Busquem escola pel curs 2016/17 a Barcelona

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
SaraC
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 339
Membre des de: dt. maig 18, 2010 4:29 pm

Busquem escola pel curs 2016/17 a Barcelona

EntradaAutor: SaraC » dt. des. 01, 2015 4:18 pm

Hola!

Este começant a mirar escoles per la nostre nena i estem bastant perduts!!! Suposo que molts pares i mares se senten aixi en aquest moment, es un procés complicat i de vital importancia en la vida dels nostres fills.
Poster aquí podem compartir experiencies, informació útil... Que us sembla?

Us explico una mica el nostre cas! Nosaltres vivim a Sagrada Familia i son molt partidaria de l'escoba pública, problema? al barro ho tenis molt complicar, de les que ene toquen nomas en valorareis 2, de les altera en tenim molt males referencies! Una seria el Fructuos Gelabert i l'altre la Sagrada Familia. Pero a les 2 es moooolt difícil entrar.

Ara la nostre filla va a la Llar d'infants Pandy que te continiutat a l'escola Sant Marc de Sarria, aixo vol dir que si de la llar la portem alla tenir un autocar que els porta directes i en el qual tenim descontes. Vem visitar l'escola i ens va agradar bastan! Molt mes la part de infantil que la de primaria i eso pero en general be! Temes que em tiren enrrera? Es religiosa, només es una línea. Temes que ene agraden? el tractament de la lengua extrangera, la oferta de activitats extracurriculars, el nivell academic...

Tumbé hem vist el Frederic Misral, ens va agradar molt! Hi vem anar porque en tenim molt bones referencies i la sensació va ser molt positiva! Es una escala amplica i tot i que es molt gran, son 6 lineas la sensación es molt familiar. Tenen molt bon nivel academic, treballan bastant be l'anglés, impliquen molt las pares... I el preu no está gens malament! Prolema? La distancia! Esta lluny!

Tumbé hem visitant l'escola Pia de Balmes que hem descartat pel tema religiós i perque no ens acaba de cuadrar el seu projecte educatiu.

I finalment hem visitant el IPSI, es una escola maca, el projecte educatiu esta be tot i que ens ha semblat una mica feble. Les instalaciones están pro be, pero jo he tingut molta sensación de caos! De toda manera es només una visita de un día!

Axil que ara per ara ens quedariem amb el Frederic Mistral, a falta de les portes oobertes de les publique i ja veurem!
Imatge
Imatge
claudia31
:: papallona
:: papallona
Entrades: 126
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 2:38 pm

Re: Busquem escola pel curs 2016/17 a Barcelona

EntradaAutor: claudia31 » dt. des. 01, 2015 9:03 pm

Hola SaraC!
Nosaltres estem igual. És una decisió dificil..,
A l'espera de les jornades de portes obertes i per les referències que tenim al nostre barri ens decantem per la pública
El problema serà les places i quina escollir. Tenim referències bones de 4 de les 5 més properes.
Les concertades del barri no ens Acaben de convercer i ens agrada el fet que pugui tenir amics a prop de casa, per el que ebs decantem, com a 1a opció i a espera de portes obertes, per una pública del barri
El problema el tibdrem en escollir una segona opció..,
anna0310
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. abr. 25, 2015 1:09 pm

EntradaAutor: anna0310 » ds. gen. 02, 2016 11:43 pm

Hola, prop de Sagrada Familia, a l'eixample hi ha Escolapies Lluria. Hi tinc uns amics ique eren partidaris d'escola pública i l'any passat no van entrar-hi. Porten aquest curs a aquesta escola i estan contents. Pots plantejar-t'ho!!! Sempre són opcions... Mira la web se que altres anys feien visites individualitzades.
Conec gent que els porta fa temps i estan contents, vull dir que els nens ja estan a primaria, es a dir, que ja portem mes temps.
Espero haver-te ajudat!!!!
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dg. gen. 03, 2016 8:39 am

Noies nosaltres estem.igual
Teniem clar portar la nena al kostka (jesuìtes de gracia) perque el projecte educatiu em semblava genial.pero ara mhe quedat a atur i no el podem pagar...aixi que estem mirant publiques pero a gracia es complicadissim
I la qie mes opcions tenim es baldiri reixach pero nose l'ensenyament que imparteixen es massa tradicional amb fitxes i no m'agrada gens.aiii nose no.la vull dur a una escola k no m'acaba de convencer pel fet de no poder pagar la k si k voldria!
Em fa tanta rabia...
lilylau
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dc. gen. 21, 2015 10:42 am

EntradaAutor: lilylau » dl. gen. 18, 2016 2:57 pm

SaraC ha escrit: Una seria el Fructuos Gelabert i l'altre la Sagrada Familia. Pero a les 2 es moooolt difícil entrar.

Jo també estic entre aquestes 2, i crec que potser n'hauries de triar una de les 2, i de segona opció una que també t'agradi on segur que entraria (vaja, que no cal posar cap d'aquestes dues en segona opció, penso!)
Arantxa_gorilas
Entrades: 6
Membre des de: dc. gen. 20, 2016 6:44 pm

EntradaAutor: Arantxa_gorilas » dc. gen. 20, 2016 6:56 pm

Hola!! Nosaltres vam passar per tot això l'any passat. Finalment vam entrar a la publica de primera opció però pels pels. Avui he publicat un post al meu Blog per si us por servir d'ajuda http://gorilasalcuadrado.com/2016/01/20 ... /#more-536
lilylau

EntradaAutor: lilylau » dj. gen. 21, 2016 3:05 pm

Arantxa_gorilas ha escrit:Hola!! Nosaltres vam passar per tot això l'any passat. Finalment vam entrar a la publica de primera opció però pels pels. Avui he publicat un post al meu Blog per si us por servir d'ajuda http://gorilasalcuadrado.com/2016/01/20 ... /#more-536

Gràcies Arantxa, que interessant!! Si poguessis fer un petit recull d'aquestes 6 escoles que vau visitar ja seria la bomba!! >.-<:
lilylau

EntradaAutor: lilylau » dv. gen. 22, 2016 9:00 am

lilylau ha escrit:
SaraC ha escrit: Una seria el Fructuos Gelabert i l'altre la Sagrada Familia. Pero a les 2 es moooolt difícil entrar.

Jo també estic entre aquestes 2, i crec que potser n'hauries de triar una de les 2, i de segona opció una que també t'agradi on segur que entraria (vaja, que no cal posar cap d'aquestes dues en segona opció, penso!)

Ostres, m'acabo d'assabentar que, tot i que estàn pràcticament l'una al davant de l'altra, la Fructuós Gelabert i la Sagrada Família pertanyen a dos districtes diferents!!! Per tant només me'n toca una! De totes maneres ho veig complicadíssim, no sé si tirar directament per la concertada que també m'agrada o encara em quedaré sense l'una ni l'altra! :-o00m

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::