Participació pares a l'escola
Participació pares a l'escola
La mestra de la nostra filla, que fa P3, ens ha comentat que els pares hem d'anar un dia a l'escola i durant una hora fer quelcom amb els petits: explicar la nostra professió o si sabem tocar un instrument podem cantar amb la canalla,... A veure si em podeu donar un cop de mà. La meva professió és molt aburrida i no sé ni cantar ni tocar res. No tinc gens de vergonya però em manca la vena artistica totalment. Moltes gràcies per endavant
Re: Participació pares a l'escola
Pots explicar un conte, ben teatralitzat, portant algun objecte relacionat, i s i vols els hi pots portar algo pels nens.
Nosaltres vam explicar un conte de pirates i els hi vam portar un parxe per cadascú
Nosaltres vam explicar un conte de pirates i els hi vam portar un parxe per cadascú
- ginko biloba
- :: rateta

- Entrades: 192
- Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm
Lo del conte és bona idea, també amb titelles construïts per vosaltres (cartolina) o bé ombres xineses
- aloma_biel
- :: formigueta

- Entrades: 59
- Membre des de: dj. gen. 15, 2015 7:12 am
Podries fer alguna cosa que s'et doni bé a nivell manual o artístic, molt senzill, i que ho aprenguéssin a fer ells. O cuinar alguna cosa freda, ràpida i fàcil i que llavors s'ho puguin menjar per berenar.
Teniu raó, no ho havia pensat i aixó si que ho puc fer. Moltes gràcies per les idees
Jo a p3 vaig fer un power point explicant amb fotos de la nena i la familia, i anava explicant una mica el seu naixement, i vaig portar la robeta la primera muda, després la pipa de quan era petita, el seu nino preferit, el seu conte preferit i els nens estaven motl atents.
i dp vaig donar vaig fer un full amb un xumet, un cotxet, un bressol perque el pintessin!!!
va agradar molt!
i dp vaig donar vaig fer un full amb un xumet, un cotxet, un bressol perque el pintessin!!!
va agradar molt!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |