ESCOLES PUBLICAS BADALONA ZONA 4 Y 5
ESCOLES PUBLICAS BADALONA ZONA 4 Y 5
BON DIA!
algu de Badalona que em podría informar sobre els punts i plaçes lliures que han hagut a les escoles akest any de Badalona zona 4 y 5?? m`agradaria saber com esta el tema de plaçes lliures...i si heu tingut molts problemas.ja que m`agradaria portar a la meva filla a una escola que la tinc a dos carrers com lartur martorell pero el carrer em talla i em pertoca una altre zona...
algu de Badalona que em podría informar sobre els punts i plaçes lliures que han hagut a les escoles akest any de Badalona zona 4 y 5?? m`agradaria saber com esta el tema de plaçes lliures...i si heu tingut molts problemas.ja que m`agradaria portar a la meva filla a una escola que la tinc a dos carrers com lartur martorell pero el carrer em talla i em pertoca una altre zona...
Re: ESCOLES PUBLICAS BADALONA ZONA 4 Y 5
l'Artur Martorell aquest any ha obert una segona lína de P3. A les portes obertes van dir que encara no sabien si aquesta segona línia tindria continuitat (és a dir, que el següent any es tornéssin a oferir 2 línies de P3 o no) o si seria només un "bolet". De fet, pels equipaments de l'escola, sí que poden tenir 2 bolets, però no una segona línia a no sér que reforméssin l'escola (i no crec que la demografia de la zona ho justifiqui).
Si tornen a oferir una segona línia de P3, entren tots els de la zona i mooolts dels de fora de la zona. Si només ofereixen una línia de P3, els de la zona gairebé segur que entren, i els de fora la zona "complicadillu" però no impossible.
Si tornen a oferir una segona línia de P3, entren tots els de la zona i mooolts dels de fora de la zona. Si només ofereixen una línia de P3, els de la zona gairebé segur que entren, i els de fora la zona "complicadillu" però no impossible.
gracies, si sabeu de mes escoles com han funcionat hem podeu comentar el que vulgueu gracies 
- AfterLotta
- :: puça

- Entrades: 15
- Membre des de: dc. oct. 10, 2012 12:56 pm
Hola!
la meva filla ha entrat aquest any a p3 i ens tocaba la zona 4. Com ha resum, ha sigut un estrés...
Escola Pública: Progrés (27 van quedar fora), Jungfrau (18 fora), Badalona Port (4-5 fora), a Ventós Mir van sobrar places (4-5). Com hi havia 6 families que havien quedat fora de totes les seves opcions i només havien possat públiques, l'Ajunt. es veia obligat a donar plaça de pública a la zona. Van obrir bolet a Ventós Mir, escola que no tenien a la llista cap d'aquestes famílies.
Tema concertada: a Salesians només van sobrar 2 places en primera opció, Badalonés omple en primera opció, Cultural omple en primera opció...Laietènia, López Torrejón, Maristes, Minguella no van omplir en primera opció.
Estic tant informada perquè nosaltres teniem de primera Progrés i vam quedar fora, de segona Salesians i vam quedar fora. Vam entrar de tercera a López Torrejón. Com no estaven convençuts vam fer un canvi al final de tot a través de l'OME.
Si et toca a la zona 4 i vols pública és una lotería, però llavors has de pensar bé què posses de segona opció.
Ànim, és un estrés
la meva filla ha entrat aquest any a p3 i ens tocaba la zona 4. Com ha resum, ha sigut un estrés...
Escola Pública: Progrés (27 van quedar fora), Jungfrau (18 fora), Badalona Port (4-5 fora), a Ventós Mir van sobrar places (4-5). Com hi havia 6 families que havien quedat fora de totes les seves opcions i només havien possat públiques, l'Ajunt. es veia obligat a donar plaça de pública a la zona. Van obrir bolet a Ventós Mir, escola que no tenien a la llista cap d'aquestes famílies.
Tema concertada: a Salesians només van sobrar 2 places en primera opció, Badalonés omple en primera opció, Cultural omple en primera opció...Laietènia, López Torrejón, Maristes, Minguella no van omplir en primera opció.
Estic tant informada perquè nosaltres teniem de primera Progrés i vam quedar fora, de segona Salesians i vam quedar fora. Vam entrar de tercera a López Torrejón. Com no estaven convençuts vam fer un canvi al final de tot a través de l'OME.
Si et toca a la zona 4 i vols pública és una lotería, però llavors has de pensar bé què posses de segona opció.
Ànim, és un estrés
si vui publica zona 6 o 4
ya que per una cera de enfrente em toka la zona 5 pero la escolta la tinc a dalt d tot que ni d conya la que em pertoca la podría portar...que injust
de jungfrau o lola anglada teniu referencies?
a veure lany k be....kin patiment
on a entrat al final??? lopez torrejón?
ya que per una cera de enfrente em toka la zona 5 pero la escolta la tinc a dalt d tot que ni d conya la que em pertoca la podría portar...que injust
de jungfrau o lola anglada teniu referencies?
a veure lany k be....kin patiment
on a entrat al final??? lopez torrejón?
- AfterLotta
- :: puça

- Entrades: 15
- Membre des de: dc. oct. 10, 2012 12:56 pm
No, Salesians.
Va haver una baixa i vaig poder fer el canvi.
Va haver una baixa i vaig poder fer el canvi.
algu que pugui comentar com va aquest any ??? a Badalona
CHLOE25 ha escrit:algu que pugui comentar com va aquest any ??? a Badalona
Hola... Jo només n'he visitat algunes de la zona 4 però de moment pel que sé, per entrar a P3:
Ventós Mir - 50 places - 4 germans - 4 places NEE
Progrés - 50 places - 19 germans - 6? places NEE
Gitanjali - 25 places - 12 germans - 3 places NEE
Jungfrau - 50 places - 19 germans
Si algú té més informació...
Alaieta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 25, 2016 3:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
alaieta, gracies! et comento lola anglada portes obertes d`ahir... 50 plaçes 18 germans
q vols dir plaçes NNE?? EJJEJEJE
- Nime
- :: zebra

- Entrades: 1507
- Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
CHLOE25 ha escrit:q vols dir plaçes NNE?? EJJEJEJE
NEE = nens amb necessitats especials
CHLOE25 ha escrit:q vols dir plaçes NNE?? EJJEJEJE
Chloe com han dit son places en que tenen prioritat (però si ningú les demana queden lliures) els alumnes amb necessitats educatives especials,com ara:
- Alumnes estrangers amb NEE de caràcter lingüístic, cultural i/o socioeconòmic
- Alumnes amb situacions socioeconòmiques desfavorides
-Alumnes afectats per discapacitats físiques, psíquiques o sensorials, o que manifesten trastorns greus de personalitat o conducta.
- Alumnes amb altes capacitats.
sembla ser q betulia a un dia de tancar sol.licituds son 27 (+2 per tant)...algú sap com va la cosa a Badalones? quin patir!
Re: ESCOLES PUBLICAS BADALONA ZONA 4 Y 6 centre
si aixo tenia entes del betulia, lola anglada, vesntosmir jungfrau algu pot informar??
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |