2013
>Hola Sylvia,
Va al Merce Marçal, a veure el cole em va agradar molt de primeres, però conforme a cursat l'any, veig que el nen no hi esta 100% a gust, te un nivell alt d'aprenentatge, m'ho ha dit l'educadora diverses vegades, però no està totalment integrat, la professora una meravella, ens ha encantat com a persona i com a professional, però el que no m'agrada és que fora d'horari, es barrejen amb els grans i veu costums que a casa no tenim i adquereix conductes que no agraden, ja se l'educació es dels pares però crec que al cole també han d'ensenyar modals fòra d'horari, al pati per exemple o menjador, no només que no es facin mal sino ensenyar civilització, ja que amb nosaltres está com a molt 2-3 h al dia, la resta al cole. I clar es molt difícil perque la majoria de famílies ho troben normal totes aquestes conductes que per a mi no son civilitzades.
Però es un bon cole però vaig optar per la Pia i Meritxell pensant en que el nivell àcadèmic serà més alt i que l'ambient seria més civilitzat.
Va al Merce Marçal, a veure el cole em va agradar molt de primeres, però conforme a cursat l'any, veig que el nen no hi esta 100% a gust, te un nivell alt d'aprenentatge, m'ho ha dit l'educadora diverses vegades, però no està totalment integrat, la professora una meravella, ens ha encantat com a persona i com a professional, però el que no m'agrada és que fora d'horari, es barrejen amb els grans i veu costums que a casa no tenim i adquereix conductes que no agraden, ja se l'educació es dels pares però crec que al cole també han d'ensenyar modals fòra d'horari, al pati per exemple o menjador, no només que no es facin mal sino ensenyar civilització, ja que amb nosaltres está com a molt 2-3 h al dia, la resta al cole. I clar es molt difícil perque la majoria de famílies ho troben normal totes aquestes conductes que per a mi no son civilitzades.
Però es un bon cole però vaig optar per la Pia i Meritxell pensant en que el nivell àcadèmic serà més alt i que l'ambient seria més civilitzat.
silviabel ha escrit:>Hola Sylvia,
No crec que la solucio sigui canviar-lo d'escola...pensa que haura de tornar a viure una adaptació. Jo crec que la barreja d'edats enriqueix. Segurament que veura conductes que no son bones,pero per aixo te una familia que el guia i a la llarga sabra que ell no les ha d'imitar. I segur que a l'escola tambe ho treballen.
Si dius que t'agrada la mestra i a manera com treballen no li veig el problema. A tot arreu hi trobaras coses....
Silvya
MARTINA. 31-3-2013
MARTINA. 31-3-2013
silviabel ha escrit:>Hola Sylvia,
Hola,
Tal com diuen, no crec que la millor opció sigui canviar-ho d'escola, i menys a la Pia (santa Anna). Tingues en compte que santa anna és una escola molt gran, amb 4 línies, i hauries de valorar si canviar a una escola d'aquestes característiques pot ser positiu. Jo no porto els meus fills a aquesta escola, però tinc amics que si, i malgrat que en general estan contents, el fet que sigui una escola tan gran té les seves coses negatives. Per exemple, uns amics han tingut problemes aquest any amb el comportament del seu fill (fa primer de primària) i podem dir que l'escola ha passat bastant. Només els van dir que el seu fill tenia problemes de comportament i que es busquessin ajuda fora perquè ells internament havien fet el que podien i no se solucionava (us puc assegurar que l'escola ben poc va fer!!!). De fet s'estan plantejant canviar-ho ja que no han rebut cap mena de suport, sinó que més aviat la professora només feia que queixar-se del nen cada cop que els pares l'anaven a buscar i poc més.
Respecte que l'ambient serà més normalitzat, no sé que dir-te... Santa Anna no es caracteritza especialment per "bona educació" (a l'igual que el Meritxell), però com et comento, no t'ho sé dir del cert perquè no estic a dins...
Jo no conec l'escola pia de mataro, pero si que et puc parlar de la meva propia experiencia. No se si et servira, aixo es una decisio important i molt personal. Vaig anar a l'escola pia de barcelona i nomes tinc bones paraules i bons records tant del nivell academic com dels valors que s'hi fomenten. Soc una persona timida i de seguida m'hi vaig sentir integrada, malgrat tenir cinc linies. Tot i que l'alumnat era diguem-ne de classe social alta, s'hi transmetien valors com la humiltat, companyerisme, altruisme...i s'hi respirava un ambient tranquil amb unes normes basiques de conviencia que tots respectavem encantats. Tinc entes que les escoles pies tenen habitualment aquest taranna. Aviam si algu que conegui en concret aquesta escola t'ho pot confirmar
El meu fill va a Santa Anna , aquest any començara la primaria. Nosaltres estem encantats amb l'escola, hi han quatre linees, però et puc asaegurar que tothom coneixia al meu fill. Vam tenir un petit problema i l'escola va respondre molt bé. La veritat que estem molt contents.
Moltes gracies per les vostres opinions, les tindre en compte. Jo per una part crec que l,escola pia es bona opcio a l,igual que el Meritxell.
Be, ja us informare de com van les coses.
Gracies a totes
Be, ja us informare de com van les coses.
Gracies a totes
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |