opinions escola encants

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
turuleta
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

opinions escola encants

EntradaAutor: turuleta » dg. jul. 12, 2015 1:57 pm

Hola. Encara ens queda mínim un any abans de dur el nen al cole, però em vull informar amb temps. Actualment el porto a una escoleta lliure de nens de 2-6, o sigui que em podria esperar fins als 6 per apuntar-lo a cole, pero em fa patir si després a primària hi hagi menys places i no en trobem... aix que em desvio. A priori del cole que millor m'han parlat d'educació lliure és congrés indians, però no ens toca ni per domicili ni per feina, caca. LLavors em plantejo encants, que sí que ens toca, però m'agradaria conèixer-ne opinions, pq el poc que he sentit no m'agrada massa. que fa poc que hi són i no tenen clara la dinàmica lliure, que es viu més caos, que no intervenen si els nens es peguen... home em sembla molt heavy el que he sentit, però sempre a través d'amics d'amics... per això, a veure si trobo algú que hi porti els nens i me'n fa cinc cèntims.
moltes gràcies!
Imatge
Imatge
damir
Entrades: 437
Membre des de: dc. gen. 26, 2011 8:55 pm

Re: opinions escola encants

EntradaAutor: damir » dt. jul. 14, 2015 3:37 pm

de veritat creus que si els nens es peguen davant d'una mestra ella no intervé? ostres és que trobo molt heavy que corrin aquestes llegendes. Crec que cal anar amb compte amb les històries que es saben a partir d'un amic d'un amic que m'ha dit.... que la gent opini sobre si la metodologia els agrada més o menys em sembla perfecte, però que vagin dient que allò és la jungla i els nens foten el que volen fins al punt de pegar-se i que ningú els para els peus ho trobo molt fort.

la meva filla va a encants, estic molt contenta del tracte de les mestres amb els nens, del dia a dia.

hi ha coses que m'encanten de l'escola, d'altres que no m'agraden tant... cap escola és perfecte però de totes les que vaig visitar era la millor per nosaltres. la balança per mi ha estat molt positiva.
gegette
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dc. ago. 26, 2009 4:44 pm
Ubicació: Salou, TGN

EntradaAutor: gegette » dt. jul. 28, 2015 12:52 am

Hola, doncs una amiga meva, que precisament vaig conèixer aquí al Sóc Petit porta la nena. I precisament l'altre dia em comentava (ara no entraré en detalls), que la seva filla havia tingut problemes de nens amb una altra (més que agressions físiques, eren verbals, no insults, eh? sinó dir coses que fan mal) i quan li va comentar a la mestra li va dir que han de saber resoldre els conflictes entre ells i que per tant, per això no intervenien.
Ja li diré si ho vol comentar ella en persona!
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
kabbisa
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dt. jul. 28, 2015 10:05 am

gegette, aquesta postura és la que prima a moltes escoles (per no dir totes): la de deixar a veure si els nens resolen els seus propis conflictes i si la cosa no millora, llavors actuar.

De fet, estic segura que a les nostres també ens deixaven a veure què. I si la cosa no es resolía, llavors actuaven els mestres.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
turuleta
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

EntradaAutor: turuleta » dv. jul. 31, 2015 3:27 pm

gràcies per les respostes.
per això mateix vaig fer el post... pq no em sembla normal, sí que és veritat que a educació lliure es vetlla molt pq els nens resolguin els cnflictes. i per això vull saber si és això el que hi passa o no, o si són interpretacions de famílies que no són pro educació lliure, que pobrets tb s'hi deuen trobar que els ha tocat el cole i no els interessa la metodologia i els deu ser un xoc...com a mi que em toqui una convencial vamos!
conec pares que porten el nen a congrés i em diuen que no el porti a encants, però no em diuen pq... per això demano opinions de gent que li porti. me n'alegro qqe hi hagi coses que t'agraden, pe`ro especialment m'interessen les que no! bé si m'expliques les que sí també m'agrada eh! que és que jo li voldria apuntar al cole, pe`ro em cau força lluny de casa, i per això en vull estar convençuda, i amb una visita al cole no se sap el dia a dia....

gràcies de nou!
Imatge
Imatge
damir
Entrades: 437
Membre des de: dc. gen. 26, 2011 8:55 pm

EntradaAutor: damir » dt. ago. 11, 2015 2:26 pm

El que jo digui no deixarà de ser la meva opinió personal, tan valida com la de la gent que vagin a l'escola i que no els ho agrada per x motius. De totes maneres dubto que hi hagin gaires famílies que els hi hagi tocat l'escola sense que ho vulguin, costa entrar-hi. No faré una llista de coses bones i dolentes, però per a mi el tracte cap a la meva filla ha estat boníssim en tot moment i per a mi això és la part més important. Hi ha cosetes que no m'agraden tant, i potser són més de caire organitzatiu. Però és que dubto que pugués trobar una escola on m'agradés tooot! I posats a triar, prefereixo una escola on estigui contenta del tracte i del respecte als nens, de la manera d'educar-la i doncs s'hi no m'agrada que hagin avançat l'hora de sortida a la tarda doncs per mi és un mal menor. No puc comparar amb congrés perquè no hi sóc. No sé si és millor o pitjor que congrés però com que no m'entra ni m'ho plantejo ni em preocupa.

Aquest problema que expliqueu del conflicte jo crec q com diu la Kabbissa a la majoria d'escoles s'intenta que els nens ho arreglin sols, i si la cosa empitjora doncs els mestres intervenen.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::