Escola Tecla Sala Hospitalet
- nissyangel
- Entrades: 1
- Membre des de: dg. jul. 12, 2015 3:28 pm
Escola Tecla Sala Hospitalet
Bon dia a tothom!
Algú té referències o experiència amb el col•legi Tecla Sala de Sant Josep/Centre?
A priori com a punts positius veig q tenen un bon nivell acadèmic, q parvulari, primaria i ESO/batxillerat estàn físicament separats i l'amplitud d'horaris i activitats.
Com a punts negatius q són molt grans (3 grups per curs) q són religiosos (i aparentment la religió és assignatura obligatòria) i queal ésser concertat puja bastant si el compares amb les públiques..
Si algú té i formació de primera mà s'agrairia!!
Salutacions
Algú té referències o experiència amb el col•legi Tecla Sala de Sant Josep/Centre?
A priori com a punts positius veig q tenen un bon nivell acadèmic, q parvulari, primaria i ESO/batxillerat estàn físicament separats i l'amplitud d'horaris i activitats.
Com a punts negatius q són molt grans (3 grups per curs) q són religiosos (i aparentment la religió és assignatura obligatòria) i queal ésser concertat puja bastant si el compares amb les públiques..
Si algú té i formació de primera mà s'agrairia!!
Salutacions
- cumparsita
- :: puça

- Entrades: 8
- Membre des de: dg. set. 05, 2010 11:29 am
Re: Escola Tecla Sala Hospitalet
Hola!
Jo aquest any he visitat 8 coles de la zona a les portes obertes, entre ells el tecla.
Desprès de donar moltes voltes, he arribat a la conclusió que cada mare/pare busca un estil d´escola diferent, per tant el que et recomanaria es que visitis tantes escoles com puguis (i desprès que tinguis sort i entris en la teva primera opció) .Veuràs que hi ha escoles d´educació lliure, altres més clàssiques, etc...
Del que vaig veure a les portes obertes et diria que és una escola tradicional (llibres, deures), recta (les nenes amb cabell recollit per exemple) i religiosa (hi ha capella i vaig veure alguns crucifixes per exemple al menjador). Com dius hi ha tres edificis, un per P3 i P4, un altre per P5-5e(crec) i l´altre de 6e, ESO i batxillerat (jo això ho vaig veure com a negatiu en cas de tenir un germà en un altre curs). Els de P3-P4 utilitzen el pati del centre catòlic (no tenen de propi).
Com dius tenen un bon nivell academic els nens i com a positiu també té que tens continuitat fins batxillerat (encara que aquest últim és privat)
Jo no el vaig escollir com a primera opció però molta gent sí (i de fet es solen quedar nens fora cada any).
Molta sort i fins aviat!
Jo aquest any he visitat 8 coles de la zona a les portes obertes, entre ells el tecla.
Desprès de donar moltes voltes, he arribat a la conclusió que cada mare/pare busca un estil d´escola diferent, per tant el que et recomanaria es que visitis tantes escoles com puguis (i desprès que tinguis sort i entris en la teva primera opció) .Veuràs que hi ha escoles d´educació lliure, altres més clàssiques, etc...
Del que vaig veure a les portes obertes et diria que és una escola tradicional (llibres, deures), recta (les nenes amb cabell recollit per exemple) i religiosa (hi ha capella i vaig veure alguns crucifixes per exemple al menjador). Com dius hi ha tres edificis, un per P3 i P4, un altre per P5-5e(crec) i l´altre de 6e, ESO i batxillerat (jo això ho vaig veure com a negatiu en cas de tenir un germà en un altre curs). Els de P3-P4 utilitzen el pati del centre catòlic (no tenen de propi).
Com dius tenen un bon nivell academic els nens i com a positiu també té que tens continuitat fins batxillerat (encara que aquest últim és privat)
Jo no el vaig escollir com a primera opció però molta gent sí (i de fet es solen quedar nens fora cada any).
Molta sort i fins aviat!
- albershooting
- :: puça

- Entrades: 21
- Membre des de: dv. gen. 22, 2016 7:59 am
Re: Escola Tecla Sala Hospitalet
cumparsita ha escrit:Hola!
Molta sort i fins aviat!
bon dia !!! aquest any estem nosaltres igual ....
El nostre peque ja ha anat 2 ans a la llar d'infants, exactament al guirigall, i estem bastant contents amb la forma de tractar als peques, ves que he notat una gran diferencia en el traspás de clase de P1 a P2 .... ja no son tan bebés i no estan tant a sobre d'ells i a vegades veus coses que tu no deixaries passar, pero suposo que son els sentiments de un pare o una mare sobre el seu fill per sobre protegir de qualsevol manera i aixó tampoc es bó.
Ara estem començant a plantejar el tema de les escoles, ens "agraden" 2, en principi la nostre primera opció es el patufet sant jordi, pero va per sorteig i per punts i aquí hi ha sobrepoblació de inmigrants i supusso que será "misión imposible " i com segona opción estem plantejant " el canigó" que encara tinc que trucar per demanar día per les portes obertes pero m'han parlat molt bé d'ell
També com a 3 era opció i no la que mes ens convenç .... sería el tecla sala, que també el tinc que anar a veure.
Algún pare o mare de la zona del centre de hospitalet ha visitat algun col.legi mes ??
Jo per propia experiencia no el portaria ni al santa marta, ni al alpes, ni al fax ni tampoc al Xaloc, he passat per tots ells i no vull que el meu fill vagi a aquelles escoles, pero es opinió personal meva.
Salutaciones a tots i sort amb el tema de trobar escola !!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |