Escoles Terrassa
- DianaNavascuez
- Entrades: 4
- Membre des de: dt. juny 25, 2013 10:02 am
Escoles Terrassa
Hola,
A casa ja comencem a donar voltes a quina escola voldrem q vagi la nostra filla.
Sabeu preus aproxímats del petit estel?
Per zona i per antic alumne es on tenim mes possibilitats pero quan haurem de deixar la nena a l 'hora de 8 a 9, al menjador, i a alguna extra escolar fins que poguem recollir-la ja el tema pressupost dona q pensar...i el día q tinguem un según...?
Penso q mantenir els nens en un mateix centre fins el batxillerat es molt positiu, i no cal dir q el nivell en general, i sobretot en l'angles me sembla importantissim de cara al ser futur...
Uf...a veure si m'aclareixo algo amb la vostra ajuda...
A casa ja comencem a donar voltes a quina escola voldrem q vagi la nostra filla.
Sabeu preus aproxímats del petit estel?
Per zona i per antic alumne es on tenim mes possibilitats pero quan haurem de deixar la nena a l 'hora de 8 a 9, al menjador, i a alguna extra escolar fins que poguem recollir-la ja el tema pressupost dona q pensar...i el día q tinguem un según...?
Penso q mantenir els nens en un mateix centre fins el batxillerat es molt positiu, i no cal dir q el nivell en general, i sobretot en l'angles me sembla importantissim de cara al ser futur...
Uf...a veure si m'aclareixo algo amb la vostra ajuda...
- DianaNavascuez
Re: Escoles Terrassa
Algu amb información respecte les publics França i Bisbat d'Egara? Merci!!!
ja hi ha un post obert de escoles de terrassa et paso l'enllaç
viewtopic.php?f=73&t=45359&p=1774335&hilit=escoles+terrassa#p1774335
viewtopic.php?f=73&t=45359&p=1774335&hilit=escoles+terrassa#p1774335
- DianaNavascuez
Merci pucpuc pero aquesta conversa es refereix a les passades preinscripcions i no comenten res del centres en els que estic interesada. Gracies igualment!
Hola,
Al Petit Estel la quota es de 183€ A infantil i primaria i a secundaria son uns 200 i pico. Aquí has de sumar la hora del mati i el menjador que son uns 8€/día.jo Porto els nens allá i Estic molt contenta.De totes maneres va be visitar totes les escoles posibles per comparar.
Salutacions!
Al Petit Estel la quota es de 183€ A infantil i primaria i a secundaria son uns 200 i pico. Aquí has de sumar la hora del mati i el menjador que son uns 8€/día.jo Porto els nens allá i Estic molt contenta.De totes maneres va be visitar totes les escoles posibles per comparar.
Salutacions!
Hola!!!! Nosaltres ja comencem a mirar coles! Pero la meva zona está una mica complicada! Visc per Avinguda Barcelona i m.agraden pocs.... Els publics no em convencen molt i concertats es una pasta.... Estem mirant liceo Egara y Goya de concertats i public de moment Joan XXIII, algú te referencies o porta els seus nens ???????? Gracies!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |