Escoles a
Re: Escoles a Sabadell
Hola!
Per curiositat...com és que el requisit és que t'agraden amb uniforme? Perquè a Sabadell només se m'acut el Claret,...i a. Altres poblacions properes, hi ja col·les amb uniforme però lògicament cada un té projectes ben diferenciats....
Per curiositat...com és que el requisit és que t'agraden amb uniforme? Perquè a Sabadell només se m'acut el Claret,...i a. Altres poblacions properes, hi ja col·les amb uniforme però lògicament cada un té projectes ben diferenciats....
Es mes per tema de comoditat meva que res, no he de pensar en escollir roba per aquell dia, si hi ha esport chandall i sino doncs normal.
Tampoc es algo indispensable i si el cole es dolent per molt que portin uniforme no hi aniria, pero es algo que m'agrada.
Tampoc es algo indispensable i si el cole es dolent per molt que portin uniforme no hi aniria, pero es algo que m'agrada.
A l'escola La Salut que està a la Gran Via també en porten. No ho sé, és el que et deia, són escoles religioses les dues. Amb uniforme n'hi ha de laiques però a Matadepera o Sant Cugat per exemple. No sé quina ideologia o metodologia busques. Jo no portaria mai al meu fill a cap d'aquests dos col·les per exemple....
Tens Claret, la salut, Sant Francesc... I sé que hi han més pero no recordó ars
Hola,
Tinc una nena i l'he d'escolaritzar el proper curs. Volia, si us plau, referències de l'escola la Salut de Sabadell (antics Maristes) Així com dels preus, què es paga mensualment i què es paga de menjador.
També agrairïa que em diguéssin com porten els temes dels idiomes. Si acaben amb un bon nivell d'anglès i francès, o si per contra se'ls ha d'apuntar a idiomes com a extra-escolar per reforçar.
L'escola, posa autobuses per anar a buscar els nens?
Gràcies per tot,
Tinc una nena i l'he d'escolaritzar el proper curs. Volia, si us plau, referències de l'escola la Salut de Sabadell (antics Maristes) Així com dels preus, què es paga mensualment i què es paga de menjador.
També agrairïa que em diguéssin com porten els temes dels idiomes. Si acaben amb un bon nivell d'anglès i francès, o si per contra se'ls ha d'apuntar a idiomes com a extra-escolar per reforçar.
L'escola, posa autobuses per anar a buscar els nens?
Gràcies per tot,
- Sonia Garcia
- Entrades: 1
- Membre des de: dj. des. 17, 2015 8:55 am
Algú em podria donar referències de l'Escola Amadeu Vivesde Sabadell i de l'Escola Bellaterra "l'Escoleta"?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |