ESCOLA GUINARDÓ (COOPERATIVA DE MESTRES)
ESCOLA GUINARDÓ (COOPERATIVA DE MESTRES)
Bon dia a tothom!
Ja començem a pensar en l´escola que portarem a la nostra baldufeta i m´agradaria rebre información de l´Escola Guinardó, Cooperativa de Mestres, situada al Guinardó, prop de Plaça Maragall.
La página web té molta informació, encara que actualitzen la mateixa molt de tant en tant, i ja sabeu que no tot surt a la web.
M´agradaria saber info sobre el projecte educatiu, experiències, horaris, activitats extres, preus.
Moltes gràcies!
Ja començem a pensar en l´escola que portarem a la nostra baldufeta i m´agradaria rebre información de l´Escola Guinardó, Cooperativa de Mestres, situada al Guinardó, prop de Plaça Maragall.
La página web té molta informació, encara que actualitzen la mateixa molt de tant en tant, i ja sabeu que no tot surt a la web.
M´agradaria saber info sobre el projecte educatiu, experiències, horaris, activitats extres, preus.
Moltes gràcies!
Re: ESCOLA GUINARDÓ (COOPERATIVA DE MESTRES)
Hola, a mi també m'interessa tenir info d'aquesta escola que sembla molt xula!
Aquest 2016 comencem P3, preus, opinions....
Gracies!
Aquest 2016 comencem P3, preus, opinions....
Gracies!
09/12/2013 Benvinguda Jana!!! 3280kg
03/08/2018 TE +

31/10/2018 Ets una
ARLET!
19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL!
03/08/2018 TE +

31/10/2018 Ets una
ARLET!19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL!

Hola
aquesta escola esta sobre 350-400 eur al mes amb menajador inclos
nosaltres va ser la primera que vam visitar del barri, i vam sortir froça contents. Despres vam anar a visitar altres publiques i vam decidir optar per una d'elles que ens va encantar (i vam tenir la sort que ens va tocar al sorteig)
normalment cobreixen places si teniu punts de zona, aixi que no es dificl entrar-hi, Segons l'any no cal sorteig
aquesta escola esta sobre 350-400 eur al mes amb menajador inclos
nosaltres va ser la primera que vam visitar del barri, i vam sortir froça contents. Despres vam anar a visitar altres publiques i vam decidir optar per una d'elles que ens va encantar (i vam tenir la sort que ens va tocar al sorteig)
normalment cobreixen places si teniu punts de zona, aixi que no es dificl entrar-hi, Segons l'any no cal sorteig
Annatp, quina escola pública vas escollir? Nosaltres també som del barri i volem mirar escoles públiques.
Hola, jo també tinc una nena que al setembre començarà P3 i voldria tota la infomació que pugueu facilitar.
A part de l'escola guinardó quines altres opcions esteu mirant? teniu referències.
M'han parlat molt bé d'aquesta escola però voldria saber si teniu opinions de les altres.
gràcies.
A part de l'escola guinardó quines altres opcions esteu mirant? teniu referències.
M'han parlat molt bé d'aquesta escola però voldria saber si teniu opinions de les altres.
gràcies.
Hola Fulvia7!
Estem mirant el Palcam i Guinardó, com a concertades; i A. Balmanya i Pompeu fabra com a publiques.
A A. Balmanya ja han possat a la web les dates de les portes obertes, són el dia 10 i 11 de març, un dia a les 17 hores i un altre a les 13 hores. Veig que les fan fora de l´horari lectiu ...
Estem mirant el Palcam i Guinardó, com a concertades; i A. Balmanya i Pompeu fabra com a publiques.
A A. Balmanya ja han possat a la web les dates de les portes obertes, són el dia 10 i 11 de març, un dia a les 17 hores i un altre a les 13 hores. Veig que les fan fora de l´horari lectiu ...
Bon dia!
Algú coneix les quotes pel curs vinent de l'escola Pàlcam i de l'Escola Guinardó (Cooperativa de mestres)?? Les quotes mai inclouen les extraescolars, oi?
Pel que estic llegint, el tema de places està complicat a l'Escola Guinardó...
Gràcies per avançat.
A.
Algú coneix les quotes pel curs vinent de l'escola Pàlcam i de l'Escola Guinardó (Cooperativa de mestres)?? Les quotes mai inclouen les extraescolars, oi?
Pel que estic llegint, el tema de places està complicat a l'Escola Guinardó...
Gràcies per avançat.
A.
L´Escola Guinardó ja supera el número de pre-inscripcions al número de plaçes! Genial la gestió del Consorci als districtes de Sant Andreu i Horta-Guinardó!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |