colegi educacio especia zonal valles

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
xenia1979
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 23, 2012 11:47 am

colegi educacio especia zonal valles

EntradaAutor: xenia1979 » dc. des. 09, 2015 12:53 pm

Bon dia,

Voldria saber si algu te bones referencies d'algun colegi d'educació especial per la zona del valles si pot ser occidental. El meu petit te dos anys i l'any vinenet tindra q començar a l'escola. Segurament tindra q ser a la modalitat de ed especial doncs te un retras general del desenvolupament... estem bastant perduts i voldriem referencies per començar a mirar algun
Imatge
pucpuc
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: colegi educacio especia zonal valles

EntradaAutor: pucpuc » dc. des. 09, 2015 3:56 pm

A Terrassa hi ha l'escola Heura i el Crespinell. A l'Heura quan jo hi vaig ser hi havia molt bons professionals (i altres que no) i una direcció una mica fluixa pel meu gust. Et parlo de fa molt temps no se si hi haura els mateixos professionals.
I del Crespinell sempre n'he sentit parlar molt bé. Una cosa molt bona del crespinell es que fa escola compartida amb l'escola pública que té el davant la Naspa, és adir els alumnes van a fer alguna hora a l'ordinaria i al revés.
jo les aniria a veure i jutjaria per tu mateixa, perque et parlo de fa temps i potser no sóc objectiva.
També pots parlar amb l'EAP, perque segons el grau d'afectacio potser podeu anar a una escola ordinaria que tingui USEE unitat de suport d'educació especial.
xenia1979
Entrades: 163
Membre des de: dj. ago. 23, 2012 11:47 am

EntradaAutor: xenia1979 » dc. des. 09, 2015 4:23 pm

Gracies pucpuc... precissament soc de Terrassa, i aixo de q facin compartida no ho sabia i m'ha encantat i mes tenint el cole ordinari al davant. Anire a informarme. Gracies de nou per l'aportació!!
Imatge
pucpuc
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dc. des. 09, 2015 7:32 pm

et poso link de la pagina web del crespinell
http://escolacrespinell.cat/

Si necessites alguna cosa mes em pots preguntar el que vulguis aqui ho per privat soc psicopedagoga a una USEE.
marions12
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 90
Membre des de: dc. oct. 07, 2015 4:12 pm

EntradaAutor: marions12 » dj. des. 10, 2015 7:33 am

bones,
seria interessant que poguéssis parlar amb l'EAP de la teva zona (equip psicopedagògic que treballa directament a les escoles) o amb el teu CDIAP de zona per què et puguin dir quines sortirdes tens a la teva zona o quines són les millor opcions per el cas del teu fill. Segurament si en parles amb qui ha diagnosticat aquest retard del desenvolupament et podran ajudar a veure quin és el tipus d'escola que el pot ajudar més..ordinària, especial,...

no conec la zona, sóc treballadora social de un CDIAP,qualsevol cosa fes-me privat si ho vols.
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dj. des. 10, 2015 12:02 pm

Jo del Crespinell també n'he sentit a parlar sú per bé. I això de que comparteixen activitats amb la Naspa és molt xulo. Fa uns anys també feien el menjador junts... Ara no ho sé... A veure què et diuen!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::